Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie gdzie kupię te mikrostyki bo nie mogę znaleść ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość typek111

witam po wymianie switch zamontowaniu modulu brak reakcji na wszadzenie kluczyka prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

panowie tak jak kolega typek111 pisze u mnie jest podobny problem , mikroswitche wymienione , brak reakcji na kluczyk , błędy w immo czyli nie czyta kluczyka, stacyjka sprawdzona i podmieniana z innego sprawnego paska i dalej nic, jezeli przekrece manualnie silniczkiem aby microswitch z blaszką rozwarlo a ten drugi zwarło moge włączyć zapłon ale dalej błąd immo nie czyta kluczyka , czyżby moduł komforu był padnięty(moduł rozbierany po ogledzinach wygląda jak nówka), ma może ktoś jakąś rade bo już ręce opadją.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Do poprzedniego wątku brak błędów w w ryglu ale kiera świeci na żółto , tylko jeden cholerny błąd brak komunikacji z kluczykiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam te same problemy. Ma ktoś namiary , kto to zrobi w Szczecinie albo Stargardzie Szczecinskim ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie to kodowanie immo bedzie potrzebne :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz panowie. Objawy , po wsadzeniu kluczyka czasem kontrolki się nie zapalają ( wszystkie) . Ostatnio odpalił i zgasł po 2-3 sek. mrugała kontrolka od świec. Czy to tez związane z blokada ? W serwisie jak dzwoniłem powiedzieli ze nawet wtrysk może być walnięty. IDIOCI wogole by nie zapalił. :)) Wiec tak naciągają. A wolałbym konkretnie im powiedzieć co maja zrobić. Pomóżcie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W serwisie jak dzwoniłem powiedzieli ze nawet wtrysk może być walnięty. IDIOCI wogole by nie zapalił. Wiec tak naciągają.

 

Masz BMP czyli Bosche, więc według mnie spokojnie by zapalił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie... po wymianie blokady kierownicy w serwisie świeci się kontrolka od ESP i tempomatu. Ktoś pomoże w czym może leżeć problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się kawałek.

A tempomatu nie da się wyłączyć dźwignią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ASO zepsulo to niech aso naprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sabi

Drodzy Panowie, poratujcie kobietę w ciężkiej sytuacji. Mąż wyjechał i zostawił auto pod moja opieka, a teraz nasz pasek nie chce odpalić. Wczoraj jeszcze normalnie odpalal, a dzisiaj wkładam kluczyk i żadne kontrolki sie nie świeca poza pomarańczowa kontrolka symbolizująca układ kierowniczy. Po włożeniu kluczyka kontrolka ta pali sie pare sekund po czym gaśnie i słychać jak kierownica sie blokuje. auto jest głuche na wszelkie moje wysiłki zmierzające do jego odpalenia. Próbowałam wspomniana wcześniej metodę odpalenia na 3 razy, ale u mnie to nie skutkuje. Proszę pomóżcie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pomożemy, padła blokada kiedy, a dokładnie switche. Jedynie do mechanika, jest opisane w tym temacie jak naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam natomiast taki problem auto z wystrzelonymi poduszkami delikatnie dojechany narożnik auto sprowadzane kierowca wzioł zły kluczyk teraz musze czekac na nastepny wyjazd .. w miedzy czasie znajomy załozyl mi nowy transponder i chciał zakodowac kluczyk lecz po włożeniu pilota zapala sie tylko kontrolka kierownicy żółta nie ma zapłonu oraz połączenia z komputerem nie mozna z czytac pinu kierownica zablokowana po otworzeniu drzwi pojawia sie immobiliser active radio z navi działa bezpieczniki obok aku i po obu stronach deski dobre prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwon do dobrego klucznika to to ogarnie.

rece mi opadaja jak ludzie bez wiedzy biora sie za kodowanie kluczy.

a jak juz cos pojdzie to pozniej placz i proszenie o pomoc....

niech znajomy poduczy sie najpier troche i pozniej zabiera sie za kodowanie

niech doczyta o forced ignition i bajtach CS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zadzwon do dobrego klucznika to to ogarnie.

rece mi opadaja jak ludzie bez wiedzy biora sie za kodowanie kluczy.

a jak juz cos pojdzie to pozniej placz i proszenie o pomoc....

niech znajomy poduczy sie najpier troche i pozniej zabiera sie za kodowanie

niech doczyta o forced ignition i bajtach CS

 

juz kodował nie raz problem z tym ze kodu nie mozna odczytac bo nie ma zapłonu i połączyc z kompem sie tez nie mozna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w b6 kodowal??

nie mozna odczytac bo nie ma pradu, a nie ma pradu bo nie ma zakodowanego klucza. i wlasnie do tego sluzy cos co sie nazywa forced ignition. czyli podanie pradu na urzadzenia pokladowe w celu komunikacji....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego spojrz najpierw z kad ja pisze - jest w profilu ze torquay UK. wiec raczje nie jest mozliwe podjechanie do swidnicy....

po drugie primo to ja zajmuje sie kluczami i to jest w mojej gestii umiec cos takiego robic.....

 

odpowiem sam sobie.

nowa blokade zamowiona z aso pod vin adaptuje sie (potrzebny pin do immo) :

 

Providing the vehicle PIN works as expected please follow the next steps:

 

Make sure a battery charger is connected so the voltage is maintained.

 

[25-Immobilizer]

[Adaption - 10]

Leave channel at "00"

[Read]

[save]

[Done, Go Back]

 

[security Access-16]

Enter the vehicle PIN in a 5 digit format.

[Do it!]

[Adaption - 10]

Read Channel 051.

The Stored Value will be 32000. Enter the PIN in the New Value box.

[Test]

Wait | N/A | N/A | N/A Will be displayed. Wait until the ID numbers are transferred into the first 2 boxes. If you aren't sure, be patient and wait at least 30 seconds!

[save] (Note: if Save is not available and the data in the last step has transferred continue by exiting)

[Done, Go Back]

 

Check fault codes in all installed control modules and clear them as needed

 

info pochodzi bezposrednio od ross tech usa.

musialem dzwonic do tych pajacow bo sami z siebie na maila nie chcieli odpowiedziec....

 

Kolego jak przebiega ta procedura wszystko ok?Sprawdzona działa na fabrycznie nowej blokadzie?

 

Jakieś wskazówki?

 

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robilem tylko raz i poszlo bez problemu.

nowy rygiel z aso pod numer vin byl zamowiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności