Skocz do zawartości
Gość dayman22

1.9tdi ciezko odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dayman22

witam

mam maly problem z miom paskiem 1.9tdi po nocy ciezko odpala, w zimie to juz wogole musze sie nakrecic zeby odpali, a jak juz zalapie to troszka nim trzesie i po chwili lapie obroty i jest ok.. wymieilem swiece,kable tez sa ok..zauwazylem ze lampka od nagrzewania swiec szybko gasnie.. w lecie po nocy jak przekrece kluczyk to jakas sekunde i gasnie..moze to jest powod ciezkiego odpalania.. prosze o pomoc..:) dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przypuszczam, że twój pasek nie dostaje paliwa. Sprawdź filtr lub to co miałem kiedyś w Vectrze B ropa uciekała do baku jak kilka godzin postała paliwo cofało się do zbiornika i trzeba było się nakręcić. Wyjściem może być gruszka przelotowa. Według mnie to jest przyczyną jeśli nie to niech ktoś to skomentuje. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega ma racje, najprawdopodobniej brakuje mu paliwa, albo wraca do baku, albo gdzieś łapie lewe powietrze i sie zapowietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się mniej więcej tak? -

Samochód po nocy ciężko odpalał. Winny okazał się uszkodzony filtr paliwa, najprawdopodobniej przez mechaników podczas zmiany oleju i wymiany filtra oleju - partactwo niektórych nie zna granic.

 

Do tego samochód może przykopcić na biało po odpaleniu bo nie wszystkie wtryski równo zaczną lać. Po wymianie filtra i ten objaw ustał, żadnego najmniejszego dymka przy odpalaniu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayman22

sprawdze ten filtr ale zastanawia mnie dlaczego swiece sie tak szybko nagrzewaja.. na zimnym silniku ok 1sec... to chyba troszke za szybko.. np.u znajomej w fordzie focusie jak przekreci stacyjke swiece sie nagrzewaja ok 5-7 sec... to mnie zastanawia...pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

mam maly problem z miom paskiem 1.9tdi po nocy ciezko odpala, w zimie to juz wogole musze sie nakrecic zeby odpali, a jak juz zalapie to troszka nim trzesie i po chwili lapie obroty i jest ok.. wymieilem swiece,kable tez sa ok..zauwazylem ze lampka od nagrzewania swiec szybko gasnie.. w lecie po nocy jak przekrece kluczyk to jakas sekunde i gasnie..moze to jest powod ciezkiego odpalania.. prosze o pomoc..:) dziekuje

To świadczy o zapowietrzaniu się układu paliwowego. Sprawdź na górze filtra jest uszczelka i ona może być nieszczelna. Może też być walnięty zawór zwrotny, o czym pisali koledzy i paliwo zamiast stać cofa się do zbiornika.

A świece w lecie tak szybko się grzeją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayman22

dzieki sprawdze ten filtr paliwa.. i napisze..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem prawie że identycznie jak na filmiku (na troche lepiej bylo u mnie) i pomoglo mi ustawienie kąta wtrysku...

 

i chcial bym dolaczyc pytanie.. czy w tym samochodzie na filmiku sa czujniki zużcyia w klockach hamulcowych ? (podczas zaplonu kontrolka od klockow powinna sie zapalac?)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.zauwazylem ze lampka od nagrzewania swiec szybko gasnie.. w lecie po nocy jak przekrece kluczyk to jakas sekunde i gasnie..moze to jest powod ciezkiego odpalania.. prosze o pomoc..:) dziekuje

Ja też mam taki problem i nie wiem czemu nawet jak są zimne noce to tak szybko się nagrzewają.Dziwne to troche jest. Możecie mi to jakoś wytłumaczyć ??? A no i auto tez cięzko odpala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest normalne... przyjdzie zima - będą grzać dłużej - zobaczysz....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sherman997

witam podpinam sie pod temat mam podobny objaw. na zimnym silniku ciezko odpala im jest zimniej tym gorzej .Po odpaleniu dymi na bialo. Tylko ze mam troche słaby rozrusznik i lub akumulator bo ciezko kreci moze to byc ta przyczyna ??pasek ma przejechane 320tys wiec nie jest to nowy silnik ale te silniki wytrzymuja dozo wiecej wiec jak myslicie co to moze byc ?? aha odnosnie rozrusznika jezeli temperatura spadnie ponizej zera to lubi mi rozrusznik przeskoczyc (zawyje

i wskoczy spowrotem)mysle ze to bendix ale na ciepłym silniku nigdy mi nie wyskakuje tylko ponizej zera i im zimniej tym bardziej (częściej).Czy moze akumulator ma słaby prad rozruchowy i w wyniku spadku napiecia przy obciazeniu wyskakuje. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość max.100

witam panowie ja też mam taki problem z odpalenie co to może być. Mam Passata b5 fl TDI 1,9 130 km. prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do tego wątku,bo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów, że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął, po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się a niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało, do momentu, aż po przejechaniu około 30km zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Zatrzymałem auto i ponownie uruchamiam, gdy silnik pracował, po ok 30 sek kontrolka znowu zapaliła. Dojechałem do domu i po chwili wsiadam chcę zapalić i nic Po trzeciej próbie zaskoczyło, a kontrolka od świec nie zapaliła się więcej. Co za ulga.Po paru godzinach chciałem znowu wyskoczyć gdzieś autem, auto niestety. Po wyjechaniu z garażu, pasek zgasł i nie pali w ogóle. To samo się dzieje, co wczoraj. Mechanik wcześniej mówił, że coś poruszał koło jakiegoś sterownika koło pompy wtryskowej, psiknął PLAKIEM w rurę od powietrza i zaskoczyło. W tym kłopot, że właśnie wyjechał na dwa tygodnie i nie mam do kogo się zwrócić.....Dzięki za sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość m4niek

ja mam taki sam problem z moim paskiem a wiec kupilem zaworek zwrotny i zamontowalem go na przewodzie paliwowym na kablu prowadzacym do pompy, odziwo rozcinajac przewod bylo tam sucho zamontowalem zaworek i problem jest nadal, a wiec mam takie pytanie do was gdzie najlepiej zamontowac ten zaworek moze na przewodzie zwracajacym paliwo albo przed filtrem moze za najlepiej byloby jak ktos zamiescilby zdjecie gdzie najlepiej go zamontowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam taki sam problem z moim paskiem a wiec kupilem zaworek zwrotny i zamontowalem go na przewodzie paliwowym na kablu prowadzacym do pompy, odziwo rozcinajac przewod bylo tam sucho zamontowalem zaworek i problem jest nadal, a wiec mam takie pytanie do was gdzie najlepiej zamontowac ten zaworek moze na przewodzie zwracajacym paliwo albo przed filtrem moze za najlepiej byloby jak ktos zamiescilby zdjecie gdzie najlepiej go zamontowac
Tobie to nie wolno chyba jeszcze jezdic?14 lat to za malo,a dodatkowych zaworkow sie nie montuje,sprawdz dokladnie caly uklad zasilajacy..jesli wszystko ok to jedyne wyjscie zmiana pompy;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z paskiem 1,,9d a mianowicie sie zapowietrza czasem ciezko odpalic ale i czasem gasnie widac na przewodach przezroczystych kolo filtra pecherzyki powietrza nie wiem od czego zaczac i co moze to powodowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem z paskiem 1,,9d a mianowicie sie zapowietrza czasem ciezko odpalic ale i czasem gasnie widac na przewodach przezroczystych kolo filtra pecherzyki powietrza nie wiem od czego zaczac i co moze to powodowac?

 

zacznij od sprawdzenia filtra paliwa, nawet jak z wyglądu jest ok to może być nieszczelny, miałem podobnie u siebie.

 

---------- Post added at 20:02 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

 

witam mam problem z paskiem 1,,9d a mianowicie sie zapowietrza czasem ciezko odpalic ale i czasem gasnie widac na przewodach przezroczystych kolo filtra pecherzyki powietrza nie wiem od czego zaczac i co moze to powodowac?

 

zacznij od sprawdzenia filtra paliwa, nawet jak z wyglądu jest ok to może być nieszczelny, miałem podobnie u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem ale w zime :( po całej nocy na mrozie trzeba go kręcic i kręcic załapie puści delikatnego dymka i chodzi jak zegarek wstawilem go do garazu (0 STOPNI) I ODPAlil bez problemu *******!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A świece żarowe sprawdzone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to może podzielę się swoimi doświadczeniami z poprzednikiem mojego paska, mianowicie mondeo mk2 1.8TD, silniki te słyną z tragicznego odpalania w mrozie, żeby wszystko chodziło jak się należy muszą być spełnione warunki: świece ok, 0 powietrza w przewodach od paliwa, dobrze ustawiony rozrząd (pompa wtryskowa np u mnie była przestawiona o ząbek na rozrządzie :o ), ciśnienie w cylindrach..., dodam że pomimo spełnienia wszystkich tych warunków moje mondeo i tak paliło tragicznie. Wydaje mi się że w TDI też muszą być spełnione te warunki :).

 

Mała dygresja, mój współlokator ma AFNa w audi a4 i zawsze w zime mnie wkurzał tym, że było -25 jego palił po jednym grzaniu świec a ja musiałem kręcić swojego parę minut :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności