Skocz do zawartości
Gość Frugos

Zmiana licznika

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki wielkie za info. Zastanawia mnie dlaczego akurat po przrkroczeniu 3 tys obrotów zaczyna mrugać i dopiero jak wyłącze zapłon to przestaje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź jeszcze jak zacznie piszczeć ściągnij wtyczkę z czujnika ciśnienia oleju w głowicy i dotknij do masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że nie mam czujnika w głowicy tylko na filtrze mam dwa. Żółty i niebieski kabel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi być u góry jeden, nad króćcem wody który wchodzi do bloku.

W podstawie filtra mam dwa ale jeden jest do temperatury oleju na mfa.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

45_1248779130.jpg

Na tym zdjęciu numer 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ABSie czujniki wysoko i niskociśnieniowy są u podstawy filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uff już myślałem że u mnie jest coś nie tak. Mam dwa czujniki na tym elemencie co się do niego wkręca filtr oleju.

Teraz pytanie który czujnik mam spróbować zewrzeć do masy

Edytowane przez mateuszbrzeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W ABSie czujniki wysoko i niskociśnieniowy są u podstawy filtra.

 

A widzisz. A w RP-ku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A widzisz. A w RP-ku?

 

A w rp-ku jest jeden przy filtrze drugi przy głowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odkopię trochę temat, mam kilka kwestii.

(posłużę się zdjęciem powyżej)

 

dafota.2.15k1433929576l.jpg.sm45_1248779130.jpg&th=5206

 

1. na zdjęciu zaznaczonym czerwonym jajem jest jakiś zawór z żółtym elementem. Pod tym żółtym mam dwa wystające króćce, które są zaślepione gumką. Czy podłączając się pod ten niższy króciec i pod licznik bezpośrednio wężykiem, spalanie zacznie działać/pokazywać się? Czy muszę w innym miejscu się podłączyć.

 

2. Impulsator - są trzy kable, plus ; minus ; sygnał do licznika pin 27. Czy mam się wpiąć tym trzecim kablem bezpośrednio w wiązkę od bezpiecznika do licznika? Czy można to jakoś ładniej fabrycznie zrobić i wpiąć wszystkie trzy kable pod skrzynkę bezpieczników.

 

3. To samo pytanie o czujnik oleju. Wkręca się go w podstawę filtra oleju. I ja chyba mam ten czujnik, ale tam z tego co pamiętam jest tylko jeden kabelek. Czy to też wystarczy podłączyć tylko jednym kablem?

 

4. Czujnik temperatury powietrza montowany w przednim zderzaku po prawej stronie - przełączając manetką po funkcjach w liczniku nie mam informacji o tem zew tylko oil, km, km/h, spalanie i zegarek. Czy miałbym coś nie aktywne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

68b8b0f99a83b3c1.jpg

 

proszę o info z czego składa się komplet bo na pewno zegary i manetka z przełącznikiem ale czy jeszcze trzeba dorzucić dodatkowy czujnik temp z podstawki filtra i sama podstawkę?

czy była do tego jakaś "puszka" ala moduł z elektronika czy wszystko jest w za cyferblatem?

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-Zegary

-wiązka z wtyczkami od licznika do skrzynki przekaźników

-prawa manetka z wiązką do skrzynki przekaźników

-czujnik temp, ze zderzaka pod stronie pasażera, też najlepiej z kablami albo chociaż z obcietą wtyczką i gniazdem.

-czujnik temp oleju-jest w obudowie filtra oleju ( Zakończony tak jak gwóźdź)

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki x2 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nietypowe pytanie które jeszcze nie padło na żadnym forum odnośnie zmiany liczników, a mianowicie mam Passata B4 2.0 16V (ABF) z wyskalowanym prędkościomierzem w zakresie 0-260 km/h z pełnym MFA i teraz pytanie czy jak wstawię cały nowy licznik od Passata b4 1.8 8V ( np. ABS) z wyskalowaniem prędkościomierza w zakresie 0-220 km/h tez z pełnym MFA to wskazania prędkościomierza oraz obrotomierza będą rzeczywiste czy przekłamane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam nietypowe pytanie które jeszcze nie padło na żadnym forum odnośnie zmiany liczników

Pytanie może nie padło ale część odpowiedzi znajdziesz we wcześniejszych postach a część tutaj:

http://forum.vw-passat.pl/threads/47039-Wymiana-zegar%F3w-na-wersj%EA-z-obrotomierzem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra.... to ja mam teraz pytanie.

 

Mam licznik z MFA ale z innym tyłem tj. licznik el. a ja mam na linkę.

 

I teraz tak :

- Jak poprowadzić wiązkę od impulsatora i czy ktoś ma opis kabli i gdzie podłączyć ?

To samo tyczy się czujnika temp. zewnętrznej oraz temp. oleju.

- Czy będzie mi działać średnie spalanie ( i czy będzie pokazywał w miarę normalne wartości ? )

 

Licznik z 2.0 8V a u mnie jest 1.8RP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy takie zegary (mam obecnie) http://allegro.pl/licznik-zegar-vw-passat-b3-benzyna-europa-i5063673841.html , mogę zamienić na takie; http://allegro.pl/licznik-zegar-vw-passat-b3-i5619201479.html

Przeczytałem, że jeśli zegar jest elektroniczny to będzie działać. Jak sprawa wygląda z licznikiem przebiegu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamienić możesz, ale nie będzie Ci działał licznik kilometrów i wskaźnik prędkości. Musiałbyś wymienić linkę na impulsator. Potem pozostaje jeszcze uruchomienie MFA...

Tutaj masz lekturę:

http://forum.vw-passat.pl/threads/47039-Wymiana-zegar%C3%B3w-na-wersj%C4%99-z-obrotomierzem?highlight=licznik

http://forum.vw-passat.pl/threads/3426-MFA-jak-do%C5%82o%C5%BCy%C4%87?highlight=mfa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności