misiek1020 Zgłoś #101 Napisano 9 Czerwca 2013 Witam Ja mam natomiast taki problem, ze po zmianie swiec zarowych auto dobrze pali z rana, ale ciezko pali w temperaturze dodatniej tzn, od 20 stopni, musze krecic dlugo zeby zlapal, gdy stoi okolo 5-7 godzin Wydaje mi sie ze dziwna sutuacja u mnie bo kazdy pisze ze jak zinmo to ciezko pali a u mnie odwrotnie gdy jest cieplo to ciezko pali pozmozcie jak ktos mial taka sutuacje. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szulek07 Zgłoś #102 Napisano 23 Stycznia 2014 Witam wszystkich, Piszę tutaj bo poczytałem wasze forum i doceniam rzeczowe i trafne odpowiedzi użytkowników. Jestem posiadaczem Audi A3 1.9 tdi 110 KM z 1998 r. i mam problem z odpalaniem auta na zimnym silniku. Koledzy z forum audi polecili mi w pierwszej kolejności sprawdzenie kąta wtrysku tak tez zrobiłem ale wyniki nie wskazują na tą przyczynę: ąt wtrysku waha się od 41 do 44 Z tego co czytałem to perfekcyjnie jest 49-51. Dodam że mam nowy akumulator, filtr i czujnik temperatury. Auto na zimnym silniku zachowuje się mniej więcej tak: http://www.youtube.com/watch?v=zY67PTvQt8o Czy przyczyna mogą być świece bo tego jeszcze nie sprawdzałem\ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #103 Napisano 23 Stycznia 2014 (edytowane) sprawdz swiece najprosciej to wez przewod podlacz do plusa a druga strona dotykaj koncowki swiecy jak bedzie iskrzec to jest dobra tylko odlacz je od listwy,nie moga byc polaczone z soba Edytowane 23 Stycznia 2014 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szulek07 Zgłoś #104 Napisano 23 Stycznia 2014 odłączyć od listy tzn. zdjąć fajki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #105 Napisano 24 Stycznia 2014 odłączyć od listy tzn. zdjąć fajki? Dokladnie tak wszystkie fajki zdjac,wez kawalek kabelka dotkinik koncowka do lebka swiecy a 2 koncowka do +aku jak poleca iskierki to swieca sprawna i tak po kolei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derfd Zgłoś #106 Napisano 25 Stycznia 2014 ja również mam problem otóż Passat b5 1.9 tdi silnik ajm wkładając żarówkę zamiast dużego bezpiecznika 80A ( obok komputera) od świec żarowych pokazuje zwarcie mimo że wszystkie fajki od świec są ściągnięte, co to możne być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #107 Napisano 25 Stycznia 2014 jak to wkladasz zarowke ? w obwod ? to zmniejszasz napiecie wtedy na swiece wiec jak maja grzac !!! nie tedy droga a jezeli wlozysz bezpiecznik,sciagniesz kapturki z swiec i dalej wywala bezpuecznik to znaczy ze gdzies zwarcie jest na przewodzie albo przekazniku (mogl sie w srodku spalic i zewrzec) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derfd Zgłoś #108 Napisano 26 Stycznia 2014 No własnie pościągałem fajki ze wszystkich świec i dalej wywalało duży bezpiecznik wiec na obwód w miejsce bezpiecznika założyłem żarówkę aby zaoszczędzić na bezpiecznikach. Skoro żarówka świeci to w obwodzie jest dostęp do masy czyli zwarcie. Prześledziłem cała wiązkę i dalej żarówka świeci. Ściągnąłem również wtyczkę od czujnika temperatury wody. Czy dobrze myślę jeśli nie to proszę wyprowadźcie mnie z błędu... bo już brak mi pomysłow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #109 Napisano 26 Stycznia 2014 przy przekaznikach popatrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz6947 Zgłoś #110 Napisano 18 Lipca 2015 Witam, jestem tu nowy i nie wiem gdzie przedstawić ten problem. Po wymianie kompletnej dwumasy pojawił się problem z odpalaniem na gorącym silniku. W trakcie prób odpalania słychać stuk i trzaski. Wszystko słychać na załączonym filmie. Dodam jeszcze, że rozrusznik jest po remoncie i podobno wszystko jest ok. Na zimnym silniku nie ma żadnych problemów. Długo szukałem informacji na ten temat, ale nie znalazłem nic podobnego. Dlatego bardzo proszę o pomoc.https://www.youtube.com/watch?v=lZJa26UUDqA&feature=youtu.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #111 Napisano 18 Lipca 2015 logi zrobic jak na cieply to bardzo zle pali TDIk powinien odrazu zeskoczyc tym bardziej jak jest cieply Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #112 Napisano 24 Lipca 2015 Chcialem napisac w tym watku bo nacztalem sie i nic nie umiem znales . mam problem odpalani z rana nagrzee swiece i odpalam odpali i zaraz gasnie i potem musze pokrecic z 5 sekund..zeby odpalil wymienilem swiece , odlaczylem wlacznik swiatel bo ponoc to moze byc przcyna ..nie umeim podoiac kompa bo jestem w niemczech teraz i wracam gdzies za 3 tyg. i nie mam pola manewru za bardzo. sorry za bledy niemiecka klawiatura. dodam ze przed wymiana swiec bylo tak ze jak mu sie uwidzialo czy rano cz popoludniu .teraz tylko rano..stalo sie to po trasie.prosze o pomoc . moze odlaczyc czujnik temp .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamo91 Zgłoś #113 Napisano 22 Lutego 2022 Witam,mam problem z Passatem ciężko rano odpala, wymieniłem świece żarowe, filtr paliwa,zaworek zwrotny i cały czas to samo, przekręcam kluczy i słyszę jak paliwo podaje (słychać niby powietrze) przy wymianie filtra troszeczkę go za powietrzyłem,czy to będzie przyczyna? Normalnie ma moc nie odczuwam żadnego spadku mocy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruby34322 Zgłoś #114 Napisano 10 Kwietnia 2022 Witam . Dołączam się do pytania , wymieniony filtr paliwa , założony zaworek żeby paliwo się nie cofało (w dobra stronę) i dalej ciężko pali po parogodzinnym postoju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_jen Zgłoś #115 Napisano 21 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam. Mój Passat ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju. Pierwszy raz wydarzyło mi się to po około trzy dniowym postoju na cegłach z przodu podczas wymiany turbiny. Po tej wymianie auto odpaliło na plaka. Niestety rano znów pojawił się problem i pomagało tylko odpalenie na plaka. Po paru dniach: -wymienilem zaworek zwrotny pomimo, że stary wydawał się być dobry -wymieniłem oring EGRu ponieważ była tam nieszczelność, ale nie sądzę, żeby to miało jakikolwiek wpływ -wymieniłem kostkę pompy paliwa ponieważ przy starej po złapaniu za kable zostały mi w rękach, a przy próbie odpięcia kostki zakończyła ona swój żywot. Jeżeli chodzi o pompę paliwa to u mnie pompa podaje dopiero w trakcie kręcenia rozrusznikiem, podczas zapłonu prąd nie dochodzi, czy to normalne? Po tym co zrobiłem sytuacja się poprawiła i auto zaczęło normalnie odpalać na drugi dzień i wydawało mi się, że problem minął. Myślałem, że to dzięki poprawionemu połączeniu przewodów pompy paliwa. Lecz ostatnio po dwudniowym postoju, zapalił, ale po około 15sekundach kręcenia. Za to po na przykład 10 godzinach postoju pali "z pół obrotu". Po podpięciu komputera nie ma żadnych błędów korekcje są dobre, ale bipy są bardzo wysokie: Cyl1: korekcja 0.00 BIP 84 Cyl2: korekcja 0.38 BIP 42 Cyl3: korekcja -0.16 BIP 49 Cyl4: korekcja -0.26 BIP 46 Dodam, że mimo wysokich bipów auto na prawdę ładnie pracuje, na wolnych obrotach spalanie to 0.6l/h a przy prędkościach na autostradzie około 140km/h pali około 6.5 do 7 litrów przy załadowanym aucie. Jedyne co jest odczuwalne na postoju to raz na dwie/trzy minuty delikatne mało wyczuwalne szarpnięcie. Jakieś podpowiedzi gdzie szukać zanim wyśle pompki do regeneracji? Chciałbym wszystko sprawdzić zanim poczynie takie wydatki ? Edytowane 21 Kwietnia 2022 przez Bartek_jen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach