lebow Zgłoś #41 Napisano 24 Grudnia 2015 Sam drążek to jedna osoba łapie za niego ręką przy maglu a druga szarpie kierą. Jak jest luz na kulce drążka to po złapaniu go lekko będzie czuć luz, jak złapie się go mocno to luz znika. Kulka drążka pracuje w plastiku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #42 Napisano 24 Grudnia 2015 Drugą rzeczą która kwalifikuje go do wymiany to przerdzewiały gwint i problem z ruszeniem nakrętki kontrującej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz51195 Zgłoś #43 Napisano 24 Grudnia 2015 Sam drążek to jedna osoba łapie za niego ręką przy maglu a druga szarpie kierą. Jak jest luz na kulce drążka to po złapaniu go lekko będzie czuć luz, jak złapie się go mocno to luz znika.Kulka drążka pracuje w plastiku. O taką odpowiedz mi chodziło. Dziękuje Wesołych Świąt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach