Skocz do zawartości
cooler

Pasek rano zapalił, po 5 sekundach zgasł i już nie zapala.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj w nocy przyjechałem z Warszawy do rodziny w Białymstoku, wszystko było OK. Rano przekręciłem kluczyk, wszystkie lampki jak zwykle, zapaliłem, po około 5 sekund pracy silnik zgasł, pomimo kilku prób nie zapala. Tak jak w instrukcji sprawdziłęm bezpiecznik pompy paliwa (swoją drogą który to - sprawdzałem wszystkie z ikonką silnika i iskry oraz ten jeden z ikonką paliwa) ale wszystkie bezpieczniki są OK. Po przekręceniu kluczyka słychać jakiś szum od strony silnika, więc coś chyba pracuje, ale dalej nie zapala.

Jest w Białymstoku jakiś fachowiec z VAG-iem żeby podjechać w pobliże Północno Obwodowej i podpiąć się żeby zobaczyć co jest?

Podaję namiar: 503 171 312

Wszystkie kontrolki palą się jak zwykle, komputer pokł. pokazuje dawkowanie paliw (1,2 -,4 l/h) EPC się nie pali podczas kręcenia, jednym słowem jestem w kropce.

Ratunku!

 

Dodam że rozrząd był robiony 10 tyś km temu w ASO, ostatni przegląd był zrobiony też w ASO 500 km temu.

Kurde długi weekend a tu takie halo...

Ciekawe że zapalił - może jednak rozrząd przeskoczył?

Jutro rano ciągnę go do warsztatu - ma ktoś pomysł gdzie w Białymstoku robią solidnie takie przypadki?

Wiele różnych opinii słyszałem o Sieńko i Syn, więc pytam czy od razu do nich czy gdzieś indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cooler qrde wiem ze napisałes do mnie na maila ;) ale dopiero teraz przeczytałęm... masz na 100% podwieszone szczotki miałem to samo :) musisz go odpalić rozruchem :) ( nie wiem czemu ale mi przy podwieszonych za kazdym razem palił ) postukać w rozrusznik.. albo pobujaj samochodem ( u mnie pomagało jak pobujasz prawa strone przodu... )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MrWho,

W tym problem że rozrusznik kręci jak szalony, coś jest z zapłonem lub dostawą paliwa... - samochód ZAPALIŁ, popracował, zgasł(!), po drugim zakręceniu załapał "na ułamek sekundy" i już dalej nic - kręciłem kilkanaście razy po kilkanaście sekund (nawet) i nic. Bak pełen w 80%, wszystkie lampki OK, Nie wiem jak sprawdzić czy dochodzi paliwo i czy jest iskra: jakby ktoś mógł łopatologicznie wytłumaczyć jak to sprawdzić, byłbym wdzięczny. Obawiam się że coś mogło stać się z rozrządem, był niedawno zmieniany i miałem już kłopot ze zmienioną pompą wody - ciekła przez ośkę, więc wcale bym się nie zdziwił gdyby teraz nie okazało się coś nowego po tej wymianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne :612:

Posprawdzałem wszystko, w tym bezpiecznik pompy paliwowej, wszystko OK.

Coś mnie naszło aby wyjąć ten bezpiecznik i sprawdzić prąd płynący przez niego - i BINGO! ZERO prądu przez bezpiecznik od pompy paliwa. Już wiedząc w czym rzecz zapchałem dziś rano wózek do ASO - ale tam mogli się zająć tym dopiero koło 10.00, więc zapchałem do warsztatu Perfect Auto na Obwodówce w Białymstoku, tam elektryk potwierdził moje spostrzeżenia - wyrok = POMPA do wymiany.

I tu mnie trafił szlag: pompa, która normalnie kosztuje 200-300 PLN do mojego modelu nie występuje jako zamiennik - czyli zostaje tylko orginał!

Model pompy = 3B0 919 051 C

Cena... uwaga... 933,00 PLN!!! :646:

Zatkało mnie, ale po kilkudziesięciu próbach dopasowania tegoż elementu pozostało zamówić pompkę w ASO i czekać. Przy okazji zleciłem czyszczenie baku - niezły syf się tam nazbierał przez te 150k km. Jak mi powiedziano mogło być to pośrednio odpowiedzialne za awarię pompy - chłodzona jest benzynką, jak się zapcha - to się pali. Najczęściej awaria występuje w samochodach z instalacją gazową, ale ja nie mam gazu i też się udało.

Generalnie wszystko co mnie do tej pory spotkało ze strony VW to awarie, awarie i koszty, choć samochód był serwisowany, jeździł głównie na trasie itp. Panowie z serwisu potwierdzili opinie o Toyocie, jako jedynej marce która trzyma w miarę jakość, stanowczo odradzali francuzy, VW jest również w dole klasyfikacji prawie razem z francuzami.

Chcąc nie chcąc muszę się z nimi zgodzić, Polonez użytkowany przeze mnie jest dużo mniej awaryjny w tym samym czasie i większym przebiegu( 390k km) niż VW (150 k km), nie mówiąc o Mercedesie (123, 280 benzyna w automacie) do którego dotykam się hobbystycznie w celu np ustawienia najbardziej optymalnych wolnych obrotów na gazie (żona jeździ bezawaryjnie kilka lat). Już nawet nie porównuję kosztów napraw, gdzie VW jest wybitnie na czele. Do pozostałych samochodów zawsze kupowałem orginalne elementy (psują się tak rzadko że mnie stać na orginalną np półośę) tymczasem w VW zaczynam myśleć o podróbach - zbyt często za zbyt dużo się psuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eliott231

cooler,masz tego paska od nowości?A może nietrafiłeś z kupnem... Ja mam 200 000km.I(odpukać) silniczek chodzi jak nowy-Zrobiłem nim 5tys.km!To fakt,że wiedziałem co kupuję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Jestem nowym uzytkownikiem pasek zaplil dzis rano przy minus 10 z problemem ucieszylem sie ale po 30 sekundach zgasl i juz nie odpala . Jak go krece zaczyna zapalac sie lampka oleju i cieczy na zmiane albo obie naraz POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymien filtr paliwa kolego bo woda i wytracona parafina w nim zamarzla,odpowietrz i jezdzij.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzylem go za pomoca stykawki uklad byl pusty teraz strzykaka jest prawie pelna lecz gdzy popuszcze jedn wytrysk to bardzo slabo z nigo kapie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zrobieniu osobnego zbiornika z banki odpalil i chodzil wiec podpielem go spowrotem pod zbiornik i tez chodzil odczekam do jutro i dam znac czy sie udalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A filtr wymieniles? bo jak nie to ci sie nie udalo i jutro ta sama walka bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Model pompy = 3B0 919 051 C

Cena... uwaga... 933,00 PLN!!!

Ile? czemu na stronach IC są po 430zł bez zniżek :fajny

na szybko znalazłem zamiennik 4bar za 150zł... :wstyd

Edytowane przez aju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile? czemu na stronach IC są po 430zł bez zniżek

na szybko znalazłem zamiennik 4bar za 150zł...

 

Kolego zwróć uwagę, że to był post z czerwca 2006 roku ;) czyli auto kolegi cooler miało wtedy 4 lata ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniony teraz czekam na mrozy ok 15 zeby zobaczyc czy bedzie ok bo od poniedzialku pali normalnie choc nie bylo duzych mrozow .Dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności