Skocz do zawartości
Gość Frugos

Zmiana licznika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość micek

no niby tak tylko czy ten przycisk MFA z boku na tej fotce nie jest przeszkodą?

Czy kostki tych liczników sa takie same , chodzi mi o ilośc przewodów?

Czy w mojej kostce jest wyjscie, sygnał na obroty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek powinien Ci działać, ale TYLKO zegarek jeżeli nie zmienisz manetki i nie zamontujesz dodatkowych czujników ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość micek

no ok to powiedzmy że licznik juz jedzie :rolleyes: dzięki za pomoc Panowie

Edytowane przez micek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość micek

to teraz mam pytanie.

Liczniak działa , obrotomierz też działa ale nie działa zegarek.

Z tego co doszukałem się w necie i na forum to trzeba podac masę z 3 na 5 pin licznika. I tu pytanie jaki pin i jak je liczyć?

Skąd mam wiedzieć który to jest 5 a który 3??

 

Może jakiś rysunek , schemat bądź poprostu podpowiedź ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum gdzies byl schemat tego gniazda w zegarach, ja tez gdzies mialem. Jak znajde to ci podrzuce. Liczy sie chyba normalnie od lewej do prawej czyli pierwszy na gorze po lewej to nr 1 itd.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość micek

Jest, mam znalazłem :)

Na kostce i na gniezdzie jest numeracja ale bardzo słabo widoczna ale jest ... :P

Mostek zrobiłem od wewnątrz licznika , prawie na taśmie przy złączu gniazda do obudowy.

Mostek między 3 a 5 pinem i zegarek śmiga aż miło. Zielony kawałek tego czegoś w zegarku zamieniłem na kawąłek czerwonego skoroszytu i jest cacy ;). Obo zegara świeci się MFA2 ale zegarek działa i jest gites :). I znów zawitała jakaś nowinka w moim aucie :)

NOwy rok zaczynam z nowym image ;)

NAJLEPSZE ŻYCZENIA NOWOROCZNE !!!

Pozdrawiam

Edytowane przez micek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dręczy mnie taka jedna ciekawostka :D Otóż czy prędkościomierz ( sam prędkościomierz w Passacie B4 z MFA ) w TDI można by zmienić na ten z VR6 ? Jeśli tak to co trzeba zmieniać ? Czy trzeba coś przy skrzyni grzebać ? Jak to wygląda orientuje sie ktoś ? Pytam z ciekawości i też dla wyglądu bo ten jak wiadomo jest do 260 :D pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli tak to co trzeba zmieniać ?

Ustawienia wyszukiwarki...

Musisz wiedzieć czy ten który chcesz włożyć jest na linkę czy impulsator, potem otwierasz maskę w swoim aucie i patrzysz czy na skrzyni jest wtyczka elektr. czy linka.

Wskazania prędkości nie będą przekłamywały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na impulsator. Czyli na 100% wskazania będą prawidłowe ? Chyba jedyne na co by trzeba uważać to czy jest od 0 czy od 20 co nie ?

Edytowane przez jasiok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli na 100% wskazania będą prawidłowe ?

Tak.

Chyba jedyne na co by trzeba uważać to czy jest od 0 czy od 20 co nie ?

A były w paskach od zera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak były, dla przykładu TDI 90KM miały zazwyczaj od 20 a TDI 110KM od 0. Dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra ludziska, ja mam pytanie, mam B3 1.9D 1Y i zegary bez obrotka. Idzie zrobić w nim obrotomierz? Jak wezme zegary od jakiegoś TDI to ma to prawo bytu? Dużo dłubaniny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam B3 1.9D 1Y i zegary bez obrotka. Idzie zrobić w nim obrotomierz? Jak wezme zegary od jakiegoś TDI to ma to prawo bytu? Dużo dłubaniny?

TUTAJ poczytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Klubowiczów!

Jestem tutaj nowy, przeszukałem dokładnie całe forum i nie znalazłem niestety. Otóż mam zegary Motometer z zegarkiem wskazówkowym, indeks prędkościomierza 920, są na linkę, ale przy wejściu linki do zegarów jest wpięta jakaś dodatkowa taśma, mechanizm przebiegu bębenkowy, pojedyńcza dioda do sygnalizacji kierunkowskazów na dole, lampka temperatury na górze obok wskaźnika. Do zegarów podłączana jest jedna wtyczka i linka.

 

Na allegro kupiłem Motometer elektronic, licznik do 260km/h bez linki, obrotomierz do 7000, kierunkowskazy w formie strzałek u góry, lampka temperatury na dole z pozostałymi lampkami, , zamontowany niebieski czujnik podciśnienia, zegary posiadają MFA.

 

Moje pytanie jest następujące, czy jest jakaś szansa, żeby to działało? Dopuszczam różne konfiguracje w tym mieszane, np. stary prędkościomierz, a dołożony obrotomierz i MFA z nowego licznika, strzałki do kierunków już czytałem jak przerobić i z tym sobie chyba poradzę, nie wiem natomiast co z całą resztą... Po cichu liczę na to, że ta dodatkowa wtyczka przy starym prędkościomierzu spełnia jakąś funkcję impulsatora i może uda się coś pokombinować z MFA i obrotomierzem. Niestety nie mam wiedzy czy zegary są z wersji 4 czy 6 cylindrowej.

 

Ma ktoś może jakieś pomysły?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinieneś kupic zegary na linke .. teraz musisz kupic impulsator do skrzyni biegow by pokazywał Ci przebieg.. z kierunkami sobie poradzisz.. mfa mozna dołozyć bo to kilka osob robiło .. ale jesli nie potrzebujesz to bedzie Ci wyswietlacz pokazywał zegar .. do tego trzeba zrobic zworke na 2 pinach kostki do licznika .. obrotka nie idzie przełozyc do starego zegara niestety..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adrianie, a wiesz może jaki powinienem nabyć impulsator do tego zestawu, skrzynie biegów w moim RP mam AGC z tego co patrzyłem na nalepce. Dosyć poważnie wykorzystuję swój silniczek, a nie chciałbym płacić mandatów z powodu ewentualnych przekłamań. Sprawdzić mogę ewentualnie z nawigacją czy dobrze pokazuje. Pozostanie mi poszukanie manetek, instalacji i kilku czujników (od temperatury zewnętrznej jak nie dostanę to może sam coś zmajstruję z termistorów, tylko musiałbym znać opór oryginalnych).

A tak w ogóle gdzie kupujecie takie różne podzespoły używane? Allegro czy może jakieś zaprzyjaźnione szroty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem tutaj nowy, przeszukałem dokładnie całe forum i nie znalazłem niestety.

słabo szukałeś...

tu na pewno byś znalazł kilka odpowiedzi na Twoje pytania:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47039

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności