Skocz do zawartości
Jaro882

1.6 td SB probelm;/ czy to turbosprezarka?? dziwne objawy

Rekomendowane odpowiedzi

witam!! mam bardzo dziwne objawy w moim passacie 1.6 td ic

Samochodem bardzo mocno trzesie spalanie wzroslo do 10 l /100km przyspieszenie bardoz slabe , wogule jazda stala sie uciazliwa gdyz auto nie ma mocy;/

Poczatkowo myslalem ze to turbosprezarka bo jej nie slychac, lecz dzisiaj sprawdzilem i turbo normalnie dmucha i ciagnie dobrze, prosze o pomoc a moze wyczyscic turbo i intercooler?? moze to filtr paliwa?? prosz eo pomoc!! a moze pasek przeskoczyl??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj!!!

mi to wygląda na padniętą przepływkę ale głowy nie daję

sprawdź na forum jak to ew. zdjagnozować

 

Pozdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witaj!!!

mi to wygląda na padniętą przepływkę ale głowy nie daję

sprawdź na forum jak to ew. zdjagnozować

 

Pozdr,

 

W silnikach SB nie ma przepływomierza! Poza tym padnięta przepływka nie spowodowałaby wzrostu spalania do 10 litrów.

A może to kwestia złego paliwa? Czy pogorszenie pracy silnika nastąpiło nagle?

Edytowane przez greg1971
Uzupe?nienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie masz powietrza w paliwie, czy uklad wtryskowy nie ma wyciekow - jesli trzesie mozliwe ze np. zacina sie wtrysk...

czy pojawiło sie dymienie na czarno?

silnik pracuje na niskich obrotach równo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik na niskich obrotach pracuje rowno, i to nastapilo nagle jak ruszalem z pod swiatel nagle szarplo i takie objawy mam;/ a na czarno dymil juz przed tym ale jak mu sie dalo obroty na maxa a tak przy normalnej jezdzie to nie dymi zbyt mocno, a przepraszam za blad kiedys byl silnik sb teraz jest z innym oznaczeniem , jak go montowalem to mial inna turbine taka jak tutaj http://www.allegro.pl/item425565457_turbosprezarka_vw_1_6_td_golf_passat_itp.html

a ja wsadzilem turbo z starego Sb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim SB mam taki problem ze dymi na niebiesko a stan oleju jest ok, mocy tez nie ma ale nie wiem co jest nie tak, wtryski niedawno zrobione wiec to nie one

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamiast fajnego, duzego turbo wsadziles mniejsze? istny talent samorodny. i jeszcze powiedz, ze tamto bylo dobre to juz absolutnie daje ci nobla.

 

przeskoczyl ci pasek, ustaw rozrzad i sprawdz naciag, bo cos czuje, ze napinacz badziewny albo niedokrecony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli u mnie tez mogl rozrzad przeskoczyc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

souler wsadzilemto turbo gdyz mialem ic juz w samochodzie i myslalem ze to bedzie lepsze co mam teraz sprawdze pasek jutro i dam znac;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź rozrząd tak jak pisze souler, ja do tego dorzucę sprawdzenie klina w dolnym kole zębatym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W silnikach SB nie ma przepływomierza!

 

no tak masz rację :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrzad jest oki jutro samochod idzie na sprawdzenie kata wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy przesunieciu kata wtrysku o taka wartosc na moj rozum nie powinna pasowac juz blokada kola pasowego pompy, z doswiadczenia mojego wiem ze te silniki sa w miare tolerancyjne - nie chodzi idealnie jak powinien ale da sie normalnie jezdzic przy duzym przesunieciu kata wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe co tam u mnie bedzie, dzis oddalem B3 SB do mechaniora na zmiane maglownicy i sprawdzenie rozrzadu, on obstawia uszczelniacze zaworow ale narazie nie ma na to kasiorki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos opisuje problem z autem to raczej powinien go dokonczyc,bo potem ludzie traca nerwy przegladajac 15 podobnych tematow i na koncu nic sie nie dowiadujesz,chyba moderator powinien odejmowac punkty.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze i wykopaliska ale chyba pocos temat zostal aby go zakonczyc,jesli jestem nowicjuszem i nie moge pisac nowych tematow to zostaje mi szukajka i wlasnie widze jaki tu pozadek,a jesli wspomni ktos o nieladzie to zaraz dyskryminacja,prosze bardzo zabierajcie mi punkty z zerowego konta....pozdro dla ogarnietych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawiał na uszczelniacze chociasz wydaje mi sie że rozsądniejszym problemem był by za kwesia tego typu że zawory sie kończą albo uszczelka pod głowica jest na którymś garze delikatnie wyciśnieta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności