mkpol Zgłoś #301 Napisano 28 Grudnia 2020 Wyłącz jeszcze parktronika. Ale to nie jest żadne opóźnienie, tylko normalna praca skrzyni. Wajchą tylko zmieniasz podprogram w sterowniku, skrzynia musi go jeszcze wykonać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icrew Zgłoś #302 Napisano 28 Grudnia 2020 A można wgrać np. jakieś lepsze oprogramowanie do sterownika skrzyni aby lepiej reagowała na wszystko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #303 Napisano 28 Grudnia 2020 Oczywiście. Każdy dobry tuner robi takie rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #304 Napisano 28 Grudnia 2020 Z tym szarpnięciem przy redukcji to sprawdź jeszcze czy któryś hamulec nie trzyma .Miałem tak kiedyś w Turanie , po naprawie hamulca objawy ustąpiły . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saganeiro Zgłoś #305 Napisano 20 Września 2022 Cześć wszystkim, W zeszłym tygodniu wymieniłem w swoim passacie 2.0 TDI 136 KM DSG DQ250 koło dwumasowe oraz od razu olej w skrzyni biegów. Stare koło dwumasowe zaczęło wydawać odgłosy podczas zapalania/gaszenia stąd też decyzja o jego wymianie. Dziś zauważyłem że przy zmianach biegów powyżej 3000 obrotów występuje lekkie szarpnięcie. Szarpnięcie występuje na wszystkich biegach. Podczas jazdy na D nawet cieżko to zaobserwować. Najlepiej gdy zmieniamy biegi manualnie. Dziś byłem w serwisie który wykonywał wymiane i twierdzili ze to wina poduszek (gdyż jedna była naderwana). Poduszka wymieniona ale szarpnięcie dalej występuje. Co może być powodem? Czy jest możliwe że usterkę powoduje nowe koło dwumasowe które nie tłumi odpowienio mocnych drgań podczas zmiany biegów? Dziękuje za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach