Skocz do zawartości
Skipper

Podwyzszenie zawieszenia

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat:

Napisał ChRzAnIu Zobacz post

Chyba po to jest na jakiejs dlugosci gwint aby mozna bylo krecic od Min do Max czy to TA-TECHNIX czy KW / i inne lepsze firmy maja gwinty na duzej powierzchni skrec tylny gwint tzn nakretki wkrec wyzej do gory , a pozniej doreguluj przod

ps. ja w Jettcie mialem skrecony do min normalnie nakretki byly przy koncu dolnych zwojów

I jak się jeździło ?

Znajomy co montował mi zawias powiedział że nie powinno się odkręcać do samego końca, że max to powiedzmy połowa, zresztą MAPET też mi tak powiedział.

 

Mi sie jezdzilo wypasnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ksynio jesli moglbys podac szczegol twej przerobki lub moze udaloby ci sie zrobic fotki bylbym wdzieczny pozdro:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się do tematu, bo mam problem z niskim paskiem. A mianowicie, miesiąc temu kupiłem żonie paska B5, który 2 lata temu przyjechał z Niemiec, i już był na obniżonym zawieszeniu. Niemiec generalnie dbał o auto, zachipował go, władował intercooler za 1500 euro i jeszcze kupe pierdół zrobił. Wnioskuje, że zaiweszenie może być jakieś niezłe, ale żonie niepasuje bo czasem przytrze dołem i chce żeby jej podwyższyć auto do standardu. Ja szczerze też myślę, że to lepszy pomysł, chociaż wizualnie jest naprawde nieźle.

Poniżej fotka (umorusany z trasy): dscf2645dk.jpg

 

Jako, że nigdy nie interesowałem się tematem, powiedzcie mi czy na tym zawieszeniu mogę jakoś spróbować go podnieść i gdzie to sprawdzić czy bez wymiany się nie obędzie? Ile może kosztować zestaw standardowy (używka? nowy?) i co muszę nabyć: sprężyni i amorki czy coś jeszcze? A możę jest ktoś z kuj.-pom. kto by chciał się zamienić?

Dziękuję z góry za odpowiedzi i sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze zerknij na amortyzator (jeśli jest nagwintowany to jest możliwość podniesienie na obecnym zawieszeniu), natomiast jeśli nie zobaczysz na nim żadnego gwintu to jedynym rozwiązaniem jest wymiana sprężyn i amorów na seryjne. co więcej? wypadało by poluzować wahacze i skręcić na nowym zawieszeniu (jeśli zawieszenie było zakłądane w logiczny sposób) to zapewne jest skręcone, kiedy auto jest przy glebie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witek, dzięki za odpowiedź. Pytanie laika: gdzie mam szukać tego gwintu na amorkach? od góry pod machą, czy zwalić koło i gdzieś tam na amorku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego siąg koło i zobaczysz od razu co jest założone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poleciałem do paska z aparatem i wygląda to tak:

Przód:

dscf2646o.jpg

dscf2647dh.jpg

 

Tył:

dscf2652b.jpg

 

Czy na tyle mam założone standardowe? Czy też jakieś wymyślne? Niewiele widać przez tą plastikową osłonę w górnej części amorka.

Czy jest szansa podnieść przód na tych amorkach? Dzisiaj jechałem i uszkodziłem trochę osłonę silnika, boje się, że jak przyjdzie zima jak w ostatnio to poprostu paskiem nigdzie nie będzie można jechać, bo na muldach poprostu zawiśnie.

Dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAsz kolego gwintowane jest tam mozliwosc regulacji.

Jednak widze ze bedzie ciezko bo juz zajechane te gwinty, najlepiej zamienic sie z kims na serie na pewno znajdziesz chetnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w passacie b4 da się podnieś zawieszenie z przodu bo po wymianie amortyzatorów dedykowanych do b4 sporo się obniżyło a przed wymianą było wyżej czy może zaadoptować dłuższe sprężyny jeżeli takie w ogóle są dostępne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo tematu .Nie wiem jak w B4 ale kolega spatentowal zestaw sprezyny + amory od audi a6 c5 do b5fl kombi i passat wyglada jak terenowy prawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość moser88

słuchajcie, mam pytanko. po założeniu instalacji gazowej **** mojego passata wyraźnie 'siadla'. Chciałbym podnieść tylne zawieszenie ale nie wiem jak sie do tego zabrać. amortyzatory mam jeszcze na 85% i szkoda mi ich wymieniać. czy są jakies inne sposoby? slyszalem o jakis gumach wkladanych miedzy sprezyny. ale przy tej calej operacji nie chcialbym stracic wlasciwosci amortyzacyjnych. Nie chcę sztywnych sprężyn. Pomożcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchajcie, mam pytanko. po założeniu instalacji gazowej **** mojego passata wyraźnie 'siadla'. Chciałbym podnieść tylne zawieszenie ale nie wiem jak sie do tego zabrać. amortyzatory mam jeszcze na 85% i szkoda mi ich wymieniać. czy są jakies inne sposoby? slyszalem o jakis gumach wkladanych miedzy sprezyny. ale przy tej calej operacji nie chcialbym stracic wlasciwosci amortyzacyjnych. Nie chcę sztywnych sprężyn. Pomożcie

 

Nawet jak dasz gumy podwyższające na sprężyny to nie stracisz na amortyzacji,nadal na zakrętach będziesz szorował klamkami po asfalcie :lol2

Tył Ci siadł bo doszła butla z gazem czyli dodatkowe kg,mogą już być zmęczone sprężyny,kup nowe (koszt do 100zł za sztukę) i będzie po kłopocie :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem w Passacie B5FL 4motion mam wyraźnie niższy tył ( patrząc po ulicy jest to normalne) .Mam problem by przejechać przez próg do domu bo prawie zawsze zahacza mnie o niego pod spodem. Dodatkowo kupiłem by lepiej dojeżdżało mnie się na ryby przez 4x4 ale wszystko psuje mnie ten tył. Chciałbym go podnieść o te min 3-4cm albo przynajmniej wyrównać z przodem. Amory dobre , sprężyny też, ale spodziewam się ,ze trzeba będzie je wymienić by uzyskać poprawę Coś doradzicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaż zdjęcie jak to wygląda. Ale jak piszesz ze na ulicy wygląda równo to chyba nie jest nic popsute. Pamiętaj że passat to nie terenówka! A auto osobowe. A po podniesieniu przeswitu nie bedzie stabilnie sie zachowywać na zakrętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, posiadam passka z oryginalnie obniżonym zawieszeniem. Chciałbym go podwyższyć zastanawiam się nad kompletem nowych amortyzatorów i sprężyn. Sprawa amorków jasna ale sprężyny to już temat rzeka, czy ktoś próbował takiego zestawu : http://allegro.pl/jamex-sprezyny-podwyzszajace-przod-vw-golf-4-i5646357529.html. Są firmy które robią sprężyny na zamówienie - koszt 80zł za sztukę, czy kombinować z oryginalnymi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Carlos

 

Jestem z okolic Koszalina i chętnie skorzystam z Twojej pomocy z urządzeniem VAG.

 

Pozdrawiam Zbyszek tel 735 621 676

 

 

na allegro koleś s

 

przedaje komplet sprężyn standardowych (kod kolorowy: 1 x biały, 2 x brąz - przód, 1 x brąz, 1 x zielony - tył - czyli w zasadzie pasujące do Twojego modelu (nie wiem tylko czy masz hak czy nie) razem z przednimi amortyzatorami za 350 PLN. Kup, zmień, "sportowe" sprzedaj na allegro. Możliwe, że wyjdziesz na zero, może minimalnie dopłacisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.07.2010 o 07:11, ksynio napisał:

Siemka.Ja mam paska w kombi który stoi obecnie na H&R-ah czyli na lato,ale na zimę mam przygotowane zawieszenie podwyższone. Podwyższa ono standardowe zawieszenie o 40mm.Byłem zmuszony coś takiego zrobić bo tu gdzie mieszkam (Norwegia) zima jest konkretna.Wraz ze zmianą opon na zimę zmieniam zawias.Myślę że ktoś mnie tu za to z krytykuje że tak nie wolno że to niebezpiecznie że to kowalstwo ale jak najbardziej skuteczne w 100% ekstremalnie przetestowane prze zemnie.Mój pomysł polega na tym że do standardowego zawieszenia (amoy,sprężyny) na przód podłożyłem pod kielichy na których opiera się sprężyna (u dołu) rurki o wysokości 40mm i grubości 3mm a z tyłu mam podłożone pod i nad sprężyna krążki teflonowe każdy o grubości 20mm,musiałem też dorobić podstawę tak aby sprężyna się nie wysunęła. Jeśli ktoś będzie chciał to opiszę wszystko dokładniej.Ale tak jak mówiłem to tylko taki mój pomysł.

Już dłuższy czas zastanawiam sie jak by go tu wyżej postawić nie wydając 4 tysięcy złotych.. Mógłbyś opisać od czego to wgl zacząć ? bo sam pomysł wydaje mi się ciekawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności