kownas19 Zgłoś #41 Napisano 16 Lutego 2012 witam, przy wymianie czujnika stopu niechcaca wyjelem czujnik pedalu sprzegla od tamtej pory przy zmianie biegów jest dziwne szarpnięcie. Tak jakby silnik słabiej/później reagował na pedał gazu. jak sie reguluje ten czujnik czy tak samo jak czujnik stopu, nadmieniam ze go wyjalem na puszczonym sprzegle a wlozylem ponownie na wcisnietym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #42 Napisano 16 Września 2014 A czy uszkodzenie tego czujnika może powodować , że nie mogę ruszyć autem bez gazu, i przy wysprzęglaniu ruszając z jedynki muszę dużo wolniej puszczać sprzęgło i dodawać więcej gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #43 Napisano 8 Maja 2015 witajcie mam problem z tempomatem w audi a6 kolegi wszystko działalo jak była skrzynia automatyczna teraz jakiś magik przełożył mu na manual i tempomat nie działa , bo z tego co widze to czujnik sprzęgła jest odłączony ,znaczy jest ale kabli brak bo w automacie go nie było , i z tad moje pytanie czy ktoś wie gdzie wpina się ten czujnik dokad poprowadzić kable ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #44 Napisano 9 Maja 2015 Pin 66 ECU, drugi pin czujnika 12V z instalacji świateł hamowania. MIejsce w stelażu na czujnik jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
de_never Zgłoś #45 Napisano 22 Maja 2015 Za co odpowiada ten czujnik jeszcze w aucie z silnikiem benzynowym 2.8 AQD? U mnie przy 1200 obrotach na luzie jak wcisne sprzęgło to słysze wyraznie inna prace wydechu - jakby glosniejsza, oraz kat wyprzedzenia zaplonu zmienia sie z 30 na 15 obciazenie rosnie o okolo 2%. To samo dzieje sie w przypadku kiedy naciskam czujnik recznie- wiec jest powiazane tylko z czujnikiem. Nie z samym sprzeglem. Bardzo mnie to interesuje poniewaz przy puszczonym pedale sprzegla wypadaja mi zaplony a jak tylko wcisne - przestaja - przy 1200 obr. I to samo jak steruje samym czujnikiem - 1200 obrotow - czujnik wcisniety ( sprzeglo tak jakby odpuszczone) ~30stopni wyprzedzenia zaplonu oraz wypadajace zaplony - czujnik puszcze lub odlacze wtyczke - dodam obroty na 1200 - brak wypadania zaplonow, inna praca wydechu oraz kat wyprzedzenia zaplonu 15 stopni. Jakies pomysly? probowalem odlaczac zawor EGR, zdejmowac podcisnienia z EGROW. Bo wydawalo mi sie to logiczne ze ten czujnik steruje egrem, dlatego zmienia glos w tlumiku ale to nie to. Nic to nie zmienilo, dalej zmienia zaplon i dzwiek wydechu. Na wcisnietym sprzele jest jakby glosniejszy i jakby bardziej otwarty. Jakby ktos jakis zawor tam zamontował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach