Gość KbKristof Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2008 Planuje swap silnika z 2.0 8V(2E) na 2.0 16V(9A) I teraz pytanie - czy mocowanie silnika będzie pasowało i co trzeba przerabiać z elektryką aby wszystko działało jak trzeba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2008 swap wykonany w celu? jesli dla samej zabawy z przekladkami to ok. jesli dla mocy to daj spokoj z jakims 9a i pakuj minimum abfa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2008 czy mocowanie silnika będzie pasowało i co trzeba przerabiać z elektryką aby wszystko działało jak trzeba? Mocowanie silnika będzie pasowało, przerobić a raczej przełożyć trzeba całą wiązkę elektryczną silnika;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KbKristof Zgłoś #4 Napisano 7 Września 2008 (edytowane) SWAP wymyśliłem bo zatarłem 2E i jak wiadomo nie opłaca sie remont a znlazłem 9A niedrogo wiec pytam... jak wiadomo - kto pyta - wielbłądzi Nie ma szans powpinać się w elektryke z 2E dodając pare akcesoriów?? Edytowane 7 Września 2008 przez KbKristof Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #5 Napisano 7 Września 2008 jak abfa to zawiecha wszystko o vr'a musisz pakowac, inne zawieszenie jest, wszystko mocnejsze,hamulce tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #6 Napisano 7 Września 2008 mialem 9a, milo wspominam to jak jezdził, ale zastanow sie czy nie szkoda ci kasy na ciągłe naprawy, bo to awaryjna jednostka ceny częsci x2 jak do 2e, spalanie przy jedzie takiej do jakiej ten silnik zostal stworzony to jakies 15l, przydało by sie jeszcze podmienic zawieche, hamulce.. jak juz sie bawic to vr6 w razie jak bys sie namyslil to mam łapy silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2008 Tw a co tam awarjnego bardziej jak w 2e?? Jak juz sie chcesz bawić to wsadz digi z pf lub pb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KbKristof Zgłoś #8 Napisano 7 Września 2008 Moglibyście pisać jaśniej, bo połowy nie rozumiem. W szczególności oznaczeń a nie moge znaleźć wyjaśnień... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 7 Września 2008 9A ma wtrysk mechaniczny i to jego główna bolączka tu masz opis co zrobić aby go nie było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672 Ogólnie to i digi z 2e idzie wsadzić ale trzena mieć pojęcie jak to zestroić i pospinać, a jak to sie uda nieważne czy z digi 1 czy 2 czy z 2E to silnik powinien zyskać na mocy momęcie i można nawet sekwencyjny gaz pakować. Jak kiedyś sie bałem to teraz we wszystkich autak mam 16V nawet w 125p i polubiłem te wysokie obroty no i radość z wyprzedzania. I nie potwierdzam opini co do spalania 16 potrafi mniej spalic od 8 zalezy od stany i kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #10 Napisano 7 Września 2008 8 litrow w miescie? 9a? ja pierdziu, sprzedaj mi go ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #11 Napisano 7 Września 2008 mówiłem o 16 i 8 V zaworach u mnie standart w mieście max 12.8 (średnio 12.2) lpg w trasie koło 8 l lpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camell990 Zgłoś #12 Napisano 31 Lipca 2009 Panowie miałbym możliwość nabyć paska b4 sedan z silnikiem 2.0 ABF 150koni...teraz pytanie czy dało by się taki silniczek przerzucić do mojej b3??? Dużo roboty z tym jest??? Z tego co widziałem to tam koła są na 5 śrub czyli to wszystko trzeba by było przekładać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #13 Napisano 31 Lipca 2009 Powinien przypasować najlepiej ze skrzynią TU mechaniczne to wg. mnie małe piwo gorzej bedzie z elektryką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimon Zgłoś #14 Napisano 31 Lipca 2009 mocowanie jest to samo a elektryke to tylko przepinasz i wpinasz w skrzynke bezpiecznikow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #15 Napisano 31 Lipca 2009 Elektryka to jak klocki lego jak masz pojęcie to wpinasz jak nie to siedzisz i beczysz. Camel da sie zrobić ale znając życie po drodze będzie 1001 problemów, robiłem wiele swapów i nigdy nie było to p&p niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KoguTek Zgłoś #16 Napisano 21 Kwietnia 2013 Panowie wiem że temat stary jak świat i przepraszam za odkopanie. Ale panowie swapujemy 9a do mk2 forumowicza MlodyKoguT z vwgolf.pl I pod maską mamy ogarnięte praktycznie wszystko oprócz 2 kostek. Najpierw dla upewnienia chciałem spytać czy wszystkie kostki są ok, a mianowicie: Te idą do rodzielacza? Niebieska-wtryskiwacz, szara-krokowiec, biała-czujnik płynu? Są trzy takie kostki w czarnym grubym oplocie: dwie do czujników stukowych i jedna do położenia wałka rozrządu który jest na kablu WN? I teraz tak: Pierwsza kostka- kable Czarny, biało/niebieski, czarny. Gdzie ona powinna iść? Nie mam wolnej wtyczki na nią. Druga- kabel czarny, niebiesko/czarny. Czytałem że gdzieś w skrzynie na linki jest czujnik położenia skrzynie na "luzie" czy coś takiego. My mamy skrzynie 020 i tam niema takiej rzeczy. Czy może ta kostka wisieć swobodnie? I tak dla upewnienia się i zapytania. Wtyczka z jednym kabelkiem żółto/czerwonym idzie do czujnika jednopinowego na boku głowicy? A konektor z kablem zielono czarnym do czujnika na tyle głowicy? http://imageshack.us/photo/my-images/201/p1130755.jpg/ Proszę o podpowiedzi i dziękuję :pub: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach