J@ceq Zgłoś #21 Napisano 8 Sierpnia 2011 zacznij od sprawdzenia filtra paliwa, nawet jak z wyglądu jest ok to może być nieszczelnyJak najbardziej. Należy sprawdzić cały dolot paliwa do pompy i wtrysków. Zapowietrzone auto niepalące w lecie to nic do czasu jak temp spadnie niżej. Wówczas to załamanie. Sprawdzaj czy nie ma gdzieś luźnych przewodów doprowadzających paliwo przy filtrze czy sam filtr jest dokręcony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #22 Napisano 10 Sierpnia 2011 fordowe 1.8TD miało jeszcze komorę wstępną, a 1.9TDI były już na wtrysku bezpośrednim prosto do cylindra. Różnica w łatwości odpalenia na mrozie jest widoczna nawet przy 100% sprawnych silnikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #23 Napisano 28 Sierpnia 2011 ostatnio zauwazylem ze moj jak zimny pali doslownei od drasniecia rozrusznikiem a jak cieply badz ma jakies 40 stopni to juz ciezko pali musi rozrusznik 2 razy zaskoczyc zeby zapalil... vag czysty... co moze byc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #24 Napisano 18 Listopada 2011 Witam, ciezko pali po nocy i dłuzszym postoju, zaczelo sie 3 dni temu po wymianie filtra paliwa i powietrza...co moze byc przyczyna? do tego czasami jakby przerywal podczas podjazdow na wyzszym biegu...czy nowy filtr paliwa moze byc uszkodzony? czy filtr paliwa firmy filtron to zły wybor ? a moze pompa paliwa? jak pompa jak mozna ja sprawdzic? po przekreceniu kluczyka słychac jak pracuje ale moze za male cisnienie daje...jak to sprawdzic? z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #25 Napisano 18 Listopada 2011 Witam, ciezko pali po nocy i dłuzszym postoju, zaczelo sie 3 dni temu po wymianie filtra paliwa i powietrza...co moze byc przyczyna? do tego czasami jakby przerywal podczas podjazdow na wyzszym biegu...czy nowy filtr paliwa moze byc uszkodzony? czy filtr paliwa firmy filtron to zły wybor ? a moze pompa paliwa? jak pompa jak mozna ja sprawdzic? po przekreceniu kluczyka słychac jak pracuje ale moze za male cisnienie daje...jak to sprawdzic? z gory dziekuje Nie sądzę,by wybór Filtrona był zły,używam go regularnie,bez zastrzeżeń.Podepnij wóz pod VAG na dzień dobry,może układ paliwowy zapowietrzony,nikt strzelać nie będzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shit-Tzu Zgłoś #26 Napisano 18 Listopada 2011 Mała dygresja, mój współlokator ma AFNa w audi a4 i zawsze w zime mnie wkurzał tym, że było -25 jego palił po jednym grzaniu świec a ja musiałem kręcić swojego parę minut Zdrowe afn tak mają. 1z też. 0+ palą od dotknięcia. Mój kuzyn który też ma dizla jak zobaczył to oczy wywalił na wierch jak mu powiedziałem że to dizel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jano Zgłoś #27 Napisano 19 Listopada 2011 (edytowane) Witam, ciezko pali po nocy i dłuzszym postoju, zaczelo sie 3 dni temu po wymianie filtra paliwa i powietrza...co moze byc przyczyna? do tego czasami jakby przerywal podczas podjazdow na wyzszym biegu...czy nowy filtr paliwa moze byc uszkodzony? czy filtr paliwa firmy filtron to zły wybor ? a moze pompa paliwa? jak pompa jak mozna ja sprawdzic? po przekreceniu kluczyka słychac jak pracuje ale moze za male cisnienie daje...jak to sprawdzic? z gory dziekuje Jeśli zaczęło się po wymianie filtra paliwa to sam sobie odpowiedziałeś na temat Filtrona parę osób na forum się negatywnie wypowiadało Filtron - około 70zł oryginał:fajny w serwisie -90zł żadna różnica w cenie biorąc po uwagę że nie wymieniasz co miesiąc do tego kup nowy oring na śrubę którą się przykręca filtr i wróci wszystko do normy Edytowane 19 Listopada 2011 przez jano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo06-1983 Zgłoś #28 Napisano 20 Listopada 2011 Witam podpinam się pod temat. Mój problem z odpaleniem auta po dłuższym postoju 6-8 godz. albo nocy pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą. Płyn uciekał przez zbiorniczek wyrównawczy zaworem bezpieczeństwa, więc oddałem auto to naprawy. Głowica została zdemontowana sprawdzona na szczelność i wymienione zostały popychacze (szklanki) i nowa uszczelka. Płyn teraz jest w normie co bardzo mnie cieszy, ale mam problem z odpaleniem auta odpala za drugim albo trzecim obrotem wału. Wcześniej passat palił od strzała nawet przy -10 C mrozie. Reklamowałem to u mechanika dwa razy ale nic nie poprawił. Powiedział że układ jest szczelny sprawdzał na przezroczystych przewodach, wymienił uszczelki pod pompowtryski, pompowtryski są dobre, świece grzeją. Zmierzył ciśnienie na tłokach i wyszło bardzo niskie co mnie przeraża 1,8 na pierwszym a ostatni 1,85 i powiedział że silnik przegrzany i poszły pierścienie na tłokach. Z tym nie mogę się zgodzić (passat rok 2001 207000km przebiegu) ponieważ nie miałem większej temp. niż 90 C. Mam takie pytanie czy źle ustawiony rozrząd ma wpływ na pomiar ciśnienia na tłoku bo auto pracuje troche inaczej niż przed wymiana uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #29 Napisano 21 Listopada 2011 W filtrze pod spodem czarne zakonczenie filtra bylo slabo dokrecone, jutro okaze sie czy to bylo...oby...*******a a jesli to bylo powodem to mechanika tylko zabic... ---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:59 ---------- W filtrze pod spodem czarne zakonczenie filtra bylo slabo dokrecone, jutro okaze sie czy to bylo...oby...pier..la a jesli to bylo powodem to mechanika tylko zabic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #30 Napisano 22 Listopada 2011 auto zapalilo rano bez problemu...gdyby nie słaby mechanik nie byloby problemu...nastepne wymiany ktore dam rade sam zrobic robie sam...mam wtedy pewność ze nic nie nawali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #31 Napisano 9 Maja 2012 Witam. Problem z ciężkim odpalaniem dotknął także mnie:( Od razu zaznaczam że dot B4 AFN i mam nadzieję że nikt mnie nie skrzyczy że nie w tym dziale jak to robią koledzy z mojego działu. Z tego co opisujecie macie problem z zapowietrzaniem, ale ja raczej nie mogę tego powiedzieć. Passat zapala jak chce na zimnym, ciepłym czy gorącym silniku. Zimę przelatałem a garażowany był pod chmurką, czyli jakieś tam ciśnienie jest, świeczki chyba też tym bardziej że to tdi (bezpośredni wtrysk/łatwiejszy rozruch). Filtr paliwa nowy nowy. Tak jak pisałem to zależy jak mu się podoba: przeważnie dobrze zapala (nie bierzmy pod uwagę temp silnika, zewnętrznej), ale czasami ma ciężko zapalić (jak w filmiku z postu #4) przy czym mocno dymi (czyli dostaje paliwo). Podpowiedzcie gdzie szukać przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #32 Napisano 26 Stycznia 2013 Hejka mam pytanko kupilem wlasnie paska 2001 avf wczoraj wymienilem swieczki okazalo sie ze 3 byly spalone ale dzis po nocy -10stopni i musialem pokrecic ok 10 sekund , pozniej auto zapala od zabka, objawy sa jak by sie cofalo paliwo ale jak to sprawdzic i temu zaradzic ,nie wymienialem jescze filtra paliwa , a czy mogl bym zalozyc jakis zaworek zwrotny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #33 Napisano 26 Stycznia 2013 nie wymienialem jescze filtra paliwa To do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #34 Napisano 26 Stycznia 2013 Ptyka tylko kup ori filt nie z filtrona oszczedność minimalna a jednak co ori to ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #35 Napisano 26 Stycznia 2013 Ptyka tylko kup ori filt nie z filtrona oszczedność minimalna a jednak co ori to ori. Nie dostrzegłem absolutnie żadnej różnicy pomiędzy filtrami powietrza rozmaitych marek,a stosowałem kilku producentów.Filtron w tym akurat przypadku nie jest zły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #36 Napisano 26 Stycznia 2013 musialem pokrecic ok 10 sekund , pozniej auto zapala od zabka, objawy sa jak by sie cofalo paliwo ale jak to sprawdzic i temu zaradzic ,nie wymienialem jescze filtra paliwa , a czy mogl bym zalozyc jakis zaworek zwrotny zaworek zwrotny masz przed filtrem paliwa, często pada, ale ja obstawiam nieszczelność na Vacum pompie, postaw go na noc, przodem(silnikiem) do dołu(na jakiejś górce) i sprawdź czy lepiej zapali.... Co do filtrów to akurat filtron ma niezłe filtry.. KNECHT też.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #37 Napisano 26 Stycznia 2013 Filtron nie jest chyba zly mialem w golfie iv jakos smigal ale chyba kupie boscha , dzis akurat stoje na lekkiej gorce wiec sprawdze aleee podejzewam bardziej jakas nieszczelnosc w golfie mialem podobne objawy po nocy tez rano troche krecil ale zalozylem lepsze obejmki na te kroce od filtra paliwa bylo git ale teraz troche sie martwie to moje pierwsze auto na pd i mam nadzieje ze to nic powaznego bo auto smiga rewelacyjnie jakis helmut dolozyl powerboxa na 165 koni wczesniej mialem golfa IV agr tam wszystko bylo prostsze hehe ale trzeba isc za technika a nie sie cofac jutro jescze sprawdze podgrzeje z 3razy swiece zobacze moze bedzie inna reakcja moze pompka w baku troche przepchnie moze paliwko o ile dobrze kombinuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #38 Napisano 26 Stycznia 2013 podgrzeje z 3razy swiece zobacze moze bedzie inna reakcja całkiem mało sensowne... prawdopodobnie już po pierwszym góra w połowie drugiego grzania , przekaźnik Ci odłączy świece Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pytka Zgłoś #39 Napisano 26 Stycznia 2013 Wiesz co chodzi mi bardziej o pompke ta w baku ,bo ona po kazdym przekreceniu zaplonu wlacza sie i pompuje paliwo czy jak to jest ,no bo skoro mi sie cofa hmm sam juz nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #40 Napisano 26 Stycznia 2013 Wiesz co chodzi mi bardziej o pompke ta w baku ,bo ona po kazdym przekreceniu zaplonu wlacza sie i pompuje paliwo czy jak to jest ,no bo skoro mi sie cofa hmm sam juz nie wiem Spróbuj tak jak mówią koledzy - tył auta na górce i wyjdzie szydło z worka czy cofa Ci paliwo. Znam podobną sytuację w Golfie II - po montażu zaworka zwrotnego problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach