Skocz do zawartości
Gość dan_1987

tryb awaryjny-turbo przeładowuje??

Rekomendowane odpowiedzi

Nasadź kawałek wężyka i wężyk zatkaj śrubą + okręć to taśmą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, StreamHD napisał:

Nasadź kawałek wężyka i wężyk zatkaj śrubą + okręć to taśmą.

No okej zrobię i się odezwę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nic tam chyba nie trzeba zaślepiać wężyka tylko normalnie założyć wężyk z N18 na EGR tak jak jest to w standardzie i powinno być ok.  Poprawcie mnie jak się mylę.

Choć osobiście polecam upitolić i zatkać wyjście z EGR i z N18 do EGR.

Edytowane przez StreamHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, StreamHD napisał:

W sumie to nic tam chyba nie trzeba zaślepiać wężyka tylko normalnie założyć wężyk z N18 na EGR tak jak jest to w standardzie i powinno być ok.  Poprawcie mnie jak się mylę.

Choć osobiście polecam upitolić i zatkać wyjście z EGR i z N18 do EGR.

Już zaślepiłem jeszcze tylko się przejechać i zobaczymy jak to nic nie da to zrobię tak jak było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, hudek napisał:

Już zaślepiłem jeszcze tylko się przejechać i zobaczymy jak to nic nie da to zrobię tak jak było

Nic nie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale stało się to bezpośrednio po zaślepieniu EGR ?  Stało się to odrazu po i nigdy nie wydarzyło się przed? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, StreamHD napisał:

Ale stało się to bezpośrednio po zaślepieniu EGR ?  Stało się to odrazu po i nigdy nie wydarzyło się przed? 

Tak w sumie to nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie turbo na regenerowane wszystko wróciło do normy.Czyli auto nie łapało trybu awaryjnego.Teraz po 4 latach użytkowania,głównie trasy,auto znowu wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbo powyżej 120km/h.Jaka może być przyczyna po wykluczeniu,że turbina do regeneracji znowu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasku problem z turbo polega na tym, że jakoś średnio ma moc. Auto niegdyś działało świetnie ale zapiekły się kierownice. Po regeneracji turbiny, nie wpada już w tryb awaryjny, jednak po poprzedniej dynamice pozostały tylko wspomnienia. Maksymalne cisnienie doładowania to 1960mbar. Podsyłam logi. Będę wdzięczny za jakieś sugestię.

 

Mam jeszcze jedną usterkę, która pojawiła się na dniach. Polega na tym, że auto nie ma mocy po odpaleniu silnika. Dopiero po przygazowaniu do 2500 RPM turbo zaskakuje i już działa w całym zakresie obrotów i biegów. Wyskoczył mi jakiś błąd przepływomierza "00553 -  Mass Air Flow Sensor (G70), 27-00 -  Implausible Signal". Jest szansa, że to ma jakiś związek czy może problem bardziej leży po stronie zaworu N75, który podaje podciśnienie dopiero po przygazowaniu?

 

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeśli chcecie dobrze zregenerować turbine to tylko Auto-karambol w Krakowie.Kuzynowi mojej zony regenerowali to po regeneracji ciągnie jak nie wiem co.

Ja mam u mnie w AFN turbo do czyszczenia powiedzielimi z wymontowaniem i montażem 500zł.Troche drogo mi sie widzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, szczupak28 napisał:

"Panowie jeśli chcecie dobrze zregenerować turbine to tylko Auto-karambol w Krakowie."

Nazwa taka, że człowiek szeroki łukiem będzie omijał :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A słyszał ktoś o firmie Perum-Turbo spod Warszawy? czytam tak na internecie i masa warsztatów ich bardzo chwali.

Cytuj

 

Edytowane przez szczupak28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2018 o 17:03, szczupak28 napisał:

A słyszał ktoś o firmie Perum-Turbo spod Warszawy? czytam tak na internecie i masa warsztatów ich bardzo chwali.

 

Profi robota, zobacz sobie ile bardzo mocnych projektów jest zrobiona na ich turbinach. 

Tylko że bardzo się cenią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbinka zrobiona , zrobił mi Krzysiek Ujazdowski z Strzegocina.Auto chodzi jak pocisk teraz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziwne jest to że przeładowanie turbiny następuje przy takiej pogodzie jak teraz czyli minusowe temperatury a latem jest ok nie ma problemu... Sprawdzałem wszystkie węże i wymieniłem te od podciśnienia ale problem nie zniknął. Jakieś porady ? Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Wiem tylko to że turbo się przeładowuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

niestety również mam ten paskudny problem z brakiem mocy od ok. 3500 obr. Jeszcze w wakacje auto szalało, w listopadzie pojawił się pierwszy raz problem na trasie. Teraz strach wyprzedzać. Oczywiście po zresetowaniu (on/off) auto przez pewien czas dział poprawnie, ale do czasu. Wymieniłem wężyki na nowe, EGR wyczyszczony i zaślepiony, podczas testu sztanga porusza się ok 1,5 - 2 cm  więc wygląda OK. Poniżej logi. Jakieś pomysł ??

 

011: przy ok 3600 obr. jest moment kiedy turbo przestaje działać i zaczyna mulić

https://tiny.pl/tmqg5

003: test na zamulonym turbo:

https://tiny.pl/tmqg1

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, PasseratiUser napisał:

Witam Wszystkich,

niestety również mam ten paskudny problem z brakiem mocy od ok. 3500 obr. Jeszcze w wakacje auto szalało, w listopadzie pojawił się pierwszy raz problem na trasie. Teraz strach wyprzedzać. Oczywiście po zresetowaniu (on/off) auto przez pewien czas dział poprawnie, ale do czasu. Wymieniłem wężyki na nowe, EGR wyczyszczony i zaślepiony, podczas testu sztanga porusza się ok 1,5 - 2 cm  więc wygląda OK. Poniżej logi. Jakieś pomysł ??

 

011: przy ok 3600 obr. jest moment kiedy turbo przestaje działać i zaczyna mulić

https://tiny.pl/tmqg5

003: test na zamulonym turbo:

https://tiny.pl/tmqg1

 

 

To co zwykle, turbo do wyjecia porządnie wyczyscic, bruzdy przeszlifowac.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zawór N75,  mój pasek miał to samo co wasze auta i to zawór N75 był do wymiany.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciel miał jakiś problem z doładowaniem i mechanik wymienił mu czujnik doładowania i problem został wtedy rozwiązany. Idąc tym tropem zamówiłem z czujnik doładowania / map sensor (chińska podróba ecm-au-001, jeden z tańszych nieużywanych na alledrogo).

Zrobiłem przejazd na oryginalnym czujniku i było bez zmian (odcinka przy ok. 3000obr.). Zmieniłem czujnik na nowy i zrobiłem pierwszy przejazd. Turbo padło, ale dopiero przy ok. 3700 obr. Zrobiłem kolejne dwa przejazdy i okazało się, że turbo nagle działa ?.

Poprzednio przy 2300 obr. czujnik wskazywał ciśnienie 2900 mbar i była odcinka (to samo przy pierwszym przejeździe na nowym czujniku). Przy drugim i trzecim teście nowego czujnika turbina nie przekracza średnio 2300-2400 mbar czyli tylko o 100-500 mbar więcej niż w zadanym ciśnieniu (nie licząc kilku pików maks 2700 mbar). Wcześniej na oryginalnym czujniku nie było poprawy pomimo dłuższej trasy, rozgrzania, gazowania etc.

 

Poniżej logi - są dość długie ponieważ robione w trasie na odcinku ok. 6km i bez pomocnika.

 

Oryginalny czujnik - widoczne odcięcie przy ok. 3000 obr:

5e0b6aaf0613f5b057eb923916803fa8.png

Nowy czujnik - widoczne odcięcie przy ok. 3700 obr:

b939847b832c637798208089aaa7a74a.png

Nowy czujnik - drugi przejazd i nagle działa:

78fa4fdbd32e44f5d1822bd2e70f47e1.png

Nowy czujnik - trzeci przejazd turbo działa - linie ciśnienia zadanego i faktycznego są do siebie zbliżone:

c4b7126e7a7d74dca0f627e000c75cbd.png

 

 

Czy przy zmianie czujnik się adaptuje i dlatego zadziałał dopiero za drugim razem? 

Czy Waszym zdaniem log z trzeciego przejazdu jest poprawny - różnice pomiędzy linią ciśnienia zadanego i faktycznego?

 

 

Edytowane przez PasseratiUser

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podepnę się pod temat.

Czasami miałem problem z przeładowaniem, po pogonieniu autostradą przeszło na jakiś czas.

Niestety problem powrócił, dodatkowo zaczęło brakować mocy od dołu.

w logach widać jak przeładowuje już przy 2121obrotach

http://vaglogi.pl/log-003_011_001_SLTLWKd.html

jeszcze logi BS 011 i 003 przed wymianą turbiny

http://vaglogi.pl/log-011_y5IU6QJ.html

http://vaglogi.pl/log-003_w7sef7z.html

Po wymianie na regenerowaną słabo się zbiera od dołu.

pierwszy log, to gaz od razu w podłogę (tu turbo dziura masakryczna)

http://vaglogi.pl/log-011_5K8s15V.html

drugi, to spokojne wciskanie gazu do oporu ( tu nie odczuwa się tak dziury)

http://vaglogi.pl/log-011_jPRIZ.html

BS011,003 po wymianie turbo

http://vaglogi.pl/log-011_22iN4.html

http://vaglogi.pl/log-003_kiBhA5.html

Dodatkowo jeszcze bipy na 3 i 4 pompce skoczyły do około 50,60, wcześniej były około 25-35

O co może chodzić? Możliwe że przepływka szwankuje? N75 nie działa prawidlowo?

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności