Skocz do zawartości
Mr. X

fabrycznie podłączenie podgrzewanych dysz spryskiwaczy B5FL

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, StreamHD napisał:

Czyli trzeba coś zamówić i zamontować.

Jakieś uwagi przed rozpruciem przewodów ? Coś warto wiedzieć przed robótką?

Uwaga taka żebyś zamontował go w dobrym kierunku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że powiedziałeś :P

 

Po takim modzie, reakcja na uruchomienie sprysków jest natychmiastowa czy tylko skrócona o ułamek sekundy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ciekawych aukcjach jest link do kpl grzanych za 40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

??? o jakie aukcje chodzi ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ten temat 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok,tylko ktos wczesniej pisal w tym temacie ze kupil nowe spryskiwacze za niska cene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.01.2018 o 14:42, ruslan napisał:

To są te przewody?! Ale teraz już chyba na 100% będę musiał wymienić dyszę bo po użyciu spryskiwaczy w trasie i podniesieniu maski w garażu z jednej dyszy ulał się płyn, z drugiej zaś podczas pryskania płyn nie rozpryskuje się w zakresie 110 stopni

P1030289.JPG

 

U mnie idzie tylko jeden przewód do maski.   Drugi to zasilanie dysz żeby grzały ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.08.2008 o 14:41, JurekW napisał:

Bartosz oto schemat instalacji podgrzewanych dysz sprysków.;)

 

 

b5dyszepodgrzbz0.th.pngb5dyszepodgrz1eb7.th.png

 

W dniu 25.08.2008 o 15:05, Mr. X napisał:

 

na Ciebie Jureczku można zawsze liczyć ;)

jak tylko odnajdę te fioletowe 10-cio pinowe złącze będę wiedział czy mam choćby do niej instalację ;)

Witam, chciałbym odświeżyć temat gdyż zdjęcia wygasły. O jakie 10 pinowe złącze mowa? Fabrycznie jest bezpiecznik 5A. Mam wizake od 22 do 22 i tylko tyle. Z tego co wyczytałem tutaj: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=421533 to w mk4 jest po prostu bo zapłonie. 

 

W dniu 5.01.2018 o 17:02, karol6376 napisał:

Ja montowałem zaworek zwrotny i polecam. Jest dużo lepiej.

Kolega gdzie montowałeś zaworek i jak można wiedzieć jakie typu? Może coś polecić? Wydaje mi się, że najlepiej taki zaworek było by zamontować jak najbliżej silniczka by w razie nieszczelnosci nie szukać nie wiadomo gdzie. Czy jest dostęp do pompki sprysków z nadkola? 

fdc23bf6f3714ca0.png

8868687426b50481.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności