The_Saint Zgłoś #81 Napisano 18 Czerwca 2011 Skrzynia lekko krótsza, za to lepiej się odpycha, polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #82 Napisano 19 Czerwca 2011 Skrzynia lekko krótsza A biegi ..? Lżej chodzą? Daniel ile masz na budziku na piątce przy trzech tys. obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #83 Napisano 19 Czerwca 2011 Biegi póki co wchodzą lekko z lekkim kliknięciem, czasami dwójka się stawia Przy 3 tyś na piątce mam niecałe 120 km/h według licznika, będę miał czas to sprawdzę z GPSem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #84 Napisano 24 Czerwca 2011 Koledzy,poradźcie, jaka skrzynię można włożyć do kombiaka aaz, ori była CHA? Moja niestety wyje powyżej 60km/h. A może ktoś ma taką na sprzedaż? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #85 Napisano 24 Czerwca 2011 Cat, cey, cha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #86 Napisano 25 Czerwca 2011 Znalazłem niedrogo skrzynię CAT ale ta skrzynia jest od 1.6 td a to jednak inny silnik .Kolego ormowiec,czy na pewno taka podejdzie? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #87 Napisano 25 Czerwca 2011 Podejdzie, spokojnie ją pakuj do tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #88 Napisano 28 Czerwca 2011 Witam ponownie, chłopaki , z ta skrzynią CAT nie wypaliło,jak zacząłem wypytywać to gość w końcu powiedział że skrzynia wyje... Znalazłem skrzynię CEX, facet mówi że to chodziło w 1.9 td, wg tabelki z forum jest to skrzynia do 1.9 D...cena dobra, 200 zł tylko czy podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marsal Zgłoś #89 Napisano 2 Lipca 2011 Witam! Podepnę sie do tematu. U mnie wybierak biegów jest pochylony w prawą stronę, tzn jedynka jest pośrodku, trójka w miejscu piątki, a piątkę to już wogóle ciężko wbić bo miejsca brakuje. Ogólnie nie można narzekać, ładne biegi chodzą, tylko cały lewarek biegów w prawo przekoszony. Co tam może być, czy się coś wyrobiło, może to się jakoś reguluje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #90 Napisano 2 Lipca 2011 U mnie wybierak biegów jest pochylony w prawą stronę nie wybierak lecz lewarek.. Co tam może być, czy się coś wyrobiło, może to się jakoś reguluje? masz regulacje na wybieraku właśnie, jest on na skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #91 Napisano 3 Lipca 2011 Albo wypadła zawleczka, w tym poście pisałem o tym, wtedy właśnie jest podobny efekt. Generalnie musisz tam zajrzeć i zajrzeć do wybieraka na skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Solaufein Zgłoś #92 Napisano 20 Grudnia 2014 Witam, mam pewien problem otóż w czasie jazdy przestały mi wskakiwać biegi wszystkie poza bodaj 3 i 5, jako że już miałem taką sytuację poprawiłem linkę wybieraka, ale nadal nie wchodzi mi 2 bieg, co gorsza nie jest to kwestia regulacji linek, bo nie chce też wejść "na sucho" czyli kiedy ręcznie próbuję go wbić przy tym całym zbieraku.. Czy jest możliwość, że to jakieś uszkodzenie wybieraka, czy to raczej synchronizatory? Bardzo dużo hamuję silnikiem więc obawiam się raczej tego ostatniego ps. wyciągając wybierak ze skrzyni mogę zrobić sobie jakiś większy problem, czy śmiało patrzyć? Nie miałem nigdy problemów ze skrzynią więc to dla mnie trochę czarna magia ps. mój passat to benzyna 2.0 8V 2E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darcenty Zgłoś #93 Napisano 27 Stycznia 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzyniu Zgłoś #94 Napisano 7 Lutego 2017 Mi ciężko biegi wchodzą, jeśli zmieniam biegi przy zbyt niskich obrotach i przy zimnym silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markowiks Zgłoś #95 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) Trafiłem to z podobnym problemem. W sumie to zimą jak silnik jest chłodny mam problem z biegiem wstecznym - zdrowo muszę się natrudzić. Jak silnik jest ciepły nie ma żadnych problemów. Przejmować się tym i coś robić ? ______________________________________ Nie polecam tego warsztatu - amatorzy Edytowane 21 Marca 2017 przez Markowiks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #96 Napisano 14 Kwietnia 2017 a ja mam taki problem,często zamiast wstecznego wchodzi jedynka.Aby wrzucić wsteczny muszę czasami się nakombinować aby wszedł,a czasem wrzucam bez najmniejszego problemu .Podczas jazdy często nie mogę wrzucić z drugiego biegu 3 lub zredukować z 5 na 4.Na postoju biegi wchodą bez najmniejszego problemu zarówno na zgaszonym jak i uruchomionym silniku.Piszecie dużo o tym na forum i nie wiem naprawdę co może tu już być przyczyną.Rano jechałem do pracy i wszystko było ok.,a po południu problem i tak od paru dni.Mechanik u którego byłem stwierdził że trzeba wymienić cały wybierak bo ma już luz inny zaś że to wina tylko tulejek .Tyle tylko że w ASO w Olsztynie tego nie dostanę można tylko pomarzyć,a w sklepach motoryzacyjnych to nawet nie ma co pytać bo odsyłają do ASO.Na szrotach w promieniu 70km.również pustka.Do tej pory biegi wchodziły paluszkiem ,no może oprócz wstecznego ale zawsze wszedł bez kombinowania.,olej w skrzyni wymieniony w tamtym roku przy okazji wymiany sprzęgła i łożyska oporowego.Może ktoś ma jakieś pomysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #97 Napisano 14 Kwietnia 2017 Ja bym regulować śrubą przy wybieraku. Jeśli to nic nie da to pytaj o zestaw naprawczy w classic parts, może tam coś pomogą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #98 Napisano 15 Kwietnia 2017 To na 100% wina regulacji na wybieraku.Jak wymieniałem sprzęgło ustawiałem wszystko na nowo.Wszystkie biegi wchodziły gładko jak po maśle,teraz znów coś się poprzestawiało i nie wchodzi mi 5 zamiast niej wskakuje 3. Mam też problem z wstecznym,czasami-sporadycznie dźwignia idzie i blokuje się przy końcu a wtedy pomaga tylko ponowne cofnięcie i wbicie na nowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #99 Napisano 19 Kwietnia 2017 wychylała sie ona aż do oparcia się o tunel, widać to na zdjęciu; dorobiłem takie zabezpieczenie póki co.Ja wczoraj zajrzałem pod lewarek i okazało się ze nie ma tam zabezpieczenia.Coś tam dorobiłem i przestał wchodzić wsteczny,zdjąłem zabezpieczenie wsteczny wchodzi ładnie,ale po wcześniejszej regulacji na wybieraku . Zauważyłem teraz że 3 czasami wchodzi paluszkiem (z 2biegu na 3),a czasami trzeba jej szukać -,nie ma już problemu przy redukcji z 5 na 4 .Nie wiem czy wina jeśli chodzi o 3 bieg leży po stronie regulacji .Śruba regulacyjna jest patrząc na nią z przodu bliżej prawej strony.Nie chcę już nic grzebać samodzielnie bo dojdzie do tego że nie będę miał może wstecznego a dwa tygodnie muszę robić dziennie prawie stówkę km.Dodam tylko że problem z 3 występuje tylko podczas jazdy ,na postoju biegi wchodzą paluszkiem na zgaszonym jak i na uruchomionym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek0509 Zgłoś #100 Napisano 21 Kwietnia 2022 Witam mam problem w na rozgrzanym silniku ciężko wchodzi jedynka oraz wsteczny muszę kilka razy walczyć zanim wbije bieg wymieniłem olej w skrzyni niestety nie pomogło czytałem o wymianie tulejek w wybieraku albo elementu jakim jest zabierak tulejek nigdzie nie mogę namierzyć i szczerze nie wiem jak je wymienić może ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach