wrobelek528 Zgłoś #21 Napisano 23 Stycznia 2011 ja mam taką sytuacje że wczoraj chciałem sprawdzić na obwodnicy jak passat sie rozpędza była to pierwsza taka jazda nim, tempomat miałem na ON, i powiem wam że Passat choć ma 115KM nie poszedł więcej niż 120KM/H, i rozpędzał się dość powoli, dodam że przedemną wujek strzelił sobie nim jazde próbną, czy to możliwe że ustawił mi tempomat jakoś tak że moge lecieć nim 120 tylko?? Jak odbierałem go i przyprowadzałem do domu to miał jeszcze buta(to byłó zanim wujek się nim przejechał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #22 Napisano 23 Stycznia 2011 ja mam taką sytuacje że wczoraj chciałem sprawdzić na obwodnicy jak passat sie rozpędza była to pierwsza taka jazda nim, tempomat miałem na ON, i powiem wam że Passat choć ma 115KM nie poszedł więcej niż 120KM/H, i rozpędzał się dość powoli, dodam że przedemną wujek strzelił sobie nim jazde próbną, czy to możliwe że ustawił mi tempomat jakoś tak że moge lecieć nim 120 tylko?? Jak odbierałem go i przyprowadzałem do domu to miał jeszcze buta(to byłó zanim wujek się nim przejechał Nie, nie jest to możliwe. Tempomat rozłaczany jest po dodaniu gazu, wcisnięciu sprzęgła lub hamulca. Więc nic do tego tempomat nie ma. Wg mnie to problem z turbiną (napisałes że słabo się rozpędzał). Podłacz VAG i sprawdź błędy. Jeżeli nie będzie błedów to zrób logi - wtedy się wszystko wyjaśni. A nie było tak, że dałeś mu "po garach" i nagle zaczął słabo iść?? A później jak zgasiłeś motor i uruchomiłeś ponownie - to wszystko wróciło do normy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #23 Napisano 25 Stycznia 2011 cyt:"Tempomat rozłaczany jest po dodaniu gazu..." w moim pasiorku po naciśnięciu i puszczeniu gazu tempomat nadal działa z zdana prędkością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #24 Napisano 25 Stycznia 2011 cyt:"Tempomat rozłaczany jest po dodaniu gazu..."w moim pasiorku po naciśnięciu i puszczeniu gazu tempomat nadal działa z zdana prędkością. No tak rzeczywiście tak jest :-), np po wyprzedzeniu "puszczamy" pedał gazu i dalej tempomat działa. Nie do końca dobrze się wyraziłem - dzieki za sprostowanie :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misio67 Zgłoś #25 Napisano 19 Marca 2011 witam. w moim passacie b5 fl z 2001r. jest wszystko do tempomatu w kolumnie kierownicy ale w bezpiecznikach jest tylko puste miejsce.czy jest to możliwe? prosze o info.pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 19 Marca 2011 witam. w moim passacie b5 fl z 2001r. jest wszystko do tempomatu w kolumnie kierownicy ale w bezpiecznikach jest tylko puste miejsce.czy jest to możliwe? prosze o info.pozdrawiam. możliwe jeśli auto miało wcześniej automat i zostało przerobione na manual lub jeśli byłego właściciela wkurzył źle działający tempomat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #27 Napisano 20 Marca 2011 witam. w moim passacie b5 fl z 2001r. jest wszystko do tempomatu w kolumnie kierownicy ale w bezpiecznikach jest tylko puste miejsce.czy jest to możliwe? prosze o info.pozdrawiam. możliwe jeśli auto miało wcześniej automat i zostało przerobione na manual lub jeśli byłego właściciela wkurzył źle działający tempomat Lub wymienił manetkę z myślą o tempomacie,ale zdąrzył sprzedać auto i tyle,albo padły kierunki a nie wiedział że to trzeba przycisk awaryjnych wyjąć a nie manetkę wymieniać -ludzie mają różne pomysły .Zaraz tam Rafał teorie spiskowe snujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #28 Napisano 26 Stycznia 2023 Adaptive/Active Cruise Control (w skrócie ACC, czyli adaptacyjny/aktywny tempomat) - Zakres regulacji (prędkości, a nie obrotów) w samochodach z manualną skrzynią biegów to 30 – 210 km/h (dot. Audi A3). W automacie sprawa jest prosta - gdy system ACC zdecyduje się na zmniejszenie prędkości samochodu, to redukcja biegów będzie automatyczna i silnik się nie zadławi (duże obciążenie przy małych obrotach silnika). ... . Gdy nie zredukujemy biegu w manualu, to zwalniający samochód w wyniku działania ACC, szybciej wyłączy tempomat (przy 30 km/h), niż zadławi i w konsekwencji wręcz zgasi swój silnik przy małych prędkościach na wysokim biegu - niektórzy piszą, że ACC może wręcz wyłączyć silnik gdy ten z uwagi na działanie radaru (przeszkoda na drodze) będzie coraz bardziej redukował prędkość. Nie jest tak źle jak się pozornie wydaje, ale oczywiście trzeba czuwać, bo ACC to tylko wspomagacz kierowcy, a nie kierowca. ... . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach