Skocz do zawartości
sznikers23

Ciężko wchodzące biegi...

Rekomendowane odpowiedzi

o może i mój problem jest podobny do Waszych :D

otóż mi biegi hulają aż miło, ale...

jedynka od czasu do czasu kiepsko wchodzi, tylko jedynka

no i za każdym razem na jedynce odgłos tak jakby łańcuch w rowerze po zębatce przeskakiwał :D słychać przy ruszaniu i na postoju jak przycisnę ręką lewarek od biegów np. jak wrzucam tą jedynkę :)

może i tu jakaś regulacja by pomogła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem podobne objawy 1 ciezko wchodzila,komplet sprzegla wymieniony i biegi wchodzily pieknie ale teraz znowu to samo,sprzeglo znowu sie konczy:niekumam,czas na nastepne,i teraz tez zaczela 4 troche buczec wiec mechanik dobry sie klania od skrzyn,znacie takowego kujawsko pomorskie i okolice gdanska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jest cos innego podnieś maskę i sprawdź czy masz luz na tym mechanizmie od biegów poruszaj tym to najczesciej tego wina tulejka jest wychodzona ma luz i biegi chaczą

 

Może ktoś fotkę zrobić o jaką tulejkę chodzi i gdzie ten luz (zacina mi sie jedynka ale nie zawsze)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem tylko ze wstecznym bez pomocy sprzegła ciezko zeby wszedł samemu,

 

wie ktos co to moze byc??

 

mowa o pasacie b3 1.8 PF

Edytowane przez buki
takie se:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie problem tylko ze wstecznym bez pomocy sprzegła ciezko zeby wszedł samemu,

bez sprzęgła wrzucasz biegi?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było bardzo podobnie. Na zimnym silniku wszystko ok, lecz na ciepłym w zależności od regulacji raz 1, a raz 5 nie wchodziła. Podczas upałów w lato była po prostu masakra!! Powodem jest zabierak i popychacz, jednakże trudno taki dostać w sklepach, a w VW życzą sobie 150zł za dwa plastiki;/ Dlatego jestem cały czas w poszukiwaniu dobrego sklepu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego jestem cały czas w poszukiwaniu dobrego sklepu

odezwij się do mnie na pw to Ci coś zaproponuję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przed wymianą oleju biegi wchodziły cieżko, po wymianie wchodzą super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możecie mi pomóc

wczoraj jak wróciłem z pracy to zobaczyłem że pod moim paskiem jest plama oleju po oględzinach stwierdzam że na 100% nie jest to olej z silnika tylko ze skrzyni biegów tylko nie wiem skąd bo cała od góry w dół jest mokra wraz w połową zawieszenia,odkręciłem korek spustowy w wyleciało tylko ze dwie setki oleju a biegi wchodzą normalnie tylko wsteczny mi nie zawsze dobrze pracował a tak wszystko ok czy wiecie może co mi siadło i jak to naprawić

DZIĘKI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możecie mi pomóc

wczoraj jak wróciłem z pracy to zobaczyłem że pod moim paskiem jest plama oleju po oględzinach stwierdzam że na 100% nie jest to olej z silnika tylko ze skrzyni biegów tylko nie wiem skąd bo cała od góry w dół jest mokra wraz w połową zawieszenia,odkręciłem korek spustowy w wyleciało tylko ze dwie setki oleju a biegi wchodzą normalnie tylko wsteczny mi nie zawsze dobrze pracował a tak wszystko ok czy wiecie może co mi siadło i jak to naprawić

DZIĘKI

nikt z fusóf ci nie wywróży gdzie masz wyciek

wytrzyj skrzyni do sucha i zalej olejem bo jak będziesz tak jeździł na sucho to będzie miał ją do wymiany całą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem wyciek wcieknie w tym miejscu gdzie skrzynia łączy się z silnikiem odkręciłem tę osłonę i niestety zaczął wypływać olej, teraz nie wiem czy wyciągnąć skrzynie i wymienić simering czy wymienić całą skrzynie bo jak zlałem resztkę oleju to miał on kolor srebrzanki ale biegi wchodzą ładnie wiec nie wiem co mam robić bo nie chce wyciągać skrzyni parę razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znalazłem wyciek wcieknie w tym miejscu gdzie skrzynia łączy się z silnikiem odkręciłem tę osłonę i niestety zaczął wypływać olej, teraz nie wiem czy wyciągnąć skrzynie i wymienić simering czy wymienić całą skrzynie bo jak zlałem resztkę oleju to miał on kolor srebrzanki ale biegi wchodzą ładnie wiec nie wiem co mam robić bo nie chce wyciągać skrzyni parę razy
wymień oring i olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno problem pojawił się dziwny dzwięk jak stoi na luzie słychać tak jak by jakieś stukanie ale jak wcisnę sprzęgło to ucicha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze jedno problem pojawił się dziwny dzwięk jak stoi na luzie słychać tak jak by jakieś stukanie ale jak wcisnę sprzęgło to ucicha
łożysko wyciskowe sprzęgła lub w skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy będę mógł wymienić te łożysko jak wyciągnę skrzynie ale bez jej całkowitej demolki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy będę mógł wymienić te łożysko jak wyciągnę skrzynie ale bez jej całkowitej demolki
będziesz musiał raczej rozpółowić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy będę mógł wymienić te łożysko jak wyciągnę skrzynie ale bez jej całkowitej demolki

Aby wymienić łożysko wyciskowe sprzęgła nie musisz rozpoławiać skrzyni-wystarczy ją wyjąć.

Problem może być z wymiana uszczelniacza...wtedy może sie okazac że jednak trzeba rozpołowić skrzynie.....choć niekoniecznie (z tego co widać na schematach to jest wciskany od strony zewnętrznej i zabezpieczony zabezpieczeniem sprężynowym)...bądz przygotowany na ewentualna wymianę tarczy sprzegłowej lub całego kompletu sprzęgła bo jak wspominałeś....

bo nie chce wyciągać skrzyni parę razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj mechanik powiedział mi to samo że wszystko da się zrobić raczej bez rozpoławiania skrzyni tylko jak mu powiedziałem że jak spuszczałem resztę oleju to miał on kolor srebrzanki to dostałem odpowiedz że w takiej sytuacji to on nie daje gwarancji ile ona podziała bo po jakimś czasie mogą do łożysk dostać się opiłki i to może być koniec skrzyni dlatego myślę sobie teraz że może kupić jakąś używkę 100% sprawna bo kumpel ma taka

co o tym myślisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności