radeek Zgłoś #41 Napisano 16 Marca 2010 o może i mój problem jest podobny do Waszych otóż mi biegi hulają aż miło, ale... jedynka od czasu do czasu kiepsko wchodzi, tylko jedynka no i za każdym razem na jedynce odgłos tak jakby łańcuch w rowerze po zębatce przeskakiwał słychać przy ruszaniu i na postoju jak przycisnę ręką lewarek od biegów np. jak wrzucam tą jedynkę może i tu jakaś regulacja by pomogła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz6677 Zgłoś #42 Napisano 21 Marca 2010 mialem podobne objawy 1 ciezko wchodzila,komplet sprzegla wymieniony i biegi wchodzily pieknie ale teraz znowu to samo,sprzeglo znowu sie konczy:niekumam,czas na nastepne,i teraz tez zaczela 4 troche buczec wiec mechanik dobry sie klania od skrzyn,znacie takowego kujawsko pomorskie i okolice gdanska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #43 Napisano 22 Października 2010 to jest cos innego podnieś maskę i sprawdź czy masz luz na tym mechanizmie od biegów poruszaj tym to najczesciej tego wina tulejka jest wychodzona ma luz i biegi chaczą Może ktoś fotkę zrobić o jaką tulejkę chodzi i gdzie ten luz (zacina mi sie jedynka ale nie zawsze)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #44 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) u mnie problem tylko ze wstecznym bez pomocy sprzegła ciezko zeby wszedł samemu, wie ktos co to moze byc?? mowa o pasacie b3 1.8 PF Edytowane 28 Października 2010 przez buki takie se:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #45 Napisano 29 Października 2010 u mnie problem tylko ze wstecznym bez pomocy sprzegła ciezko zeby wszedł samemu, bez sprzęgła wrzucasz biegi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #46 Napisano 29 Października 2010 Bez sprzęgła to normalne że nie chce wchodzić bieg Napisz konkretnie o co biega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzontrawolta Zgłoś #47 Napisano 1 Listopada 2010 U mnie było bardzo podobnie. Na zimnym silniku wszystko ok, lecz na ciepłym w zależności od regulacji raz 1, a raz 5 nie wchodziła. Podczas upałów w lato była po prostu masakra!! Powodem jest zabierak i popychacz, jednakże trudno taki dostać w sklepach, a w VW życzą sobie 150zł za dwa plastiki;/ Dlatego jestem cały czas w poszukiwaniu dobrego sklepu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #48 Napisano 2 Listopada 2010 Dlatego jestem cały czas w poszukiwaniu dobrego sklepu odezwij się do mnie na pw to Ci coś zaproponuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #49 Napisano 15 Lutego 2011 przed wymianą oleju biegi wchodziły cieżko, po wymianie wchodzą super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klusek1712 Zgłoś #50 Napisano 16 Lutego 2011 możecie mi pomóc wczoraj jak wróciłem z pracy to zobaczyłem że pod moim paskiem jest plama oleju po oględzinach stwierdzam że na 100% nie jest to olej z silnika tylko ze skrzyni biegów tylko nie wiem skąd bo cała od góry w dół jest mokra wraz w połową zawieszenia,odkręciłem korek spustowy w wyleciało tylko ze dwie setki oleju a biegi wchodzą normalnie tylko wsteczny mi nie zawsze dobrze pracował a tak wszystko ok czy wiecie może co mi siadło i jak to naprawić DZIĘKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #51 Napisano 16 Lutego 2011 możecie mi pomóc wczoraj jak wróciłem z pracy to zobaczyłem że pod moim paskiem jest plama oleju po oględzinach stwierdzam że na 100% nie jest to olej z silnika tylko ze skrzyni biegów tylko nie wiem skąd bo cała od góry w dół jest mokra wraz w połową zawieszenia,odkręciłem korek spustowy w wyleciało tylko ze dwie setki oleju a biegi wchodzą normalnie tylko wsteczny mi nie zawsze dobrze pracował a tak wszystko ok czy wiecie może co mi siadło i jak to naprawić DZIĘKI nikt z fusóf ci nie wywróży gdzie masz wyciek wytrzyj skrzyni do sucha i zalej olejem bo jak będziesz tak jeździł na sucho to będzie miał ją do wymiany całą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klusek1712 Zgłoś #52 Napisano 16 Lutego 2011 znalazłem wyciek wcieknie w tym miejscu gdzie skrzynia łączy się z silnikiem odkręciłem tę osłonę i niestety zaczął wypływać olej, teraz nie wiem czy wyciągnąć skrzynie i wymienić simering czy wymienić całą skrzynie bo jak zlałem resztkę oleju to miał on kolor srebrzanki ale biegi wchodzą ładnie wiec nie wiem co mam robić bo nie chce wyciągać skrzyni parę razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #53 Napisano 16 Lutego 2011 znalazłem wyciek wcieknie w tym miejscu gdzie skrzynia łączy się z silnikiem odkręciłem tę osłonę i niestety zaczął wypływać olej, teraz nie wiem czy wyciągnąć skrzynie i wymienić simering czy wymienić całą skrzynie bo jak zlałem resztkę oleju to miał on kolor srebrzanki ale biegi wchodzą ładnie wiec nie wiem co mam robić bo nie chce wyciągać skrzyni parę razy wymień oring i olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klusek1712 Zgłoś #54 Napisano 16 Lutego 2011 jeszcze jedno problem pojawił się dziwny dzwięk jak stoi na luzie słychać tak jak by jakieś stukanie ale jak wcisnę sprzęgło to ucicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #55 Napisano 16 Lutego 2011 jeszcze jedno problem pojawił się dziwny dzwięk jak stoi na luzie słychać tak jak by jakieś stukanie ale jak wcisnę sprzęgło to ucicha łożysko wyciskowe sprzęgła lub w skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klusek1712 Zgłoś #56 Napisano 16 Lutego 2011 a czy będę mógł wymienić te łożysko jak wyciągnę skrzynie ale bez jej całkowitej demolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #57 Napisano 16 Lutego 2011 a czy będę mógł wymienić te łożysko jak wyciągnę skrzynie ale bez jej całkowitej demolki będziesz musiał raczej rozpółowić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klusek1712 Zgłoś #58 Napisano 16 Lutego 2011 ok dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #59 Napisano 16 Lutego 2011 a czy będę mógł wymienić te łożysko jak wyciągnę skrzynie ale bez jej całkowitej demolki Aby wymienić łożysko wyciskowe sprzęgła nie musisz rozpoławiać skrzyni-wystarczy ją wyjąć. Problem może być z wymiana uszczelniacza...wtedy może sie okazac że jednak trzeba rozpołowić skrzynie.....choć niekoniecznie (z tego co widać na schematach to jest wciskany od strony zewnętrznej i zabezpieczony zabezpieczeniem sprężynowym)...bądz przygotowany na ewentualna wymianę tarczy sprzegłowej lub całego kompletu sprzęgła bo jak wspominałeś.... bo nie chce wyciągać skrzyni parę razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klusek1712 Zgłoś #60 Napisano 17 Lutego 2011 dzisiaj mechanik powiedział mi to samo że wszystko da się zrobić raczej bez rozpoławiania skrzyni tylko jak mu powiedziałem że jak spuszczałem resztę oleju to miał on kolor srebrzanki to dostałem odpowiedz że w takiej sytuacji to on nie daje gwarancji ile ona podziała bo po jakimś czasie mogą do łożysk dostać się opiłki i to może być koniec skrzyni dlatego myślę sobie teraz że może kupić jakąś używkę 100% sprawna bo kumpel ma taka co o tym myślisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach