Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich może jest mi w stanie ktoś pomóc wymienilem blokade kerownicy na nową i powstał taki problem jak kluczyk wsadze na pierwsza pozycje to odryglowuje ale jak wyciagne kluczyk z pierwszej pozycji to nie zaryglyje i bład w imo blokada kierownicy warunki nie spełnione ale jak wsadze kluczyk do pozycji drugiej zapłon i wyciagne kluczyk to jest ok zarygluje ale jak sie auto zgasi i sie odrazu nie wyciagnie kluczyka to ne zarygluje czy mo to cośwspólnego z kodowaniem imo albo blokady u mnie sa tam same zera czy może jest gdzieś do ustawienia zwłoka czasowa moim zdaniem blokada powinna odblokowac wsadzajac kluczyk na pierwsza pozycje i zaryglowac po wyciagnieciu kluczyka z pierwszrj pozycji może miałktos taki problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

u mnie sytuacja wygląda trochę inaczej. Oczywiście problem z odpaleniem auta jest.

Jak passat jest zimny to pali bez problemu, ale jak się nim przejadę i zgaszę to później przy odpalaniu zapali i po sekundzie gaśnie. Wtedy jedynie udaje mi się go zapalić jak długo wciskam kluczyk, no ale za chwilę będzie problem z rozrusznikiem. Dodam że żadne komunikaty o układzie kierowniczym mi się nie pokazują, ikonka żółtej kierownicy mi nie mruga tak jak ktoś tam też już opisywał. Sposób odpalania na 3 etapy też nie pomaga.

 

Czy mimo tego chodzi o tą samą usterkę? Bo nie wiem czy kupować te mikroswitche na sislab.pl i wymieniać je, czy szukać gdzie indziej przyczyny.

 

Proszę o porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak na moje to w zlym miejscu szukasz usterki. cos z ukladem wtryskowym wg mnie. podpiac pod kompa i odczytac bledy to podstawa. bez tego to wrozenie z fusow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pokazał żadnych błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Z mapą startową też już bawił się mój mechanik, wyczytał to właśnie na forum żeby tak zrobić. Modyfikował rozruchową dawkę paliwa i niestety również nie pomogło.

 

Ale mówicie że to na pewno nie wina tego układu kierowniczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie wymieniałeś blokadę w serwisie czy samemu? była nowa czy po regeneracji bo ta blokada to naprawdę tylko kilka przekaźników i stawiałbym na zła blokadę,wczoraj byłem w serwisie wymienić koszt we Frankfurcie blokady 80 euro plus 70 robocizna, w Polsce ok 850 zl, po wymianie wszystko jak najbardziej (wkońcu) gra

Edytowane przez pepperoni78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gdzie wymieniałeś blokadę w serwisie czy samemu? była nowa czy po regeneracji bo ta blokada to naprawdę tylko kilka przekaźników i stawiałbym na zła blokadę,wczoraj byłem w serwisie wymienić koszt we Frankfurcie blokady 80 euro plus 70 robocizna, w Polsce ok 850 zl, po wymianie wszystko jak najbardziej (wkońcu) gra

 

nie wymieniałem blokady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skyfall w moim było podobnie, jakieś miganie, raz zaskoczył raz nie. Kupiłem 2 mikro-wył , wymontowałem kolumne i zawiozłem do mechanika (elektronika). Wieczorem przykręciłem kolumnę i mam święty spokój. Elektryk stwierdził że są dobre ale rozbebeszyłem i styki były nadpalone. Gratuluje VW pomysłu i wykonania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skyfall w moim było podobnie, jakieś miganie, raz zaskoczył raz nie. Kupiłem 2 mikro-wył , wymontowałem kolumne i zawiozłem do mechanika (elektronika). Wieczorem przykręciłem kolumnę i mam święty spokój. Elektryk stwierdził że są dobre ale rozbebeszyłem i styki były nadpalone. Gratuluje VW pomysłu i wykonania.

 

ok to spróbuję wymienić mikroswitche, tzn powiem mechanikowi żeby to zrobił :cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem mikroswitche, niestety problem nadal występuje... :poddajesie

macie jeszcze jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rada dla wszystkich - NIE mieszac w blokadzie tylko znalezc dobry warsztat. Wymienic blokade na nowa - oryginalna od VW. Tam musza zaprogramowac nowa blokade + immobilizer i wsio. Mnie to kosztowalo 228 funtow ( jak znajde rachunek to wkleje) przy czym blokada bodajrze ok 60 - reszta to cena PROGRAMOWANIA - gwarancja 2 lata. I nie wymieniac NIC WIECEJ niz blokada bo tego nie trzeba. VW wypuscilo nowe oprogramowanie co ulatwia sprawe- i to dlugi czas temu. ZNiknie pojawianie sie swiec i blokady i skonczy sie zabawa z wsadzaniem i wyciaganiem kluczyka - przestanie tez gasnac w czasie jazdy. Chcialo sie B6 to trzeba placic a naprawiac mozna bylo malucha pod blokiem ;)

Edytowane przez Jungle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ladnie Cie skroili kolego. ja koduje rygle po £50. dobry z matmy jestes wiec policz ile przplaciles u d(st)ealera

a po drugie primo to nie wypisuj bzdur bo oprogramowanie nie ma tu nic do rzeczy. mikro sie zuzywaja i to jest sedno problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z blokadą kierownicy. Objawy jak u większości. Czy zna ktoś porządnego fachowca z Białegostoku lub okolic który ogarnie temat i nie zedrze skóry ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzieś w tym wątku instrukcja sposobu dobrania się do tej blokady , którą da się pobrać ?? Poprosiłbym o podrzucenie jeśli tak ... no i pytanko ... Gdyby mi się jednak samemu nie chciało rozkręcać połowy auta to może kojarzycie kogoś z okolic Zawiercia , Dąbrowy Górniczej itp. kto by to fachowo i niedrogo ogarnął bo problem i u mnie występuje coraz częściej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

peter2906

Dzisiaj naprawiłem blokadę u siebie, zrobiłem to bardzo tanio(pomysł z innego forum)nic nie wymieniałem, zobaczymy jak długo wytrzyma.

 

Nie trzeba rozbierać połowy auta. Kilka wkrętów i już.

Instrukcję już Ci wysyłam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
peter2906

 

Nie trzeba rozbierać połowy auta. Kilka wkrętów i już.

Instrukcję już Ci wysyłam.

 

Wyślij i dla mnie może też naprawię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam od niedawna mam problem z odpalaniem, auto odpala za 10-15 razem

Po podłączemniu do komputera pojawiły suię dwa błędy :

2824 (0x0B08) Blokada działania elektronicznej blokady kolumny kierownicy Gorna granica przekroczona

2817 (0x0B01) El.blokada kolumny kierownicy, przewód odblokowania elektroniki kierownicy Dolna granica przekroczona.

Czy w tym przypadku pomoże zastosowanie zestawu naprawczego rygla (2 x microswitche + blaszka), czy może jest to związane z modułem komfortu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności