Skocz do zawartości
AndiC

Potrzebny schemat kabla do wzmacniacza Dsp

Rekomendowane odpowiedzi

troche dziwnie to jest że specjalnie ciągneli kable z dwóch linni LF i RF które niby do niczego nie są potrzebne ...

 

AndiC ... jeszcze nie skonczylem schematu, dzisiaj po pracy może przysiąde żeby go skonczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze nadal cisza Marios mam nadzieję ze o mnie nie zapomniałeś

(a jednak chyba czeka mnie kupno tego kabla szkoda wielka szkoda)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ponawiam apel, moze ktos jest w posiadaniu takiego zestawu i zrobilbym chociaz zdjecia wtyczek od strony wzmacniacza i radia, to ulatwi chociazby dojscie po kolorach.

 

pozdrawiam

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

ponawiam apel, moze ktos jest w posiadaniu takiego zestawu i zrobilbym chociaz zdjecia wtyczek od strony wzmacniacza i radia, to ulatwi chociazby dojscie po kolorach.

 

Daniel, Marios już podał schemat podłączeń. Czy to takie trudne jest znalezienie takich sygnałów w navi i połączenie tego razem. Kolor kabli może się różnić w zależności od producenta kabla. Miernik w łapkę i do przodu.

Pierwsza fotka Mariosa- wyjście sygnałów z DSP

 

Druga fotka-podpinasz pod żółtą mini iso sygnały z DSP analogicznie

 

DSP I Navi

13line-in RF 5line-in RF

15line-in LF 4line-in LF

17line-in GND 3line-in GND

24sterowanie + 6sterowanie +

 

Złącze brązowe T8a

 

DSP II Navi

1LR+ 7LR+

2LR- 8LR-

3RR+ 1RR+

4RR- 2RR-

5LF+ 5LF+

6LF- 6LF-

7RF+ 3RF+

8RF- 4RF-

 

Złącze czarne T8a

 

DSP I Navi

8gala 1gala

23tel mute 2tel mute

 

DSP II Navi

18,21,23 zac.30 7zacisk 30 plus aku

19,20,22 zac.31 8zacisk 31 minus aku

 

Złącze 26 pin

 

DSP I Navi

1 C Bus H 13 C Bus H

2 C Bus L 26 C Bus L

14 NF+ 6 NF+

16 NF- 19 NF-

 

 

Jeżeli tego nie zrozumiesz do daj sobie spokój i jec do jakiegoś elektronika Car Audio.

Powodzenia.

 

Edit:

Nr katalogowy wtyczek do DSP to:

1J0 962 623

1J0 962 624.

PS: Pierwsze foto jest Mariosa

dsppin.gif

Opis pinĂłw navi MFD.jpg

Navi MFD 26 pin i 10 pin.jpg

Edytowane przez gbels
Dopisanie tekstu
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

kabelek zlozylem zgodnie ze schematem powyzej. Zajelo mi to ze 2 godzinki zabawy, ale efekt jest taki, ze DZIALA.

jednak nie do konca tak jak sobie to wyobrazalem. Dzwiek jest prosty, jakby obciety, bez zadnego podbicia i charakteryzacji. Efekt jest taki sam jak na domowym amplitunerze wcisne 'Direct'. Oczywiscie moc jest duza i jest to odczuwalne, bardzo natarczywe sa tweetery, a mniej woofer.

Rozumiem, ze jest to efekt braku sterowania DSP (osobnego lub w radio). Ale czy na pewno?

Nie wydaje mi sie, ze jest to spowodowane zle przygotowana instalacja, aczkolwiek przod<->tyl i lewo<->prawo mam zamienione ze soba.

 

Pytanie, czy taki sterownik mozna jakos zasymulowac w tym wzmaku? czy bez ori sterownika sie nie obedzie?

 

Kolejna sprawa to chcialbym sie upewnic, polaczenie zolta wtyczka w radio i DSP I zrobilem jak wyzej:

 

DSP I Navi

13line-in RF 5line-in RF

15line-in LF 4line-in LF

 

ale to wykorzystuje tylko 2 linie, dodatkowo polaczylem

 

14NF+ 2line-in RR

16NF- 1line-in LR

 

aby miec obsluge 4 linii - to jest poprawne polaczenie?

 

ostatecznie prawdopodobnie kupie ten sterownik DSP, jak wyglada sprawa podlaczenia go do wzmacniacza, pewnie do kostki DSP I, ale po ktorych pinach?

 

pozdrawiam

 

Daniel

Edytowane przez daniel.wro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Odnosząc się do tematu mam pytanie czy może ktoś wie na którym pinie w DSP Harman/Becker jest diagnoza po linii "K". Mam taki wzmacniacz w swoim aucie i niestety VAG go nie widzi bo nie wiem pod który pin podłączyć linię "K".

Edytowane przez mpmichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Odnosząc się do tematu mam pytanie czy może ktoś wie na którym pinie w DSP Harman/Becker jest diagnoza po linii "K". Mam taki wzmacniacz w swoim aucie i niestety VAG go nie widzi bo nie wiem pod który pin podłączyć linię "K".

 

Podłącz diagnoze pod Can L i Can H i zatrybi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłącz diagnoze pod Can L i Can H i zatrybi.

 

 

To po który przewód podłączyć "K" CAN Low czy High? bo zwarcie ich nie da rady, a diagnoze w aucie mam po "K".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To po który przewód podłączyć "K" CAN Low czy High? bo zwarcie ich nie da rady, a diagnoze w aucie mam po "K".

 

Po pierwsze musisz mieć kabelek np: HEX-a on obsługuje auta z CAN-em.

Po drugie ciągniesz CAN H i CAN L pod złącze diagnostyczne OBD i cieszysz się diagnozą DSP.

Ja nie mam w dokupowanym kablu DSP linii K dla tego nie wiem na którym pinie jest diagnoza po K.

Jeżeli masz ori instalację DSP to w złączu OBD masz już obsadzone piny z CAN-em zostaje tylko przewód diagnostyczny co obsługuje CAN-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Zrobiłem szybki "obrazowy" schemat gotowy do wydruku korzystając z w/w opisów. Może ktoś skorzysta.

mfddsp.jpg

 

Mam pytanie do znawców. Będę teraz podłączał DSP NOKIA 1JO 035 456A z MFD. Kupiłem też wiązke od DSP 1JO 035 456, którą muszę przerobić pod wersję DSP z A. Mam pytanie o obsadzone wiązką piny 3, 4, 5, 6, 22 - od czego jest ta wiązka. Jeśli ktoś z Was ma rozpiskę tych pinów od czego każdy jest to będę wdzięczny.

Tak to wygląda:

dsc3594.jpg

Edytowane przez thomas1919

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będę teraz podłączał DSP NOKIA 1JO 035 456A z MFD. Kupiłem też wiązke od DSP 1JO 035 456, którą muszę przerobić pod wersję DSP z A. Mam pytanie o obsadzone wiązką piny 3, 4, 5, 6, 9, 22 - od czego jest ta wiązka.

 

Te wymienione przez Ciebie piny są od dodatkowego zewnętrznego sterowania dokładnie takiego jak to 3403331492.th.jpg

Do obsługi DSP 1JO 035 456A nie są potrzebne te przewody, gdyż navi komunikuje się Can L i Can H z procesorem. Nie pamiętam dokładnie czy w tym DSP z literką A są one obstawione ale dla pewności je odepnij.

Edytowane przez gbels
dodanie fotki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam odnawiam temat mam zamiar kupic PROCESOR DSP VW FIRMY NOKIA do mojego Passata b3 do polepszenia dźwięku i chciałbym go podłączyć do radia gamma jest to możliwe i czy jest dobra jakość dźwięku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko bo z tego wzmacniacza sygnal wychodzi na 4 glosniki a jak podlaczyc jakis glosnik basowy. Wzmacniacz ktory wychodzil w g3 20 jahre mial wyjscie jeszcze na 2 glosniki basowe. Czy w tych wzmacniaczach nie maczegos takiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy bylby ktos w stanie wytlumaczyc mi "lopatologicznie" gdzie konkretnie mam wpiac kabelki od okablowania dsp:

rgh1303396182f.JPG

 

tel, nie biore pod uwage bo i tak nie mam zestawu, wiec ten mozna pominac ;)

 

z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy bylby ktos w stanie wytlumaczyc mi "lopatologicznie" gdzie konkretnie mam wpiac kabelki od okablowania dsp:

Mi akurat podłączali kable w punkcie CarAudio, ale zasilanie podepnij tak, jak Tobie mówiłem (przy przekaźnikach pod kierownicą)-skontaktuj się najlepiej z kolegą mpmichu, on to porządnie podłączył u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo bym prosil, zeby mi ktos obeznany w temacie, potwierdzil lub zaprzeczyl, czy dobrze "rozkminilem" podlaczenie tych 4ch kabelkow. to 12v podepne pod zacisk 30 pod przekaznikami i chyba tez bedzie ok?

arx1303432326n.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to dobre połącznie, sam mam tak podpięte i wszystko śmiaga, że aż miło. Ja jeszcze dodatkowo podpiołem sobie linie "K" do diagnozy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zostalo podlaczone, i ladnie dziala, kabelkiem trzeba bylo zdiagnozowac i ustawic prawidlowo wsztystko, ale teraz tylko czekam na syczki i bede sie rozplywal sluchajac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam mały problem z podłączeniem kostki według waszych schematów.

Kupiłem samochód z już rozłączoną kostką.

 

B5 z DSP NOKIA 1JO 035 456A

Radio gra bardzo słabo, szumi a po odpaleniu silnika wyłapuje chałas z silnika.

 

Nie działa też Bip, od czujnika cofania, ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z kostką.

 

Oto jak wygląda podłączenie w kostce.

 

2012-07-16-440.jpg

 

Dzięki za pomoc.

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności