Skocz do zawartości
Gość rysiek78

czujnik przy pedale sprzęgła

Rekomendowane odpowiedzi

witam, przy wymianie czujnika stopu niechcaca wyjelem czujnik pedalu sprzegla od tamtej pory przy zmianie biegów jest dziwne szarpnięcie. Tak jakby silnik słabiej/później reagował na pedał gazu. jak sie reguluje ten czujnik czy tak samo jak czujnik stopu, nadmieniam ze go wyjalem na puszczonym sprzegle a wlozylem ponownie na wcisnietym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy uszkodzenie tego czujnika może powodować , że nie mogę ruszyć autem bez gazu, i przy wysprzęglaniu ruszając z jedynki muszę dużo wolniej puszczać sprzęgło i dodawać więcej gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie mam problem z tempomatem w audi a6 kolegi wszystko działalo jak była skrzynia automatyczna teraz jakiś magik przełożył mu na manual i tempomat nie działa , bo z tego co widze to czujnik sprzęgła jest odłączony ,znaczy jest ale kabli brak bo w automacie go nie było , i z tad moje pytanie czy ktoś wie gdzie wpina się ten czujnik dokad poprowadzić kable ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pin 66 ECU, drugi pin czujnika 12V z instalacji świateł hamowania. MIejsce w stelażu na czujnik jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za co odpowiada ten czujnik jeszcze w aucie z silnikiem benzynowym 2.8 AQD? U mnie przy 1200 obrotach na luzie jak wcisne sprzęgło to słysze wyraznie inna prace wydechu - jakby glosniejsza, oraz kat wyprzedzenia zaplonu zmienia sie z 30 na 15 obciazenie rosnie o okolo 2%. To samo dzieje sie w przypadku kiedy naciskam czujnik recznie- wiec jest powiazane tylko z czujnikiem. Nie z samym sprzeglem. Bardzo mnie to interesuje poniewaz przy puszczonym pedale sprzegla wypadaja mi zaplony a jak tylko wcisne - przestaja - przy 1200 obr. I to samo jak steruje samym czujnikiem - 1200 obrotow - czujnik wcisniety ( sprzeglo tak jakby odpuszczone) ~30stopni wyprzedzenia zaplonu oraz wypadajace zaplony - czujnik puszcze lub odlacze wtyczke - dodam obroty na 1200 - brak wypadania zaplonow, inna praca wydechu oraz kat wyprzedzenia zaplonu 15 stopni. Jakies pomysly? probowalem odlaczac zawor EGR, zdejmowac podcisnienia z EGROW. Bo wydawalo mi sie to logiczne ze ten czujnik steruje egrem, dlatego zmienia glos w tlumiku ale to nie to. Nic to nie zmienilo, dalej zmienia zaplon i dzwiek wydechu. Na wcisnietym sprzele jest jakby glosniejszy i jakby bardziej otwarty. Jakby ktos jakis zawor tam zamontował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności