Komandos Zgłoś #21 Napisano 19 Lutego 2010 Jade do mechaniora zaniedlugo to kaze mu to sprawdzic.Mam nadzieje ze to nie bedzie az tak duzy problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz851201 Zgłoś #22 Napisano 20 Lutego 2010 Witam. Mam takie pytanie przybywa mi oleju w silniku co to może być. Ale sprawa jest taka że na 100% nie jest to płyn chłodniczy dlatego że wymieniłem uszczelkę pod głowicą, a głowica była sprawdzana na szczelność i jest dobra. Czy może to być paliwo, a jeżeli tak którędy się dostaje do oleju. Dodam jeszcze że w servisie powiedzieli mi że jeden pompowtrysk zamiast mieć czegoś tam zero a najlepiej na minusie to ma trzy (to znaczy że leje) i czy może być tak że nieprzepalone paliwo przedostaje się do oleju. Powinien przecież wypchnąć nadmiar do układu wydechowego. 1.9 TDI 131KM AVF przebieg 244000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #23 Napisano 20 Lutego 2010 kolego... ręce i nogi opadają a przeczytałeś choć tytuł tegoż tematu:?: Paliwo w oleju 1.9 TDI 115KM AJM 2000r. więc odpowiedź na Twoje pytanie... i czy może być tak że nieprzepalone paliwo przedostaje się do oleju brzmi TAK, może;) a wszystko tu zostało już napisane co może być przyczyną... więc miłej lektury pozdr0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam-b5-kombi Zgłoś #24 Napisano 6 Lipca 2011 http://moto.allegro.pl/uszczelki-pompowtryskiwaczy-oryginal-bosch-i1678823231.html czy takie uszczelki beda OK czy lepiej kupic w serwisie VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaz33 Zgłoś #25 Napisano 12 Lipca 2011 Słuchajcie, wszystkie przyczyną tu opisane mogą być. Ja miałem tak: oleju przybywało, spalanie 6-7 l/100, dokręciłem wyregulowałem siłę docisku śrub pompek zgodnie z instrukcją, dalej przybywało, myślałem że uszczelniacze pod pompkami, pojechałem do mechaniora, ten pomarudził coś dla zamydlenia oka o wadach tych silników, zbadał na komputerze i okazało się, że jedna pompka leje, wymiana około 2 tyś. Ale ten kazał mi kupić taki preparat w puszce, niemiecki o nazwie "coś tam szpulung" za ok. 50 zł i wlać do paliwa a najlepiej odłączyć przewody paliwowe od filtra i bezpośrednio z puszki żeby silnik pochodził na różnych obrotach. Ja wlałem do zbiornika, gdzie miałem ok. 3 l ropki i...CUD. Pomogło: olej stoi w miejscu, spalanie 4,8 l/100- silnik 1,9 tdi 105 KM. Co ciekawe takich preparatów jest chyba kilkanaście, ale mechanior koniecznie polecał właśnie ten, nie inny. Polecam, w wielu przypadkach pomoże za niewielkie pieniądze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karmanos1.9tdi Zgłoś #26 Napisano 6 Maja 2019 Ja u siebie w 1.9 tdi PD mialem przybywanie oleju i odczowalny zapach ropy w oleju postanowilem wymienic uszczelniacze na pompowtryskach i problem nie ustał ropa nadal dostawała sie do oleju wiec postanowiłem wymienic pompe tandemową po tej wymianie ropa nie dostaje sie do oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach