Skocz do zawartości
zdun_VW

Pytania o serwis, części, usługi, ceny w naszym regionie

Rekomendowane odpowiedzi

a co chcesz robić z lampami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na chwilę obecna mam dylemat, ładować zamienniki czy regeneracja, para, rosa, woda, bród i tak jakby popękany plastik (pełno mikro pęknięć) na obudowie przedniego reflektora, drugi bez pęknięć ale zaparowany i żółty, coraz gorzej z tymi światłami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak masz popękane szkła to tylko wymiana wchodzi w grę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Poszukuję dobrego, sprawdzonego warsztatu zajmującego się naprawą regeneracją sprężarki klimatyzacji w naszym regionie. Proszę o radę. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja szukam kogoś kto jest w stanie polakierowac relingi czarne na a"la chrom, umie ktoś takie coś by po miesiącu nie odpadlo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

relingi wystarczy wyczyścić z czarnej farby, pod spodem jest aluminium. Później zwykła polerka aluminium i jest gitara. Tylko musisz dokupić "zaślepki" śrub chromowane . Dużo osób tak na forum robiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne mam Zaślepki chrom bo obecnie pasek posiada takie ale nie wypowiem się o ich stanie bo wstyd jak to wygląda... A czym to wyczyścić by nie uszkodzić te aluminium?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dokładnie jak to robili... ogólnie to papierkiem ściernym chyba o małej gradacji ale poszukaj na forum na pewno znajdziesz co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o polerkę, to najpierw grubszym papierem, żeby pozbyć się farby, a później drobniutkim(wodnym najlepiej) żeby wypolerować. można to również zrobić etapami żeby było szybciej. na końcu zawsze drobny papier bo niweluje on rysy na metalu(aluminium) i dzięki temu wychodzi polerowany element (bez widocznych rys) błyszczący.

na koniec relingi możesz jeszcze polakierować żeby aluminium się nie utleniało i nie traciło efektu. najlepiej polerować na zdemontowanym relingu żeby nie uszkodzić lakieru samochodu

 

 

 

 

taki poglądowy filmik Edytowane przez driver229

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chłopaki szukam w naszym województwie jakiejś firmy czy laboratorium zajmującego się badaniem jakości paliw. Chodzi dokładnie o zbadanie kilku próbek oleju napędowego. Może ktoś zna takie firmy lub ma dojście i możliwości wykonania takiego badania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś kojarzy / ma doświadczenia z firmą Turbo-Kom z Łupstycha? Chodzi o regenerację turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tutaj http://www.hamilton.com.pl

Co prawda nie u nas w regionie ale sprawdzeni. Nie raz wykonywaliśmy u nich usługi. Odpowiedź coś więcej to może pomogę, bo mam trochę do czynienia z paliwami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz mój "dostawca" chce sprawdzić po porostu co przywozi zza wschodniej granicy ;) Bo kupuje tam jakąś zwykłą ropkę oraz droższą i niby lepszą, no i chciałby sprawdzić czy ta droższa faktycznie jest lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie poszukuje dobrego lakiernika w okolicach Mragowa lub Olsztyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łukasz mój "dostawca" chce sprawdzić po porostu co przywozi zza wschodniej granicy ;) Bo kupuje tam jakąś zwykłą ropkę oraz droższą i niby lepszą, no i chciałby sprawdzić czy ta droższa faktycznie jest lepsza.

 

Zrób zimą test butelki pół-litrowej, tak jak robił to mój, lał po poł litra ropy do butelek, i wystawiał na mróz, patrzył w której sie robi kasza, w której w ogole marznie, a która zachowuje strukture.

 

Ja znam różne opinie o paliwie z zza wschodniej strony, akurat znajomy z rodziny jezdzi, biore tylko i wylacznie Premium LukOila, płace z reguły więcej niż inni (bo przed ŚDM) i zamknięciem granicy, jak paliwo chodziło po 3 zł, to ja płaciłem 3,2, ale mam ostro pomodzone auto i gdyby cokolwiek bylo nie tak z paliwem napewno bym to odczuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To da Ci tylko odpowiedź odnośnie wytrącania parafiny a nie dowiesz się nic o zanieczyszczeniach i o modyfikacjach frakcji...

 

Jedno z doświadczenie wiem. Im diesel jaśniejszy tym mniej bio, im bardziej żółty tym więcej bio.

Jak zobaczycie diesla przezroczystego jak woda to się nie bójcie, prawdopodobnie to ON B0 bez dodatków eko :P

Mętny diesel to prawdopodobnie stary diesel (zwietrzały lub nie trzymany w zamkniętych pojemnikach)

No i ważna rada dla tych co magazynują :P Pamiętajcie, że diesel może się rozwarstwić po pół roku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam firmy, która dobrze ogarnia temat LPG pod m.in. 1.8T. Dla ojca Hondę CR-V III gen. montował zakład CARGAZ Wojciech Wilczek z Lubelskiej w Olsztynie (w sumie to Hondę kupił już z instalacją gazową), fajnie ona chodzi, nic nie dolega. Można im zaufać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niet to nie yogiego

 

Klikniete z mojego Huawei Mate 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a orientujesz sie czyje i czy jest sens sie tym interesować? Lokalizacja jak widzę w rejonach yogiego, ramki pod tavlicami i tak jakos mi sie skojarzyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności