lukas.komp Zgłoś #41 Napisano 12 Maja 2011 OK, wielkie dzięki. Właśnie przeglądam. Dzisiaj przymierzyłem nowe zegary. Na razie mam prawą kontrolkę od kierunkowskazów niezależnie którego kierunku użyję, działa kontrolka ładowania i ręcznego hamulca oraz świateł drogowych. Nie działa kontrolka temperatury i oleju, prędkościomierz, który jest elektroniczny i obrotomierz też nie działa oraz MFA. Bezproblemowo działają wskaźnik temperatury i wskaźnik paliwa. Tak więc czeka mnie mnóstwo pracy, zwłaszcza że w mojej wtyczce do zegarów jest aktywnych tylko 15 pinów. Jutro jadę poszukać impulsatora na szrocie, jeżeli nie to zamówię ten z allegro i przy okazji zobaczę czy nie ma jakiś elementów do MFA. W zegarach, które nabyłem jest niebieski czujnik podciśnienia, nie wiem czy zegary nie pochodzą czasami z G60... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Logan Cale Zgłoś #42 Napisano 25 Października 2013 Panowie proszę o pomoc. Dziś Passat dostał ode mnie licznik z obrotomierzem. Stary licznik wyglądał tak I tu zaczynają się schody, wszystko ładnie pięknie pyka po za obrotkiem który moim zdaniem zaniża. Po odpaleniu pokazuje tyle. Jak chwile pochodzi i go delikatnie pogazuje Wskazania na IIIbiegu Wskazania na IV biegu Czy jestem wstanie to jakoś podregulować/naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #43 Napisano 25 Października 2013 Dokladne juz nie pamietam, ale mzesz mieć źle przelozeni obrotomierza. Byly chba dwa - 2.68 i 3.0 albo cos takiego. U mnie ten pierwszy pokazywal podobnie jak u Ciebie. Z tego co pamietam 3.0 byl do szerokiego paska alternatora, ale nie mam 100% pewnosci. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PACU Zgłoś #44 Napisano 26 Października 2013 jak zmieniałem u siebie to gdzieś na forum znalazłem informacje, że obrotomierz z oznaczeniem 3.0 jest do silnika w którym alternator napędza pasek wielorowkowy jak w AAZ, a 2.23 do silnika w którym jest napędzany paskiem klinowym i taki jest chyba w silniku RA/SB sprawdź u siebie jaki masz, bo chyba kupiłeś nie ten licznik. ja do AAZ kupiłem z oznaczeniem 3.0 i wszystko działa jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teodor230 Zgłoś #45 Napisano 26 Października 2013 Witam , nie mogę zakładać tematów bo jestem nowy wiec zadam pytanie w bieżącym temacie. 1. Czy do passata b4 da rady dopasować licznik z mfa od b5 ? Jeżeli tak to proszę o porade w przerabianiu kabli itp Zamieszczam zdjęcie znalezione na portalu tablica.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Logan Cale Zgłoś #46 Napisano 26 Października 2013 No to mnie chłopaki zasmuciliście, przyjdzie mi szukać więc licznika gdzie pod obrotkiem jest cyfra 2.23. Chyba że ktoś taki ma i chce się zamienić na 3.0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #47 Napisano 28 Października 2013 Zamieszczam zdjęcie znalezione na portalu tablica.pl Ze zdjęcia wynika że tak, pytanie tylko czy są to od B5 czy od Golfa/Bory a może nawet Transportera. Kupujesz licznik w wiązką nawet uciętą byle by była wtyczka, schematy wtyczek i działasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #48 Napisano 17 Lutego 2015 Panowie mam pytanie. Jeśli mam obecnie licznik wyskalowany do 220 km/h vdo indeks 920 a włoże wyskalowany do 240 km/h też vdo i też indeks 920 to coś się stanie ? Oczywiście oba są na linke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #49 Napisano 17 Lutego 2015 U sąsiada zastosowałem taki zabieg że inne skalowanie mu włożyłem, ale już nie pamiętam jakiej firmy i działa. A czy przekłamuje to nie wiem, pewnie nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #50 Napisano 17 Lutego 2015 Ok kolego a powiedz czy jak dołoże ten licznik z obrotomierzem mowa o tym 240km/h vdo 920 w miejsce tego 220 km/h vdo 920 to będzie to działać ? Ja mam ten licznik z kiwrunkami u góry i ten dokładany ma taki sam układ kontrolek i kierunki też u góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #51 Napisano 17 Lutego 2015 Będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #52 Napisano 17 Lutego 2015 Dzięki koledzy za info. Licznik zamówiony. Jak poskładam to się podziele informacją czy wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #53 Napisano 20 Lutego 2015 Panowie licznik zamontowałem i mam problem. Obrotomierz działa wszystkie kontrolki też ale problem polega na tym, że po przekroczeniu 3 tys obrotów silnika zaczyna świecić się kontrolka od oleju i brzęczek dzwoni. Poniżej 3 tys obrotów cisza. Powyżej 3 tys obr świeci dioda i piszczy. Co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #54 Napisano 20 Lutego 2015 Ktoś Ci sprzedał popsuty licznik skoro na starym jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #55 Napisano 20 Lutego 2015 (edytowane) A co może być nie tak ? Zimne luty ? Da się doprowadzić to do używalności czy lepiej odpuścić ? Edytowane 20 Lutego 2015 przez mateuszbrzeg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #56 Napisano 21 Lutego 2015 Byłem u elektryka i powiedział że passaty z obrotomierzem mają inny sterownik niż te bez obrotomierza i samo dołożenie licznika nic nie da. Sam już nie wiem. Na forum piszecie że wystarczy dołożyć licznik z obrotomierzem i powinno działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukjanow Zgłoś #57 Napisano 21 Lutego 2015 Wszystko powinno działać. Robiłem taki manewr w B3 1.8 ABS z 1993 roku i wszystko było OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #58 Napisano 21 Lutego 2015 Smaiło możesz zakąłdac zegary z obrotkiem wiem z włąsnego doświadczenia działą wsio od razu bezproblemowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszbrzeg Zgłoś #59 Napisano 21 Lutego 2015 Czyli wychodzi na to że licznik jest walnięty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #60 Napisano 21 Lutego 2015 Każdy z nas przekładał i wszystko hulało jak należy, więc i Tobie będzie ze sprawnym licznikiem. Weź lutownicę i poleć po lutach, może być problem w zimnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach