Daron Zgłoś #41 Napisano 17 Czerwca 2011 1 litr przy odczuwalnej różnicy w jeździe to żadna różnica , przynajmniej jak dla mnie Jedynie wzrośnie jak będziesz bardziej deptał. Natomiast przy zachowaniu tego samego stylu jazdy spalanie spadnie, bo końcówki będą nowe, nie będą podlewały i lepiej rozpylały paliwko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbertpe77 Zgłoś #42 Napisano 6 Sierpnia 2013 Witam serdecznie posiadaczy vw passata. Chciałem się z Państwem podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat wymiany wtrysków na asv. Mój passat to 1.9 TDI 90KM silnik AHH przebiegu ok. 240 tys. sprowadzony 2,5 roku temu. Generalnie jestem bardzo zadowolony z auta tylko ostatnio bardzo mulił, słabo reagował na gaz, wolno przyśpieszał. Pojechałem do kolegi, który go sprowadził i ustalić co się dzieje. Okazało się, że padł zawór N75. Wymieniliśmy na używkę i po wymianie było trochę lepiej ale nie idealnie. Wtedy kolega zaproponował mi wymianę wtrysków ze 110 konnej fabii. Na początku jeszcze sprawdzał napięcie w wtryskach sterujących (starym i nowym) i co się okazało było bardzo różne, nie wiem z czego to wynika może te stare już nie domagały. Po założeniu na początku problem z odpaleniem później chmura dymu. Jak się pasior rozbujał to już była bajka. Moje wrażenia są takie: ładniejsze brzmienie silnika, lepsza kultura pracy to na początku. Po pierwszej próbie jazdy "banan" na twarzy. Panowie auto ożyło, lepiej reaguje na pedał gazu, łatwiej rusza z miejsca, ładniej wkręca się w obroty. Nie robiłem nic więcej, żadnej ingerencji w ustawienia pompy czy komputera. Co ciekawe auto nie dymi, oczywiście przy dodaniu gazu do 3 tys "puści bąka" ale generalnie jest ok. Co mnie jeszcze zdziwiło to zmieniły się wskazania spalania na komputerze pokładowym. Przede wszystkim po odpaleniu na zimnym szybciej dochodzi do normalnego spalania no i tak jak mówię wskazania spalania są o jakiś 0,5-1 litra mniejsze. Nie wiem co o tym sądzić. czy rzeczywiście spalenie mojego paska zmniejszyło się czy jest jakiś inny powód. Nic pojeżdżę trochę to zobaczę. Proszę o Państwa opinie w tej sprawie. Pozdrawiam Norbert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plbartek89 Zgłoś #43 Napisano 3 Stycznia 2015 Witam , odkopuje temat pacjent to ahh . Udało sie dopaść wtryski z octavi 110 bodajże afn (numery końcówek to biach dsla 150 p 357) wtyczka od sterującego tez jest inna. Po przełożeniu końcówek na moje wtryski auto zwija asfalt ale z tylu czarno i pali sporo. Myślałem żeby wrzucić całe wtryski (przelutowac wtyczkę) ale one są 190/300 a te z ahh 220-230/300 i nie wiem czy to zagra. Trzeba po zmianie samych końcówek ponownie ustawiać ciśnienie wtrysków ?? A może lepiej wrzucić całe wtryski , tylko co z dawkami na nastawinku ?? Kat tez sie zmieni ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #44 Napisano 4 Stycznia 2015 p357 to nie AFN a 1Z i to najstarszy bo pozniej dawali p442 , a AFN w skodzie nie byl montowany, co najwyzej AHF. Dymi bo koncowki zlomy i nie maja cisnien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plbartek89 Zgłoś #45 Napisano 4 Stycznia 2015 p357 to nie AFN a 1Z i to najstarszy bo pozniej dawali p442 , a AFN w skodzie nie byl montowany, co najwyzej AHF. Dymi bo koncowki zlomy i nie maja cisnien. We wtryskach które dostałem a było ich 5 3byly p520 i 2 p357 to jakie one wkoncu maja otworki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #46 Napisano 4 Stycznia 2015 To jak ty masz 2x takie i 2x inne , srednica jest ta sama 0.185 . 520 to nowsze 90KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plbartek89 Zgłoś #47 Napisano 4 Stycznia 2015 To jak ty masz 2x takie i 2x inne , srednica jest ta sama 0.185 . 520 to nowsze 90KM Ta , na aucie mam ori z ahh I maja sie dobrze. A dostalem od kolesia 3x 357 I 2x 520 mialy byc 0.205 ale cos mi nie gralo I wolalem sie upewnic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plbartek89 Zgłoś #48 Napisano 5 Stycznia 2015 Jestes pewny ze dsla 150p 520 to nie 0.205 ? Według info znalezionego w necie wcale nie jest tak jak piszesz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #49 Napisano 6 Stycznia 2015 oj, faktycznie to najstarsze 205. Moja wina przepraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #50 Napisano 9 Stycznia 2015 za załadowałem 0,205 z asv dawka okolice 4mg nie kopci idzie jak szatan ale zejście w mieście niżej 10l/100 nieosiągalne, owszem trasa około 6,5l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #51 Napisano 9 Stycznia 2015 daj 6mg na mocno nagrzanym i bedzie w granicy 7-8L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #52 Napisano 10 Stycznia 2015 Dziwne ja mam dawkę 2.8 bardzo krótkie trasy do 4 czasami 5 km pali 8 na 100km z dystrybutora dziwne jest czy to zima czy lato to tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #53 Napisano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Dziwne ja mam dawkę 2.8 bardzo krótkie trasy do 4 czasami 5 km pali 8 na 100km z dystrybutora dziwne jest czy to zima czy lato to tak samo masz egr? JA zamontowałem ssący z awx i siłą rzeczy egr wyleciał Edytowane 10 Stycznia 2015 przez stefan613 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sandman Zgłoś #54 Napisano 31 Października 2016 Panowie mam pytanie odnośnie sprzęgła, mój passat 1.9 TDI AHH doczekał się nowych wtrysków 0.216 + turbo AWX + FMIC + program uzyskałem na tym zestawie 167KM i 370Nm (nie kopci), problemem teraz jest sprzęgło, które nie daje rady. Czy sprzęgło od AWX będzie pasowało? Może ktoś wymieniał sprzęgło na takie co bez problemy wytrzyma ten moment? Z góry dziękuję za sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #55 Napisano 7 Listopada 2016 Panowie mam pytanie odnośnie sprzęgła, mój passat 1.9 TDI AHH doczekał się nowych wtrysków 0.216 + turbo AWX + FMIC + program uzyskałem na tym zestawie 167KM i 370Nm (nie kopci), problemem teraz jest sprzęgło heheh mam ten sam problem,, tez 167km ciut mniej niutonów ze względu na umierający dwumas.. AWX pasuje bez problemu ponoć mocniejszy ,, puki co ja się jeszcze ślizgam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #56 Napisano 7 Listopada 2016 Tarcza kevlarowa załatwi sprawę ślizgania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzmak4 Zgłoś #57 Napisano 19 Czerwca 2017 Witam proszę o pomoc . Passat b5 fl 130 km jak postoi dłużej nie chce odpalić,psikne plakim od razu załapie ale nie równo chodzi i kopci na niebiesko śmierdzi ropą . Co może być przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach