mateuszbrzeg Zgłoś #61 Napisano 21 Lutego 2015 Dzięki wielkie za info. Zastanawia mnie dlaczego akurat po przrkroczeniu 3 tys obrotów zaczyna mrugać i dopiero jak wyłącze zapłon to przestaje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #62 Napisano 21 Lutego 2015 Weź jeszcze jak zacznie piszczeć ściągnij wtyczkę z czujnika ciśnienia oleju w głowicy i dotknij do masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #63 Napisano 21 Lutego 2015 Wydaje mi sie że nie mam czujnika w głowicy tylko na filtrze mam dwa. Żółty i niebieski kabel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #64 Napisano 21 Lutego 2015 Musi być u góry jeden, nad króćcem wody który wchodzi do bloku. W podstawie filtra mam dwa ale jeden jest do temperatury oleju na mfa. - - - - - aktualizacja - - - - - Na tym zdjęciu numer 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #65 Napisano 21 Lutego 2015 Nie mam tego czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #66 Napisano 21 Lutego 2015 W ABSie czujniki wysoko i niskociśnieniowy są u podstawy filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #67 Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) Uff już myślałem że u mnie jest coś nie tak. Mam dwa czujniki na tym elemencie co się do niego wkręca filtr oleju. Teraz pytanie który czujnik mam spróbować zewrzeć do masy Edytowane 21 Lutego 2015 przez mateuszbrzeg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #68 Napisano 22 Lutego 2015 W ABSie czujniki wysoko i niskociśnieniowy są u podstawy filtra. A widzisz. A w RP-ku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #69 Napisano 22 Lutego 2015 A widzisz. A w RP-ku? A w rp-ku jest jeden przy filtrze drugi przy głowicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #70 Napisano 22 Lutego 2015 Czyli "normalnie". To mnie zmyliło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyndram Zgłoś #71 Napisano 10 Czerwca 2015 Panowie odkopię trochę temat, mam kilka kwestii. (posłużę się zdjęciem powyżej) 1. na zdjęciu zaznaczonym czerwonym jajem jest jakiś zawór z żółtym elementem. Pod tym żółtym mam dwa wystające króćce, które są zaślepione gumką. Czy podłączając się pod ten niższy króciec i pod licznik bezpośrednio wężykiem, spalanie zacznie działać/pokazywać się? Czy muszę w innym miejscu się podłączyć. 2. Impulsator - są trzy kable, plus ; minus ; sygnał do licznika pin 27. Czy mam się wpiąć tym trzecim kablem bezpośrednio w wiązkę od bezpiecznika do licznika? Czy można to jakoś ładniej fabrycznie zrobić i wpiąć wszystkie trzy kable pod skrzynkę bezpieczników. 3. To samo pytanie o czujnik oleju. Wkręca się go w podstawę filtra oleju. I ja chyba mam ten czujnik, ale tam z tego co pamiętam jest tylko jeden kabelek. Czy to też wystarczy podłączyć tylko jednym kablem? 4. Czujnik temperatury powietrza montowany w przednim zderzaku po prawej stronie - przełączając manetką po funkcjach w liczniku nie mam informacji o tem zew tylko oil, km, km/h, spalanie i zegarek. Czy miałbym coś nie aktywne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neket Zgłoś #72 Napisano 10 Czerwca 2015 (edytowane) proszę o info z czego składa się komplet bo na pewno zegary i manetka z przełącznikiem ale czy jeszcze trzeba dorzucić dodatkowy czujnik temp z podstawki filtra i sama podstawkę? czy była do tego jakaś "puszka" ala moduł z elektronika czy wszystko jest w za cyferblatem? Edytowane 11 Czerwca 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #73 Napisano 11 Czerwca 2015 (edytowane) -Zegary -wiązka z wtyczkami od licznika do skrzynki przekaźników -prawa manetka z wiązką do skrzynki przekaźników -czujnik temp, ze zderzaka pod stronie pasażera, też najlepiej z kablami albo chociaż z obcietą wtyczką i gniazdem. -czujnik temp oleju-jest w obudowie filtra oleju ( Zakończony tak jak gwóźdź) Edytowane 11 Czerwca 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neket Zgłoś #74 Napisano 11 Czerwca 2015 dzięki x2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszek85 Zgłoś #75 Napisano 24 Czerwca 2015 Mam nietypowe pytanie które jeszcze nie padło na żadnym forum odnośnie zmiany liczników, a mianowicie mam Passata B4 2.0 16V (ABF) z wyskalowanym prędkościomierzem w zakresie 0-260 km/h z pełnym MFA i teraz pytanie czy jak wstawię cały nowy licznik od Passata b4 1.8 8V ( np. ABS) z wyskalowaniem prędkościomierza w zakresie 0-220 km/h tez z pełnym MFA to wskazania prędkościomierza oraz obrotomierza będą rzeczywiste czy przekłamane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #76 Napisano 25 Czerwca 2015 Mam nietypowe pytanie które jeszcze nie padło na żadnym forum odnośnie zmiany liczników Pytanie może nie padło ale część odpowiedzi znajdziesz we wcześniejszych postach a część tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/47039-Wymiana-zegar%F3w-na-wersj%EA-z-obrotomierzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo Zgłoś #77 Napisano 25 Czerwca 2015 No dobra.... to ja mam teraz pytanie. Mam licznik z MFA ale z innym tyłem tj. licznik el. a ja mam na linkę. I teraz tak : - Jak poprowadzić wiązkę od impulsatora i czy ktoś ma opis kabli i gdzie podłączyć ? To samo tyczy się czujnika temp. zewnętrznej oraz temp. oleju. - Czy będzie mi działać średnie spalanie ( i czy będzie pokazywał w miarę normalne wartości ? ) Licznik z 2.0 8V a u mnie jest 1.8RP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #78 Napisano 25 Czerwca 2015 Kolego idziesz na łatwiznę... Zerknij: http://forum.vw-passat.pl/threads/3426-MFA-jak-do%C5%82o%C5%BCy%C4%87?highlight=mfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimus23 Zgłoś #79 Napisano 24 Sierpnia 2015 Panowie, czy takie zegary (mam obecnie) http://allegro.pl/licznik-zegar-vw-passat-b3-benzyna-europa-i5063673841.html , mogę zamienić na takie; http://allegro.pl/licznik-zegar-vw-passat-b3-i5619201479.html Przeczytałem, że jeśli zegar jest elektroniczny to będzie działać. Jak sprawa wygląda z licznikiem przebiegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #80 Napisano 24 Sierpnia 2015 Zamienić możesz, ale nie będzie Ci działał licznik kilometrów i wskaźnik prędkości. Musiałbyś wymienić linkę na impulsator. Potem pozostaje jeszcze uruchomienie MFA... Tutaj masz lekturę: http://forum.vw-passat.pl/threads/47039-Wymiana-zegar%C3%B3w-na-wersj%C4%99-z-obrotomierzem?highlight=licznik http://forum.vw-passat.pl/threads/3426-MFA-jak-do%C5%82o%C5%BCy%C4%87?highlight=mfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach