Mr. X Zgłoś #1 Napisano 25 Sierpnia 2008 pytanie jak wyżej, przeszukałem wszystkie wątki dotyczące podgrzewanych spryskiwaczy lecz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie jako, że nieuchronnie zbliża się zima a kupiłem podgrzewane dysze więc chciałbym je zamontować i podłączyć jak fabryka przykazała i z tego co widze na rysunku z etki to przy silniku wycieraczek przednich powinna znajdować się wtyczka do podłączenia wiązki podgrzewania dysz lub jeśli nie to należy pociągnąć 2 kable z wtyczki oznaczonej na rysunku nr4 znajdującej się w kabinie auta (o ile do tej 10-cio pinowej wtyczki puszczone są już kable) może ktoś potwierdzić moje przypuszczenia bądź mnie poprawić? z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #2 Napisano 25 Sierpnia 2008 A po wiele takie dysze? Nowe kupowałeś czy używki? Z tego co wiem, to dysze są podgrzewane "non-stop" - włączasz zapłon i grzeją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3 Napisano 25 Sierpnia 2008 A po wiele takie dysze?Nowe kupowałeś czy używki? kupowałem nówki dokładnie od tego allegrowicza kosztują na tyle mało, że nie opłaca się kupować ledwo grzejących ze starości używek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #4 Napisano 25 Sierpnia 2008 Fakt, tanie. Kupiłbym sobie, ale nie jestem przekonany, że takie podgrzewanie coś pomoże. Jak masz dobry płyn to raczej nie powinny zamarzać końcówki. Samego płynu to one też nie podgrzeją tak, aby pomóc rozmroźić szybę... Passata mam od niedawna, nie używałem jeszcze zimą, więc mogę się mylić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #5 Napisano 25 Sierpnia 2008 Fakt, tanie. Kupiłbym sobie, ale nie jestem przekonany, że takie podgrzewanie coś pomoże. Jak masz dobry płyn to raczej nie powinny zamarzać końcówki. Samego płynu to one też nie podgrzeją tak, aby pomóc rozmroźić szybę... Passata mam od niedawna, nie używałem jeszcze zimą, więc mogę się mylić fakt płynu takie grzanie nie rozmrozi ale jest bardzo przydatne przy temperaturach około 0C kiedyś mając golfa2 jechałem jesienią do 3miasta (wyjeżdżając ze Szczecina było około 7-10C) i w okolicach Karlina temperatura spadła do około 0C i przestał lecieć płyn kiedy chciałem spryskać szybę (miałem wlane około 3l płynu letniego) zakupiłem na stacji paliw 1l płynu zimowego i po zmieszaniu go z letnim oraz kapnięciu na każdą dyszę ze spryskiwaczy płyn zaczął normalnie lecieć sądzę, że gdybym miał grzane spryskiwacze dysze nie zamarzły nawet z letnim płynem prz temeraturze 0C (w komorze silnika płyn by nie zamarzł) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #6 Napisano 25 Sierpnia 2008 Bartosz oto schemat instalacji podgrzewanych dysz sprysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #7 Napisano 25 Sierpnia 2008 Bartosz oto schemat instalacji podgrzewanych dysz sprysków. na Ciebie Jureczku można zawsze liczyć jak tylko odnajdę te fioletowe 10-cio pinowe złącze będę wiedział czy mam choćby do niej instalację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekPuławy Zgłoś #8 Napisano 4 Stycznia 2009 Witam, mam pytanko bo nie moge sam do tego dojść. Kiedy działa ogrzewanie dyszy? Czy tak jak pisze w instrukcji - gdy temperatura spada poniżej 0, czy po włączeniu grzania przedniej szyby? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal2000 Zgłoś #9 Napisano 13 Marca 2013 Podepne sie do tematu . Tylko ja w odwrotny sposób kombinuje , a wiec miałem maske z podgrzewanymi dyszami spryskiwaczy a kupiłem inna maske (dzwon) bez podgrzewanych i tutaj moje pytanie jak zrobic aby nie pojawiał sie komunikat ze jest problem ze spryskami (na poczatku wydawało sie okej ale przy dłuzszej jezdize staje sie to pikanie uciazliwe ) . Dodam ze kabel który idzie z maski został odłaczony. Czytałem gdzieś ze to jest podłaczone pod zapłon moze wiecie ktory kabel trzeba rozłaczyc lub co innego zrobic . Prosze o pomoc . Wiem że jestem tutaj swiezakiem na tym forum ale rowniez jak i na drodze z paskiem kupiłem lekko rozbitego i chce go zrobic na igłe Jak bedzie zrobiony to wrzuce jakies fotki . Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #10 Napisano 13 Marca 2013 Wypadało by na końcu kabla wpiąć odpowiedni rezystor odpowiadający oporności grzania spryskiwaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal2000 Zgłoś #11 Napisano 13 Marca 2013 A gdzie można cos takiego dostac ? Tak osobiscie to wolałbym to jakos całkiem odłaczyc , ale w koncu to ja chce sie was wszystkich poradzic aby było jak najlepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #12 Napisano 13 Marca 2013 Wypadało by na końcu kabla wpiąć odpowiedni rezystor odpowiadający oporności grzania spryskiwaczy ... który to momentalnie po podaniu napięcia pójdzie z dymem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #13 Napisano 4 Stycznia 2018 Kupiłbym sobie te podgrzewane dysze, tylko że w sumie nie wiem jakie teraz mam. Czy podgrzewane czy też nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #14 Napisano 5 Stycznia 2018 to zobacz , maska do gory i widac czy ida przewody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #15 Napisano 5 Stycznia 2018 To są te przewody?! Ale teraz już chyba na 100% będę musiał wymienić dyszę bo po użyciu spryskiwaczy w trasie i podniesieniu maski w garażu z jednej dyszy ulał się płyn, z drugiej zaś podczas pryskania płyn nie rozpryskuje się w zakresie 110 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #16 Napisano 5 Stycznia 2018 A tak się zapytam czy ktoś instalował zaworek zwrotny w odcinku widocznym na zdjęciu? Wiadomo płyn zostanie do zaworka, ale pod zaworkiem znowu zleci głębiej ale można bufor powietrzny pozwoli na błyskawiczny wystrzał tego co jest przed zaworkiem ? Przydało by się extra w zimę, żeby skrócić czas w którym wycieraczki jadą bez poślizgu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #17 Napisano 5 Stycznia 2018 Ja montowałem zaworek zwrotny i polecam. Jest dużo lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #18 Napisano 5 Stycznia 2018 @ruslan masz grzane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #19 Napisano 5 Stycznia 2018 5 godzin temu, karol6376 napisał: Ja montowałem zaworek zwrotny i polecam. Jest dużo lepiej. Czyli trzeba coś zamówić i zamontować. Jakieś uwagi przed rozpruciem przewodów ? Coś warto wiedzieć przed robótką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #20 Napisano 6 Stycznia 2018 HEJA , PATRZE NA CENY NOWYCH DYSZ TO SIE ZA GLOWE LAPIE - PONAD 100 , chyba ze ktos znajdzie taniej, od skody 2 beda pasowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach