StreamHD Zgłoś #101 Napisano 14 Stycznia 2018 Nasadź kawałek wężyka i wężyk zatkaj śrubą + okręć to taśmą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #102 Napisano 14 Stycznia 2018 7 minut temu, StreamHD napisał: Nasadź kawałek wężyka i wężyk zatkaj śrubą + okręć to taśmą. No okej zrobię i się odezwę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #103 Napisano 14 Stycznia 2018 (edytowane) W sumie to nic tam chyba nie trzeba zaślepiać wężyka tylko normalnie założyć wężyk z N18 na EGR tak jak jest to w standardzie i powinno być ok. Poprawcie mnie jak się mylę. Choć osobiście polecam upitolić i zatkać wyjście z EGR i z N18 do EGR. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #104 Napisano 14 Stycznia 2018 14 minut temu, StreamHD napisał: W sumie to nic tam chyba nie trzeba zaślepiać wężyka tylko normalnie założyć wężyk z N18 na EGR tak jak jest to w standardzie i powinno być ok. Poprawcie mnie jak się mylę. Choć osobiście polecam upitolić i zatkać wyjście z EGR i z N18 do EGR. Już zaślepiłem jeszcze tylko się przejechać i zobaczymy jak to nic nie da to zrobię tak jak było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #105 Napisano 14 Stycznia 2018 3 godziny temu, hudek napisał: Już zaślepiłem jeszcze tylko się przejechać i zobaczymy jak to nic nie da to zrobię tak jak było Nic nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #106 Napisano 15 Stycznia 2018 Ale stało się to bezpośrednio po zaślepieniu EGR ? Stało się to odrazu po i nigdy nie wydarzyło się przed? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #107 Napisano 15 Stycznia 2018 10 godzin temu, StreamHD napisał: Ale stało się to bezpośrednio po zaślepieniu EGR ? Stało się to odrazu po i nigdy nie wydarzyło się przed? Tak w sumie to nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #108 Napisano 15 Marca 2018 Po wymianie turbo na regenerowane wszystko wróciło do normy.Czyli auto nie łapało trybu awaryjnego.Teraz po 4 latach użytkowania,głównie trasy,auto znowu wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbo powyżej 120km/h.Jaka może być przyczyna po wykluczeniu,że turbina do regeneracji znowu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #109 Napisano 25 Października 2018 W moim pasku problem z turbo polega na tym, że jakoś średnio ma moc. Auto niegdyś działało świetnie ale zapiekły się kierownice. Po regeneracji turbiny, nie wpada już w tryb awaryjny, jednak po poprzedniej dynamice pozostały tylko wspomnienia. Maksymalne cisnienie doładowania to 1960mbar. Podsyłam logi. Będę wdzięczny za jakieś sugestię. Mam jeszcze jedną usterkę, która pojawiła się na dniach. Polega na tym, że auto nie ma mocy po odpaleniu silnika. Dopiero po przygazowaniu do 2500 RPM turbo zaskakuje i już działa w całym zakresie obrotów i biegów. Wyskoczył mi jakiś błąd przepływomierza "00553 - Mass Air Flow Sensor (G70), 27-00 - Implausible Signal". Jest szansa, że to ma jakiś związek czy może problem bardziej leży po stronie zaworu N75, który podaje podciśnienie dopiero po przygazowaniu? LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #110 Napisano 28 Października 2018 Panowie jeśli chcecie dobrze zregenerować turbine to tylko Auto-karambol w Krakowie.Kuzynowi mojej zony regenerowali to po regeneracji ciągnie jak nie wiem co. Ja mam u mnie w AFN turbo do czyszczenia powiedzielimi z wymontowaniem i montażem 500zł.Troche drogo mi sie widzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #111 Napisano 28 Października 2018 28 minut temu, szczupak28 napisał: "Panowie jeśli chcecie dobrze zregenerować turbine to tylko Auto-karambol w Krakowie." Nazwa taka, że człowiek szeroki łukiem będzie omijał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #112 Napisano 29 Października 2018 (edytowane) A słyszał ktoś o firmie Perum-Turbo spod Warszawy? czytam tak na internecie i masa warsztatów ich bardzo chwali. Cytuj https://www.google.com/search?q=perum+turbo&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b Edytowane 29 Października 2018 przez szczupak28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #113 Napisano 7 Listopada 2018 Dnia 29.10.2018 o 17:03, szczupak28 napisał: A słyszał ktoś o firmie Perum-Turbo spod Warszawy? czytam tak na internecie i masa warsztatów ich bardzo chwali. Profi robota, zobacz sobie ile bardzo mocnych projektów jest zrobiona na ich turbinach. Tylko że bardzo się cenią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #114 Napisano 14 Listopada 2018 Turbinka zrobiona , zrobił mi Krzysiek Ujazdowski z Strzegocina.Auto chodzi jak pocisk teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid889 Zgłoś #115 Napisano 31 Stycznia 2019 U mnie dziwne jest to że przeładowanie turbiny następuje przy takiej pogodzie jak teraz czyli minusowe temperatury a latem jest ok nie ma problemu... Sprawdzałem wszystkie węże i wymieniłem te od podciśnienia ale problem nie zniknął. Jakieś porady ? Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Wiem tylko to że turbo się przeładowuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PasseratiUser Zgłoś #116 Napisano 31 Stycznia 2019 Witam Wszystkich, niestety również mam ten paskudny problem z brakiem mocy od ok. 3500 obr. Jeszcze w wakacje auto szalało, w listopadzie pojawił się pierwszy raz problem na trasie. Teraz strach wyprzedzać. Oczywiście po zresetowaniu (on/off) auto przez pewien czas dział poprawnie, ale do czasu. Wymieniłem wężyki na nowe, EGR wyczyszczony i zaślepiony, podczas testu sztanga porusza się ok 1,5 - 2 cm więc wygląda OK. Poniżej logi. Jakieś pomysł ?? 011: przy ok 3600 obr. jest moment kiedy turbo przestaje działać i zaczyna mulić https://tiny.pl/tmqg5 003: test na zamulonym turbo: https://tiny.pl/tmqg1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #117 Napisano 1 Lutego 2019 13 godzin temu, PasseratiUser napisał: Witam Wszystkich, niestety również mam ten paskudny problem z brakiem mocy od ok. 3500 obr. Jeszcze w wakacje auto szalało, w listopadzie pojawił się pierwszy raz problem na trasie. Teraz strach wyprzedzać. Oczywiście po zresetowaniu (on/off) auto przez pewien czas dział poprawnie, ale do czasu. Wymieniłem wężyki na nowe, EGR wyczyszczony i zaślepiony, podczas testu sztanga porusza się ok 1,5 - 2 cm więc wygląda OK. Poniżej logi. Jakieś pomysł ?? 011: przy ok 3600 obr. jest moment kiedy turbo przestaje działać i zaczyna mulić https://tiny.pl/tmqg5 003: test na zamulonym turbo: https://tiny.pl/tmqg1 To co zwykle, turbo do wyjecia porządnie wyczyscic, bruzdy przeszlifowac. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekm1966 Zgłoś #118 Napisano 1 Lutego 2019 Może zawór N75, mój pasek miał to samo co wasze auta i to zawór N75 był do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PasseratiUser Zgłoś #119 Napisano 13 Lutego 2019 (edytowane) Poprzedni właściciel miał jakiś problem z doładowaniem i mechanik wymienił mu czujnik doładowania i problem został wtedy rozwiązany. Idąc tym tropem zamówiłem z czujnik doładowania / map sensor (chińska podróba ecm-au-001, jeden z tańszych nieużywanych na alledrogo). Zrobiłem przejazd na oryginalnym czujniku i było bez zmian (odcinka przy ok. 3000obr.). Zmieniłem czujnik na nowy i zrobiłem pierwszy przejazd. Turbo padło, ale dopiero przy ok. 3700 obr. Zrobiłem kolejne dwa przejazdy i okazało się, że turbo nagle działa ?. Poprzednio przy 2300 obr. czujnik wskazywał ciśnienie 2900 mbar i była odcinka (to samo przy pierwszym przejeździe na nowym czujniku). Przy drugim i trzecim teście nowego czujnika turbina nie przekracza średnio 2300-2400 mbar czyli tylko o 100-500 mbar więcej niż w zadanym ciśnieniu (nie licząc kilku pików maks 2700 mbar). Wcześniej na oryginalnym czujniku nie było poprawy pomimo dłuższej trasy, rozgrzania, gazowania etc. Poniżej logi - są dość długie ponieważ robione w trasie na odcinku ok. 6km i bez pomocnika. Oryginalny czujnik - widoczne odcięcie przy ok. 3000 obr: Nowy czujnik - widoczne odcięcie przy ok. 3700 obr: Nowy czujnik - drugi przejazd i nagle działa: Nowy czujnik - trzeci przejazd turbo działa - linie ciśnienia zadanego i faktycznego są do siebie zbliżone: Czy przy zmianie czujnik się adaptuje i dlatego zadziałał dopiero za drugim razem? Czy Waszym zdaniem log z trzeciego przejazdu jest poprawny - różnice pomiędzy linią ciśnienia zadanego i faktycznego? Edytowane 13 Lutego 2019 przez PasseratiUser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomtu Zgłoś #120 Napisano 24 Marca 2019 Witam. Podepnę się pod temat. Czasami miałem problem z przeładowaniem, po pogonieniu autostradą przeszło na jakiś czas. Niestety problem powrócił, dodatkowo zaczęło brakować mocy od dołu. w logach widać jak przeładowuje już przy 2121obrotach http://vaglogi.pl/log-003_011_001_SLTLWKd.html jeszcze logi BS 011 i 003 przed wymianą turbiny http://vaglogi.pl/log-011_y5IU6QJ.html http://vaglogi.pl/log-003_w7sef7z.html Po wymianie na regenerowaną słabo się zbiera od dołu. pierwszy log, to gaz od razu w podłogę (tu turbo dziura masakryczna) http://vaglogi.pl/log-011_5K8s15V.html drugi, to spokojne wciskanie gazu do oporu ( tu nie odczuwa się tak dziury) http://vaglogi.pl/log-011_jPRIZ.html BS011,003 po wymianie turbo http://vaglogi.pl/log-011_22iN4.html http://vaglogi.pl/log-003_kiBhA5.html Dodatkowo jeszcze bipy na 3 i 4 pompce skoczyły do około 50,60, wcześniej były około 25-35 O co może chodzić? Możliwe że przepływka szwankuje? N75 nie działa prawidlowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach