Skocz do zawartości
momasz1

Drążek kierowniczy-wymiana

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wtemacie dotyczy wymiany lewego (strona kierowcy) proszę o opis ew. zdjęcia i jak sie tam dostać żeby go odkręcić od maglownicy a jest ona ze wspomaganiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.odkręcasz koło

2.zdejmujesz osłone gumową z maglownicy

3.luzujesz nakrętkę kontrującą na maglowjnicy

4.odkręcasz drążek kierowniczy

 

5.odkręcasz nakrętkę na końcówce drążnka kierowniczego

6.wybijasz/ściągasz końcówkę drążka kierowniczego

 

Sprawa prosta, roboty na max 15 min, najciężej jest wybić końcówkę drążka kierowniczego

Edytowane przez cysiokysio
kierowniczego-stabilizacyjnego pomerda?o mi sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość samael76

świetnie a możesz kolego jakieś fotki zrobic i pokazac jak to zrobic jestem laikiem ale szybko sie ucze i chciałbym zaoszczędzic troszkę na mechaniku ,i jeszcze jedno może jakiś konkretny producęt tych drąrzków????:):):)

A jeszcze jedno czy po takiej wymianie trzeba zbierznośc ustawiac???????

Edytowane przez samael76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość samael76

A czytałeś co tam jest napisane?????? niema nic wachacz to nie drążek kierownicy;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czytałeś wątek do końca? Przecież masz tam nawet zdjęcia co i jak (kolega grzyb zapodał jak wymieniał drążki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1.odkręcasz koło

2.zdejmujesz osłone gumową z maglownicy

3.luzujesz nakrętkę kontrującą na maglowjnicy

4.odkręcasz drążek kierowniczy

 

5.odkręcasz nakrętkę na końcówce drążnka kierowniczego

6.wybijasz/ściągasz końcówkę drążka kierowniczego