Skocz do zawartości
Kimo

Passat CC - opinie, komenatrze, spostrzeżenia.

Rekomendowane odpowiedzi

W CC szyba się nie opuszcza tylko jest tak wyprofilowana, że zamykając drzwi chowa się pod listwę dachową (jak w starych Subaru) czy szyby idą ok 1cm w dół podczas otwierania drzwi tak jak w MINI ? to drugie jest imho lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyby idą w dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary sposób żeby uszczelki nie "łapały" podczas przymrozków to wazelina techniczna albo gliceryna w płynie. Nie wiem jak nowe tego typu środki, ale te, które wymieniłem na pewno działają (sprawdzone).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam CC i zima smaruje uszczelki i srodek tam gdzie szyba wchodzi wazelina techniczna i nie ma zadnego problemu z zamarzaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy lampy ksenonowe od CC 3C8941751Q i 751F są zamienne? Potrzebuję wymienić 751Q a 751F jest łatwiej dostępny. Czy moduły od Q będą działały w F?

Widziałem również 751J, jak one się mają do 751Q?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, faktycznie były w B6 2.0 TFSI EA888 o mocy 200 koni (nigdy mnie VW nie przestanie zadziwiać...) tym bardziej jednak Twój post wprowadza w błąd. Nie każdy silnik 200 konny jest wadliwy, a tylko te, które są na łańcuchu (łatwo rozpoznać, po pokrywie rozrządu).

 

Pierwsza wersja 200-konna (m.in. BWA) była dużo lepszym (moim zdaniem) silnikiem niż pierwsze 1.8/2.0 TFSI na łańcuchu.

 

I raz jeszcze co do pierścieni/tłoków - fakt zmiany zaczęły się już w roczniku modelowym 2011 ale ostatnia wersja (zmiana korbowodów, tłoków oraz pierścieni) to RM'2013.

 

Kolego nie mam tfsi tylko tsi mylisz pojęcia z tego co kojarzę fsi było bez turbo 2.0 150 km a tfsi to domena audi...

Edytowane przez Dreyfus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko nazwa handlowa. Nowe Audi nadal mają TFSI mimo, że technicznie to to samo co TSI w VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Orientuje się ktoś czy lampy ksenonowe od CC 3C8941751Q i 751F są zamienne? Potrzebuję wymienić 751Q a 751F jest łatwiej dostępny. Czy moduły od Q będą działały w F?

Widziałem również 751J, jak one się mają do 751Q?

 

Ktoś coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteście w stanie wypowiedzieć się w temacie akcji serwisowej dla silników diesel - emisją spalin. 
przeczytałem cały temat odnośnie tej sprawy, nie mniej nadal nie jestem w stanie określić czy inwestowanie w 2.0tdi cr w passacie cc z 2011 to strzał w kolano.. z jednej strony opinie iż silnik uznawany jest za bardzo dobry, z drugiej strony cała ta akcja serwisowa która może prowadzić do pogorszenia parametrów i rosnących kosztów.. gdzieś wyczytałem teze że najlepiej poprostu nie oddawać auta do napraw związanych z tą akcją serwisową(aktualizacja softu silnika), czy jakieś konsekwencje wiążą się z takim podejściem do tematu?
może ktoś z was ma jakieś doświadczenie którym się podzieli w tym temacie,

z góry dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowykato 

Ja mam dokładnie takiego cc z tego roku z tym silnikiem i jestem bardzo zadowolony. 

Mieszkam w uk a tu akcja ta była obowiązkowa więc wiedząc że jadę autem na święta w grudniu do Polski pojechałem  na zmianę softu a w Polsce odrazu przed świętami na wirusa. 

Na rolkach 5 letnie auto miało zamiast 168 deklarowanych przez vw 171,4 a po 199,7 .

Ja jestem bardzo zadowolony a program do ecu wygrywali mi na wyjetym ecu .

Czy tak lepiej czy nie,nie mi to oceniać. 

Powiedzieli że tak lepiej zwłaszcza że ja z Uk i długa droga przede mną więc tak bezpieczniej. 

Auto teraz ciągnie zajebiscie z pełnym bagaznikiem w 4 osoby. 

Niby dpf się wypala też dość często Ale ja co 2 tygodnie autostrada,4 bieg po rozgrzaniu i ogień .

W tygodniu tylko do pracy to się teraz jak zimno wskazowka od temperatury oleju czasem nie ruszy jak dojadę do pracy bo blisko. 

Strasznie mnie wkurwiaja skrzypiace plastiki gdzieś z tylu chyba to kanapa i taki lekki piski nie wie co to jest ,może to tylne zawieszenie bo w sumie ja kupiłem 3 latka i 3 mam u nic tam nie robiłem jeszcze i już czuje że tam jest coś nie tak bo lekko buja. 

Kolejny mankament to słaba widoczność na boki i grube słupki A .

Jadąc gdzies przy wysokich kraweznikach trzeba uważać bo szyba jest pod takim kątem że słabo widać. 

Z przodu w zawieszeniu szybko wyrabiaja się tylne gumy wahaczy 

U mnie praktycznie co roku wymieniam klocki z tylu Ale jeżdżę na auto hold i ogólnie jeżdżę szybko i hamuje często i ostro może dlatego a średnio mniej niż 20 tyś km na rok. 

Mógłbym napisać więcej Ale to za dużo by było. 

Ogólnie jeśli sprawdzisz dobrze auto i będzie ok to polecam jeśli będziesz robić trasy np.do pracy minimum 10 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności