Skocz do zawartości
inwestor29

awaria ogrzewania

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

Jestem nowym forumowiczem.Mam problem z ogrzewaniem mojego passata b5 1,9 TDI (AFN) a mianowicie wcale nie załącza sie ogrzewanie. Nawet jak nastawie temperature na klimatroniku na HI, wieje tylko zimny nadmuch.Przewody które dochodzą do nagrzewnicy sa gorące!Na klimatroniku wyswietla sie kod usterki 444 00 więc niby jest ok!Prosze o pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich

Jestem nowym forumowiczem.Mam problem z ogrzewaniem mojego passata b5 1,9 TDI (AFN) a mianowicie wcale nie załącza sie ogrzewanie. Nawet jak nastawie temperature na klimatroniku na HI, wieje tylko zimny nadmuch.Przewody które dochodzą do nagrzewnicy sa gorące!Na klimatroniku wyswietla sie kod usterki 444 00 więc niby jest ok!Prosze o pomoc!

 

wygląda na uwalony termostat tylko że...

no właśnie wtedy przewody idące do nagrzewnicy były by także chłodne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temperatura utrzymuje sie na 90 stopniach i caly czas trzyma i szybko ja osiąga!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
temperatura utrzymuje sie na 90 stopniach i caly czas trzyma i szybko ja osiąga!

 

to może nagrzewnicę masz zapowietrzoną lub zapchaną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!Czy to możliwe aby węże które wchodzą do nagrzewnicy były gorące a nagrzewnica sie nie nagrzewała!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdziłem silniczki wszystkie chodzą a nadal nie grzeje!Cały czas leci zimne powietrze mimo że ECON jest na maxa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lutek
dzisiaj sprawdziłem silniczki wszystkie chodzą a nadal nie grzeje!Cały czas leci zimne powietrze mimo że ECON jest na maxa.

zrob test klimatronika po wczesniejszym jego zresetowaniu (jak to zrobic jest opisane w watku klimatronic)

u mnie bylo prawie tak samo, niby wszystko pokazywalo ok ale ogrzewania nie bylo. Okazalo sie ze silniczek, bodajze V68 sie zablokowal. Silniczek ten porusza klape za pomoca czerwonej dzwigienki, znajduje sie on po lewej stronie schowka kolo pasazera (jak wlozysz glowe pod schowek to zobaczysz czerwona dziwgienke, ktora powinna sie poruszac w zaleznosci od nastawy w klimatronicu). Latwieszy dostep do tego silniczka jest po demontazu schowka (bodajze 4 sruby).

Jesli silniczek pracuje to moze problem byc w klapce co ja ten silniczek ma przestawiac, moze ulamana, moze zapchana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało prawdopodobne ale najbezpieczniej będzie sprawdzić. Wypięcie przewodów z nagrzewnicy to 5 min roboty. Kombinerki i para nawet średniosprawnych rąk będzie potrzebne ;) Zdejmujesz plastikową harmoniję z przewodów, potem ściągasz obejmy na końcówce nagrzewnicy i z czuciem ciągniesz za przewody. Podłącz inny wezyk do nagrzewnicy i dmuchnij w niego. Bedziesz miał jasnosć w temacie.

 

Witam!Czy to możliwe aby węże które wchodzą do nagrzewnicy były gorące a nagrzewnica sie nie nagrzewała!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności