Skocz do zawartości
Wojtas

Gwałtowna redukcja biegów a pasek rozrządu

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety dzisiaj przez jednego pajaca :mad:, który postanowił że nie pozwoli się wyprzedzić musiałem zredukować bieg z piątki na trójkę przy ok 90-100 km/h. Po tym manewrze silnik zaczał mocno szarpać przy przyspieszaniu.

Czy taka operacja może spowodować przeskoczenie paska rozrządu (bo inne wyjaśnienie nie bardzo przychodzi mi do głowy) :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tej redukcji towarzyszyło szarpnięcie, to jak najbardziej przeskoczył ci pasek rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety dzisiaj przez jednego pajaca :mad:, który postanowił że nie pozwoli się wyprzedzić musiałem zredukować bieg z piątki na trójkę przy ok 90-100 km/h. Po tym manewrze silnik zaczał mocno szarpać przy przyspieszaniu.

Czy taka operacja może spowodować przeskoczenie paska rozrządu (bo inne wyjaśnienie nie bardzo przychodzi mi do głowy) :confused:

 

Nie pozostaje nic innego, jak sprawdzić rozrząd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Przy dobrym napieciu paska nie ma prawa sie nic stac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy dobrym napieciu paska nie ma prawa sie nic stac.

 

Jednak jakieś problemy z przyspieszaniem ( szarpanie)Passek Kolegi miał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uff, przedwczesny alarm. Przeszło mu na szczęście :D

Ale strachu trochę było, niezrozumiałe czasem są te nasz bolidy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość RIS

Mimo wszystko proponował bym przejrzeć rozrząd. Przy 16V to różnie bywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to 4 po drodze nie bylo? dobrze ze to nie byla 2 :rotfl: chyba podwiesiles zawory na chwile, ciekawe czy dyma puscil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, mądre to to nie było, zgadzam się :o

Jednak przy 287.000 przebiegu trzeba trochę ostrożniej się obchodzić ze sprzętem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eeee tam dla 9A takie zabiegi to nic strasznego, moj tak często latał ;) aczkolwiek mialem taka sama sytuacje w RP zapiąłem dwojke przy 50 i buta, a ten szarpnął i pozniej przy dodawaniu gazu zawsze szarpał- oberwało uszczelke-gume pod kolektorem i łapał lewego powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności