Skocz do zawartości
Gość KbKristof

Swap silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość KbKristof

Planuje swap silnika z 2.0 8V(2E) na 2.0 16V(9A)

 

I teraz pytanie - czy mocowanie silnika będzie pasowało i co trzeba przerabiać z elektryką aby wszystko działało jak trzeba?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swap wykonany w celu? jesli dla samej zabawy z przekladkami to ok. jesli dla mocy to daj spokoj z jakims 9a i pakuj minimum abfa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy mocowanie silnika będzie pasowało i co trzeba przerabiać z elektryką aby wszystko działało jak trzeba?

 

Mocowanie silnika będzie pasowało, przerobić a raczej przełożyć trzeba całą wiązkę elektryczną silnika;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KbKristof

SWAP wymyśliłem bo zatarłem 2E i jak wiadomo nie opłaca sie remont a znlazłem 9A niedrogo wiec pytam...

jak wiadomo - kto pyta - wielbłądzi :)

 

 

Nie ma szans powpinać się w elektryke z 2E dodając pare akcesoriów??

Edytowane przez KbKristof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak abfa to zawiecha wszystko o vr'a musisz pakowac, inne zawieszenie jest, wszystko mocnejsze,hamulce tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem 9a, milo wspominam to jak jezdził, ale zastanow sie czy nie szkoda ci kasy na ciągłe naprawy, bo to awaryjna jednostka ;) ceny częsci x2 jak do 2e, spalanie przy jedzie takiej do jakiej ten silnik zostal stworzony to jakies 15l, przydało by sie jeszcze podmienic zawieche, hamulce.. jak juz sie bawic to vr6 ;)

 

w razie jak bys sie namyslil to mam łapy silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tw a co tam awarjnego bardziej jak w 2e?? Jak juz sie chcesz bawić to wsadz digi z pf lub pb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KbKristof

Moglibyście pisać jaśniej, bo połowy nie rozumiem. W szczególności oznaczeń a nie moge znaleźć wyjaśnień...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9A ma wtrysk mechaniczny i to jego główna bolączka tu masz opis co zrobić aby go nie było

 

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672

 

Ogólnie to i digi z 2e idzie wsadzić ale trzena mieć pojęcie jak to zestroić i pospinać, a jak to sie uda nieważne czy z digi 1 czy 2 czy z 2E to silnik powinien zyskać na mocy momęcie i można nawet sekwencyjny gaz pakować. Jak kiedyś sie bałem to teraz we wszystkich autak mam 16V nawet w 125p i polubiłem te wysokie obroty no i radość z wyprzedzania. I nie potwierdzam opini co do spalania 16 potrafi mniej spalic od 8 zalezy od stany i kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8 litrow w miescie? 9a? ja pierdziu, sprzedaj mi go ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mówiłem o 16 i 8 V zaworach u mnie standart w mieście max 12.8 (średnio 12.2) lpg w trasie koło 8 l lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camell990

Panowie miałbym możliwość nabyć paska b4 sedan z silnikiem 2.0 ABF 150koni...teraz pytanie czy dało by się taki silniczek przerzucić do mojej b3??? Dużo roboty z tym jest???

Z tego co widziałem to tam koła są na 5 śrub czyli to wszystko trzeba by było przekładać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien przypasować najlepiej ze skrzynią TU mechaniczne to wg. mnie małe piwo gorzej bedzie z elektryką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mocowanie jest to samo a elektryke to tylko przepinasz i wpinasz w skrzynke bezpiecznikow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektryka to jak klocki lego jak masz pojęcie to wpinasz jak nie to siedzisz i beczysz. Camel da sie zrobić ale znając życie po drodze będzie 1001 problemów, robiłem wiele swapów i nigdy nie było to p&p niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem że temat stary jak świat i przepraszam za odkopanie.

Ale panowie swapujemy 9a do mk2 forumowicza MlodyKoguT z vwgolf.pl

 

I pod maską mamy ogarnięte praktycznie wszystko oprócz 2 kostek.

 

Najpierw dla upewnienia chciałem spytać czy wszystkie kostki są ok, a mianowicie:

 

Te idą do rodzielacza?

p1130748f.th.jpg

 

Niebieska-wtryskiwacz, szara-krokowiec, biała-czujnik płynu?

p1130750h.th.jpg

 

Są trzy takie kostki w czarnym grubym oplocie: dwie do czujników stukowych i jedna do położenia wałka rozrządu który jest na kablu WN?

p1130751.th.jpg

 

 

 

I teraz tak:

Pierwsza kostka- kable Czarny, biało/niebieski, czarny. Gdzie ona powinna iść? Nie mam wolnej wtyczki na nią.

p1130752i.th.jpg

 

Druga- kabel czarny, niebiesko/czarny. Czytałem że gdzieś w skrzynie na linki jest czujnik położenia skrzynie na "luzie" czy coś takiego. My mamy skrzynie 020 i tam niema takiej rzeczy. Czy może ta kostka wisieć swobodnie?

p1130753r.th.jpg

 

I tak dla upewnienia się i zapytania.

Wtyczka z jednym kabelkiem żółto/czerwonym idzie do czujnika jednopinowego na boku głowicy?

p1130754v.th.jpg

 

A konektor z kablem zielono czarnym do czujnika na tyle głowicy?

http://imageshack.us/photo/my-images/201/p1130755.jpg/

 

Proszę o podpowiedzi i dziękuję :pub:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności