michal1981g Zgłoś #321 Napisano 20 Grudnia 2016 Kolego "Mulat" tak z ciekawości pytam bo widzę że niedawno się zarejestrowałeś na forum więc pewnie też niedawno auto kupiłeś Dużo dałeś za autko jeśli nie tajemnica??? i jak z wyposażeniem bo ja moją VR5-ke miło wspominam pomimo tego nieszczęsnego łańcucha który miałem okazję robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #322 Napisano 20 Grudnia 2016 Pewnie kazdy kto dluzej jezdzil tym silnikiem przeszedl wymiane rozrzadu:) niestety to juz nie wytrzymalosc lancuchow mercedesa gdzie rozrzad jezdzil 2kk bez ruszania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mulat Zgłoś #323 Napisano 22 Grudnia 2016 witam was, temat z rozrządem zamknięty!! mianowicie wyglądało to tak.... wymieniony rozrząd komplet nic nie zmienil, sprawdzenie czujników wskazywało że sa ok, sprawdzenie synchronizacji rozrządu równiez było ok, dopiero po przyglądnięciu sie dokładniej, okazało sie, że problemem była faza rozrządu, a dokładniej wariator tam ponoć jest takie jak by sitko, siateczka i ona była porwana co sprawiało, że przytykało wariator i stąd cała historia... wyżygałem 2200:rozpacz i po świetach.... mam jeszcze jedno pytanie... czy orientujecie sie jakie są długości nowych łańcuchów rozrządu?? bo chciał bym sobie to sprawdzić czy ten mój faktycznie jest naciągnięty?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #324 Napisano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Kolego Mulat skoro pierwotna wymiana rozrzadu nic nie dala to znaczy ze nie bylo koniecznosci jego wymiany. Sam widzisz ze winny byl wariator, co tylko potwierdzilo w 100proc moje twierdzenie ze wariator nie domaga i w 99,9% ze rozrzad miales dobry:) Nie wiem czy w AGZ sa te same dlugosci lancuchow co w AZX ale pozniej moge podac Ci wymiary moich. Wiec tak dlugosc krotkiego lancucha wychodzi 33,5 cm a dlugiego 43cm. Mierzone na rownym stole w ten sposob: Edytowane 22 Grudnia 2016 przez HansikVR5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mulat Zgłoś #325 Napisano 22 Grudnia 2016 Kolego Mulat skoro pierwotna wymiana rozrzadu nic nie dala to znaczy ze nie bylo koniecznosci jego wymiany. Sam widzisz ze winny byl wariator, co tylko potwierdzilo w 100proc moje twierdzenie ze wariator nie domaga i w 99,9% ze rozrzad miales dobry Nie wiem czy w AGZ sa te same dlugosci lancuchow co w AZX ale pozniej moge podac Ci wymiary moich. Wiec tak dlugosc krotkiego lancucha wychodzi 33,5 cm a dlugiego 43cm. Mierzone na rownym stole w ten HansikVR5 pomierzyłem swoje stare łańcuchy i wygląda to nastepująco... krótki ma 33,5 tak samo jak Twój, natomiast długi ma 46,4 :blady:padaka, no i jestem tu w szoku!!! - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - Do HansikVR5 i michal1981g...dziękuje wam za zaangażowanie i pomoc w moim temacie!! Pozdro i przy okazji Wesołych Świąt!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #326 Napisano 22 Grudnia 2016 Możesz mieć dluzszy od mojego bo prawdopodobnie wariatory sa deko wieksze od zwyklych kol zebatych stad tak spora roznica. Uwazam ze nie ma mozliwosci aby lancuch wyciagnal sie az tak i moj lancuch nie jest do konca miarodajny bo ja mam silnik bez zmiennych faz rozrzadu. Najlepiej gdyby zmierzyc lancuch od AZXa, ale mimo wszystko ciesze sie ze moglem pomoc. Dziekuje i takze zycze Wesolych Swiat:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #327 Napisano 19 Stycznia 2017 No i kolejny problem dopadł mnie i mojego V5. Mianowicie zauważyłem, że na górze silnika, pod kolektorem, tam gdzie znajdują się cewki i świece zbiera się olej. Czy ktoś miał taki przypadek? Co może być przyczyną? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #328 Napisano 19 Stycznia 2017 No i kolejny problem dopadł mnie i mojego V5. Mianowicie zauważyłem, że na górze silnika, pod kolektorem, tam gdzie znajdują się cewki i świece zbiera się olej. Czy ktoś miał taki przypadek? Co może być przyczyną? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Uszczelka pokrywy silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #329 Napisano 19 Stycznia 2017 Rozumiem, że chodzi o uszczelke pokrywy zaworów? Problem w tym, że była wymieniana podczas wymiany rozrządu. Przed wymianą było to samo, uszczelka duża jak i wszystkie pięć mniejszych były wymienione na nowe ale problem pozostał. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #330 Napisano 19 Stycznia 2017 Tak dokładnie o tą uszczelke chodzi. Więc albo zle siadła i leci dalej albo pokrywa jest gdzieś pęknięta w co raczej wątpie. Może odma gdzieś sadzi olejem po pokrywie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #331 Napisano 20 Stycznia 2017 Odma to ten wężyk co łączy pokrywę zaworów z rurą dolotową od filtra powietrza? Wymieniłem ja na nową dwa i pół roku temu, bo stara całkiem się rozpadła. Zastanawiam się teraz nad tymi uszczelkami, ale nie jestem pewny bo kolektor od spodu był brudny, zaraz obok korka wlewu oleju. Wygląda to jakby tym olejem do góry sadziło. Muszę się temu dokładnie przyjrzeć. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mulat Zgłoś #332 Napisano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Odma to ten wężyk co łączy pokrywę zaworów z rurą dolotową od filtra powietrza? Wymieniłem ja na nową dwa i pół roku temu, bo stara całkiem się rozpadła. Zastanawiam się teraz nad tymi uszczelkami, ale nie jestem pewny bo kolektor od spodu był brudny, zaraz obok korka wlewu oleju. Wygląda to jakby tym olejem do góry sadziło. Muszę się temu dokładnie przyjrzeć. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka i co kolego? poradziles sobie z tematem?? Osobiście tez bym obstawiał na źle spasowaną "czytaj" niechlujnie załozoną uszczelkę!!! Albo prozaiczna sprawa nieszczelnego korka wlewu oleju.... Edytowane 27 Stycznia 2017 przez Mulat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #333 Napisano 28 Stycznia 2017 Dziś rozwiązałem problem zalanych gniazd cewek olejem silnikowym. Winna była uszczelka pod pokrywa zaworów a dokładnie gumowe uszczelki w koło każdego gniazda. Dostęp masakra bo trzeba zdjąć cały przód, odchylic chłodnice i zdjąć kolektor (Seat Toledo II). Ale do zrobiena:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody~ Zgłoś #334 Napisano 27 Marca 2017 Witam. Spotkał mnie taki sam problem jak kolege powyżej. Passat 2001r 2.3 V5 170 km. Kod błędu P0345 Czujnik nr 2 pozycji wału rozrządu/czujnik prędkości obrotowej silnika/niewłaściwa korelacja. Błąd był, niby rozrząd do wymiany, rozrząd wymieniony i dobrze bo jeden ząb był naderwany, napinacz, łańcuchy, ślizgi - wymieniony cały komplet. Czujniki położenia wałku rozrządu są dwa a więc mechanik zamieniał je miejscami i dalej wyskakiwał błąd numeru 2 - dobra forma sprawdzania czy nie ? Czujnik prędkości obrotowej dzisiaj wymieniłem, boscha założony - dalej to samo. Autko chodzi normalnie, nic się nie dzieje. Pali na dotyk czy zimy czy ciepły. Tylko ciągle ten błąd ... gdzie dalej szukać przyczyny ?? Dla świętego spokoju zamówiłem czujnik położenia wałka rozrządu boscha również. Tylko pytanie, mam nadzieje ze ktoś mi pomoże chociaż w tym. Stojąc przed maską samochodu czujnik numer 2 to ten z lewej czy prawej ? Z góry dziękuje pozdrawiam !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #335 Napisano 27 Marca 2017 kolego błąd P0345 dotyczy czujnika G163 czyli jeden z dwóch czujników wałka rozrządu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php?title=16729/P0345&oldid=6287 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody~ Zgłoś #336 Napisano 29 Marca 2017 Panowie potrzebuje "logi 090 091 093" parametry w jakich musze sie miescic jak podepne pod vaga. Nigdzie nie moge znalesc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vistahp Zgłoś #337 Napisano 29 Marca 2017 Witam Panowie jakie macie spalanie na postoju w swoich v5 bo u mnie jest 1.2l/h i coś mi się wydaje że to troszke za dużo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #338 Napisano 3 Kwietnia 2017 Koledzy, mam pytanie odnośnie pompy wody w v5. Mam już przejechane 260 tys km i zastanawiam się czy może trzeba byłoby ją wymienić. Jakie są wasze doświadczenia z tym elementem? Zmienialiście je na nowe? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #339 Napisano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja wymieniałem przy wymianie łańcucha bo auto było całe rozebrane. Jeśli się nic nie dzieje z nią to nie wymieniaj. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam Panowie jakie macie spalanie na postoju w swoich v5 bo u mnie jest 1.2l/h i coś mi się wydaje że to troszke za dużo U mnie jest 0,9l/h w porywach do 1.0l/h a może klimę masz włączoną ? - - - - - aktualizacja - - - - - Witam. Spotkał mnie taki sam problem jak kolege powyżej. Passat 2001r 2.3 V5 170 km.Kod błędu P0345 Czujnik nr 2 pozycji wału rozrządu/czujnik prędkości obrotowej silnika/niewłaściwa korelacja. Błąd był, niby rozrząd do wymiany, rozrząd wymieniony i dobrze bo jeden ząb był naderwany, napinacz, łańcuchy, ślizgi - wymieniony cały komplet. Czujniki położenia wałku rozrządu są dwa a więc mechanik zamieniał je miejscami i dalej wyskakiwał błąd numeru 2 - dobra forma sprawdzania czy nie ? Czujnik prędkości obrotowej dzisiaj wymieniłem, boscha założony - dalej to samo. Autko chodzi normalnie, nic się nie dzieje. Pali na dotyk czy zimy czy ciepły. Tylko ciągle ten błąd ... gdzie dalej szukać przyczyny ?? Dla świętego spokoju zamówiłem czujnik położenia wałka rozrządu boscha również. Tylko pytanie, mam nadzieje ze ktoś mi pomoże chociaż w tym. Stojąc przed maską samochodu czujnik numer 2 to ten z lewej czy prawej ? Z góry dziękuje pozdrawiam !! U mnie zakończyło się wymianą zmiennych faz rozrządu. Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez mariuszmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #340 Napisano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Koledzy, wywaliło mi błąd 16706 czujnik g28 obrotów silnika, brak sygnału. Gdzie on się znajduje? Czy jest możliwość samodzielnej wymiany czy trzeba do tego mechanika? Edytowane 14 Maja 2017 przez Kharel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach