ChRzAnIu Zgłoś #21 Napisano 18 Marca 2011 Cytat:Napisał ChRzAnIu Zobacz post Chyba po to jest na jakiejs dlugosci gwint aby mozna bylo krecic od Min do Max czy to TA-TECHNIX czy KW / i inne lepsze firmy maja gwinty na duzej powierzchni skrec tylny gwint tzn nakretki wkrec wyzej do gory , a pozniej doreguluj przod ps. ja w Jettcie mialem skrecony do min normalnie nakretki byly przy koncu dolnych zwojów I jak się jeździło ? Znajomy co montował mi zawias powiedział że nie powinno się odkręcać do samego końca, że max to powiedzmy połowa, zresztą MAPET też mi tak powiedział. Mi sie jezdzilo wypasnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #22 Napisano 18 Marca 2011 (edytowane) Można o i tak. Używał ktoś tego : http://allegro.pl/gumy-podwyzszajace-pod-sprezyny-gwarancja-atest-i1513219649.html Edytowane 30 Marca 2011 przez hsv! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemol25 Zgłoś #23 Napisano 4 Sierpnia 2011 ksynio jesli moglbys podac szczegol twej przerobki lub moze udaloby ci sie zrobic fotki bylbym wdzieczny pozdro:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viland Zgłoś #24 Napisano 14 Sierpnia 2011 Witam, podepnę się do tematu, bo mam problem z niskim paskiem. A mianowicie, miesiąc temu kupiłem żonie paska B5, który 2 lata temu przyjechał z Niemiec, i już był na obniżonym zawieszeniu. Niemiec generalnie dbał o auto, zachipował go, władował intercooler za 1500 euro i jeszcze kupe pierdół zrobił. Wnioskuje, że zaiweszenie może być jakieś niezłe, ale żonie niepasuje bo czasem przytrze dołem i chce żeby jej podwyższyć auto do standardu. Ja szczerze też myślę, że to lepszy pomysł, chociaż wizualnie jest naprawde nieźle. Poniżej fotka (umorusany z trasy): Jako, że nigdy nie interesowałem się tematem, powiedzcie mi czy na tym zawieszeniu mogę jakoś spróbować go podnieść i gdzie to sprawdzić czy bez wymiany się nie obędzie? Ile może kosztować zestaw standardowy (używka? nowy?) i co muszę nabyć: sprężyni i amorki czy coś jeszcze? A możę jest ktoś z kuj.-pom. kto by chciał się zamienić? Dziękuję z góry za odpowiedzi i sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #25 Napisano 14 Sierpnia 2011 po pierwsze zerknij na amortyzator (jeśli jest nagwintowany to jest możliwość podniesienie na obecnym zawieszeniu), natomiast jeśli nie zobaczysz na nim żadnego gwintu to jedynym rozwiązaniem jest wymiana sprężyn i amorów na seryjne. co więcej? wypadało by poluzować wahacze i skręcić na nowym zawieszeniu (jeśli zawieszenie było zakłądane w logiczny sposób) to zapewne jest skręcone, kiedy auto jest przy glebie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viland Zgłoś #26 Napisano 16 Sierpnia 2011 Witek, dzięki za odpowiedź. Pytanie laika: gdzie mam szukać tego gwintu na amorkach? od góry pod machą, czy zwalić koło i gdzieś tam na amorku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #27 Napisano 16 Sierpnia 2011 kolego siąg koło i zobaczysz od razu co jest założone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Viland Zgłoś #28 Napisano 16 Sierpnia 2011 Poleciałem do paska z aparatem i wygląda to tak: Przód: Tył: Czy na tyle mam założone standardowe? Czy też jakieś wymyślne? Niewiele widać przez tą plastikową osłonę w górnej części amorka. Czy jest szansa podnieść przód na tych amorkach? Dzisiaj jechałem i uszkodziłem trochę osłonę silnika, boje się, że jak przyjdzie zima jak w ostatnio to poprostu paskiem nigdzie nie będzie można jechać, bo na muldach poprostu zawiśnie. Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #29 Napisano 16 Sierpnia 2011 MAsz kolego gwintowane jest tam mozliwosc regulacji. Jednak widze ze bedzie ciezko bo juz zajechane te gwinty, najlepiej zamienic sie z kims na serie na pewno znajdziesz chetnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #30 Napisano 26 Lutego 2012 Czy w passacie b4 da się podnieś zawieszenie z przodu bo po wymianie amortyzatorów dedykowanych do b4 sporo się obniżyło a przed wymianą było wyżej czy może zaadoptować dłuższe sprężyny jeżeli takie w ogóle są dostępne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #31 Napisano 28 Lutego 2012 Apropo tematu .Nie wiem jak w B4 ale kolega spatentowal zestaw sprezyny + amory od audi a6 c5 do b5fl kombi i passat wyglada jak terenowy prawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość moser88 Zgłoś #32 Napisano 6 Marca 2012 słuchajcie, mam pytanko. po założeniu instalacji gazowej **** mojego passata wyraźnie 'siadla'. Chciałbym podnieść tylne zawieszenie ale nie wiem jak sie do tego zabrać. amortyzatory mam jeszcze na 85% i szkoda mi ich wymieniać. czy są jakies inne sposoby? slyszalem o jakis gumach wkladanych miedzy sprezyny. ale przy tej calej operacji nie chcialbym stracic wlasciwosci amortyzacyjnych. Nie chcę sztywnych sprężyn. Pomożcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #33 Napisano 6 Marca 2012 słuchajcie, mam pytanko. po założeniu instalacji gazowej **** mojego passata wyraźnie 'siadla'. Chciałbym podnieść tylne zawieszenie ale nie wiem jak sie do tego zabrać. amortyzatory mam jeszcze na 85% i szkoda mi ich wymieniać. czy są jakies inne sposoby? slyszalem o jakis gumach wkladanych miedzy sprezyny. ale przy tej calej operacji nie chcialbym stracic wlasciwosci amortyzacyjnych. Nie chcę sztywnych sprężyn. Pomożcie Nawet jak dasz gumy podwyższające na sprężyny to nie stracisz na amortyzacji,nadal na zakrętach będziesz szorował klamkami po asfalcie :lol2 Tył Ci siadł bo doszła butla z gazem czyli dodatkowe kg,mogą już być zmęczone sprężyny,kup nowe (koszt do 100zł za sztukę) i będzie po kłopocie :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz90 Zgłoś #34 Napisano 24 Stycznia 2015 Witam mam problem w Passacie B5FL 4motion mam wyraźnie niższy tył ( patrząc po ulicy jest to normalne) .Mam problem by przejechać przez próg do domu bo prawie zawsze zahacza mnie o niego pod spodem. Dodatkowo kupiłem by lepiej dojeżdżało mnie się na ryby przez 4x4 ale wszystko psuje mnie ten tył. Chciałbym go podnieść o te min 3-4cm albo przynajmniej wyrównać z przodem. Amory dobre , sprężyny też, ale spodziewam się ,ze trzeba będzie je wymienić by uzyskać poprawę Coś doradzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #35 Napisano 28 Stycznia 2015 Pokaż zdjęcie jak to wygląda. Ale jak piszesz ze na ulicy wygląda równo to chyba nie jest nic popsute. Pamiętaj że passat to nie terenówka! A auto osobowe. A po podniesieniu przeswitu nie bedzie stabilnie sie zachowywać na zakrętach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato90 Zgłoś #36 Napisano 27 Września 2015 witam, posiadam passka z oryginalnie obniżonym zawieszeniem. Chciałbym go podwyższyć zastanawiam się nad kompletem nowych amortyzatorów i sprężyn. Sprawa amorków jasna ale sprężyny to już temat rzeka, czy ktoś próbował takiego zestawu : http://allegro.pl/jamex-sprezyny-podwyzszajace-przod-vw-golf-4-i5646357529.html. Są firmy które robią sprężyny na zamówienie - koszt 80zł za sztukę, czy kombinować z oryginalnymi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zby Zgłoś #37 Napisano 27 Grudnia 2015 Hej Carlos Jestem z okolic Koszalina i chętnie skorzystam z Twojej pomocy z urządzeniem VAG. Pozdrawiam Zbyszek tel 735 621 676 na allegro koleś s przedaje komplet sprężyn standardowych (kod kolorowy: 1 x biały, 2 x brąz - przód, 1 x brąz, 1 x zielony - tył - czyli w zasadzie pasujące do Twojego modelu (nie wiem tylko czy masz hak czy nie) razem z przednimi amortyzatorami za 350 PLN. Kup, zmień, "sportowe" sprzedaj na allegro. Możliwe, że wyjdziesz na zero, może minimalnie dopłacisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnek93 Zgłoś #38 Napisano 6 Lutego 2018 Dnia 9.07.2010 o 07:11, ksynio napisał: Siemka.Ja mam paska w kombi który stoi obecnie na H&R-ah czyli na lato,ale na zimę mam przygotowane zawieszenie podwyższone. Podwyższa ono standardowe zawieszenie o 40mm.Byłem zmuszony coś takiego zrobić bo tu gdzie mieszkam (Norwegia) zima jest konkretna.Wraz ze zmianą opon na zimę zmieniam zawias.Myślę że ktoś mnie tu za to z krytykuje że tak nie wolno że to niebezpiecznie że to kowalstwo ale jak najbardziej skuteczne w 100% ekstremalnie przetestowane prze zemnie.Mój pomysł polega na tym że do standardowego zawieszenia (amoy,sprężyny) na przód podłożyłem pod kielichy na których opiera się sprężyna (u dołu) rurki o wysokości 40mm i grubości 3mm a z tyłu mam podłożone pod i nad sprężyna krążki teflonowe każdy o grubości 20mm,musiałem też dorobić podstawę tak aby sprężyna się nie wysunęła. Jeśli ktoś będzie chciał to opiszę wszystko dokładniej.Ale tak jak mówiłem to tylko taki mój pomysł. Już dłuższy czas zastanawiam sie jak by go tu wyżej postawić nie wydając 4 tysięcy złotych.. Mógłbyś opisać od czego to wgl zacząć ? bo sam pomysł wydaje mi się ciekawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach