Skocz do zawartości
Gość ekoman

Szarpiące DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Mi się jeszcze nie zdarzył brak mocy.Na światłach się nie ścigam A jadąc z rodziną i bagażami przy wyprzedaniu nie mam problemów auto rwie do przodu aż miło:p.Przy większej mocy pojawią się pewnie problemy z trakcją. A swoją drogą gdzie takie cuda robią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dowiedzialem sie o tym w salonie Vw w Czestochowie, zupelnie przypadkiem wyszlo w rozmowie, podobno to robia w Bielsku Bialej w firmie Ecusoft za calkowita zgoda Vw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robinson

I sprobuj wystartować na mokrym , to trzeba miec noge jak piórko. Moim zdaniem bez sensu bo trakcja na 2 koła nie daje rady z takim momentem.

 

Jak zrobia naped na 4koła to wtedy jacha

 

Pozdrowki

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie jakby sie tak zastanowic to racja, tak duzy moment obrotowy na przednia oske to moze byc juz za duzo. bede mial temat do przemyslen, jak juz odbiore autko bede mial do wiosny czas na zastanowienie. dzieki za cenna uwage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już teraz, na mokrym mam problem ze startem, lub szybkim zrywem - cały czas wtrąca się kontrola trakcji i para idzie w gwizdek.

 

Przy jeszcze większym momencie to chyba bym już nie ruszył ze świateł... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ekoman

zmieniajac temat (dotyczyl szarpania), dzis zostawilem auto w wymienionym ASO (sobkol), bez wiekszych problemow wymieniony zostal sterownik skrzyni, zobaczymy wieczorem jak testy.. jak narazie zachwycony jestem brakiem "wykretow" ze strony serwisu i podejsciem "jak nalezy". Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zmieniajac temat (dotyczyl szarpania), dzis zostawilem auto w wymienionym ASO (sobkol), bez wiekszych problemow wymieniony zostal sterownik skrzyni, zobaczymy wieczorem jak testy.. jak narazie zachwycony jestem brakiem "wykretow" ze strony serwisu i podejsciem "jak nalezy". Pozdrawiam

Z niecierpliwośćią będę czekał na efekty, opisz jak najszybciej po naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ekoman

a wiec juz po testach. Auto przestalo szarpac, skrzynia chodzi jak maselko. Nie ma mowy o jakimkolwiek szarpnieciu, wszystko plynnie, i tak ma byc!

Zostala wymieniona mechatronika skrzyni biegow. Gdyby nie gwarancja, koszt oscylowalby w granicach 4 tyś z hakiem. Jak narazie jestem super zadowolony.

Natomiast po naprawie pojawil sie kolejny problem. Jak auto postoi pare godzin, resetuja sie wskazania MFA (srednie zuzycie paliwa etc.). Juz jestem umowiony do serwisu z elektrykiem... Pozdrawiam!

Edytowane przez ekoman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robinson

Ale to z kompem to norma. Na 1 zeruje sie po okolo 1h postoju, na 2 pamieta dopoki nie zresetujesz. Przynajmniej w moim MFA+ tak jest. U mojej zony w Fabii komp jest zblizony do zwyklego MFA ale dziala tak samo.

 

Pozdrowki

Pawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ekoman
Na 1 zeruje sie po okolo 1h postoju, na 2 pamieta dopoki nie zresetujesz. l

dzieki za odpowiedz!

tylko jest dosc pozno i nie bardzo rozumiem? czy mam rozumiec, ze da sie ustawic, zeby pamietal do momentu resetu? sorry za offtop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest na 1 reset jak spadnie temp silnika do ileś tam:638: .A na 2 sami kasujemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ekoman

super, zatem odwoluje serwis.

Edytowane przez ekoman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja już teraz, na mokrym mam problem ze startem, lub szybkim zrywem - cały czas wtrąca się kontrola trakcji i para idzie w gwizdek.

 

Przy jeszcze większym momencie to chyba bym już nie ruszył ze świateł... :D

 

Myślę że trochę przesadzacie w DSG to szarpie na mokrym na 1 i trochę na 2 biegu ale na tak ciężkie auto to 170KM wcale nie jest dużo na pozostałych biegach cisza już mocy brakuje i tu mogło by być jej więcej bo nawet małe kompakty z dobrym dieselem mocy 110-140KM nie odstępują i passat wcale nie jest lepszy masa auta robi swoje dlatego więcej MOCY w przedziale 80-150km/h jest jak najbardziej wskazane

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robinson

Spoko. Masz dwie pamieci kompa 1 i 2. Reszta jak wyzej. W Fabii jest specjalny guziczek odpowiadajacy za resetowanie i zmiane pamieci. W MFA+ robi to klawisz OK na kierownicy.

Pozdrowki

Pawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość e-foto

Dzień dobry.

Jeśli można to proszę o pomoc , ewentualnie telefon zadzwonię.

Otóż mam problem ze skrzynią biegów dsg.

A że jestem z Jeleniej Góry , to nie mamy tutaj warsztatu i nie ma

mi jej kto zdiagnozować. Jak skrzynia ( auto ) jest zimna , niby jest wszystko dobrze , jednak jak się rozgrzeje zaczyna szarpać , przy przyspieszaniu.Jak by się przejeżdżało po tarce na ulicy !! Kazano sprawdzić poduszki skrzyni , jednak nie ma tam czego szukać.

Interesuje mnie co może być zepsute ? Co było powodem awarii ? Gdzie naprawić ??

Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robinson

Od czasu do czasu mam ten sam objaw. Niestety serwis nie stwierdził niczego, w trakcie prób oczywiście to nie wystąpiło więc nie uwierzyli.

 

Trzeba czekać na nowy soft i zgłaszać na każdym przeglądzie, jak sie zepsuje po gwarancji to przynajmniej powalczyć można.

 

Pozdrowki

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

3. Powoli wciskasz gaz

Wtedy DSG Passata bardzo długo trzyma niezmieniony bieg. W efekcie przymierzając się np. do wyprzedzania, trzeba dać autu solidnego „kopa” w pedał, by bieg został zredukowany. Na szczęście pozostaje jeszcze tryb sportowej zmiany biegów

 

Przeciez to jest normalna rzecz w automacie czy mi sie tylko wydaje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zastrzeżeń co do tego kiedy DSG zmienia bieg ale wątek jest o szarpaniu, a ten artykuł właśnie to opisuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy.

Uważnie przeczytałem cały temat łącznie z linkami podawanymi przez Was i ja nigdy nie doświadczyłem opisywanych przez Was problemów. Sądze, że to, o czym piszecie to może być "urok" ropniaków z DSG. U mnie jest zero szarpania na jakimkolwiek biegu i przy jakiejkolwiek prędkości:) Cud, miód i orzeszki ;) czy ktoś z Was jeździ może passatem z takim silnikiem jak mój?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności