Gość irek13 Zgłoś #1 Napisano 25 Lipca 2008 Witam Kupiłem niedawno passata b4 i mam problem z tylnym zawieszeniem, a konkretnie ścina mi opony od środka - co to może być w tym modelu nie ustawia się z tyłu zbiezności?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #2 Napisano 25 Lipca 2008 W b3 się nie ustawia, myślę że w b4 jest podobnie. Prawdopodobnie jest to samochód powypadkowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 25 Lipca 2008 Tuleje moga byc wybite. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrew1982 Zgłoś #4 Napisano 25 Lipca 2008 Tak w b3 jak i b4 ustawia sie geometrię tylnej belki. Regulujac mocowanie belki do nadwozia. Pojedz do serwisu to ci powiedzą jeśli nie wierzysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #5 Napisano 26 Lipca 2008 dziwne, muszę sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 26 Lipca 2008 dokładnie, reguluje się na śrubach mocujących belkę do nadwozia, luzu jest ok. 1 cm z każdej strony. Mało kto o tym pamięta, ba, przy ustawianiu geometrii większości "mechanikom" nie chce się nawet zakładać przyrządu na tylne koła żeby sprawdzić czy stoją równolegle do przedniej osi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #7 Napisano 26 Lipca 2008 W moim drugim pasiu taka syt. była kiedy zaczeły być do wymiany amortyzatory oraz te miseczki metalowo gumowe na belce ( mocowanie belki do nadwozia). Po wymianie tego ustało ścinanie opon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo1996 Zgłoś #8 Napisano 1 Lipca 2013 (edytowane) Witam, w moim B4 z silnikiem AFN mam z tyłu belkę ze stabilizatorem w środku. Wymieniłem już z tyłu prawie wszystko, czyli: tuleje belki, amortyzatory, zostały sprawdzone sprężyny wraz z nawiniętą gumą na ostanie zwoje, wymienione jarzma hamulców i dalej coś stuka.....na nierównościach, na bruku itp.... i tak mi przyszło do głowy - czy w tylnym stabilizatorze coś się wymienia, jakieś gumy, mocowania, tak jak w przednim ? ktoś tam coś zmieniał i może się podzielić spostrzeżeniami? Pzdr, Przemek Edytowane 1 Lipca 2013 przez rainman777 Przeniesiony reg. 2,1a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 1 Lipca 2013 Klocki nie są luźne? Też potrafią stukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 1 Lipca 2013 i dalej coś stuka.....na nierównościach, na bruku itp.... Górne mocowanie amora, reszta musiała by być w agonalnym stanie aby pukało. Miałem wybite tuleje, nie pukały, pękniętą sprężynę, nie pukało, w końcu jak łożysko się nagle rozsypało (jakieś piski czasem się trafiły) w drobny mak to do moich uszu biegł niepokojący odgłos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo1996 Zgłoś #11 Napisano 1 Lipca 2013 Klocki nie są luźne? Też potrafią stukać. klocki niedawno wymieniłem na nowe (ATE)....ale coś może być na rzeczy, bo jedna tarcza jest ładna-srebrzysta, a druga hamuje tylko "kawałkiem" - są takie pierścienie jak na Saturnie .....duża część pordzewiała....muszę się przyjrzeć ---------- Dodano o 23:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:49 ---------- Górne mocowanie amora, reszta musiała by być w agonalnym stanie aby pukało.Miałem wybite tuleje, nie pukały, pękniętą sprężynę, nie pukało, w końcu jak łożysko się nagle rozsypało (jakieś piski czasem się trafiły) w drobny mak to do moich uszu biegł niepokojący odgłos. amortyzatory wymieniałem samodzielnie (Bilstein B4)....wymieniłem też "gorne mocowanie amortyzatora" - kayaba SMIxxxx....więc chyba nie to? co prawda nie użyłem nowej uszczelki na kielich amortyzatora (pod nadwozie), tylko użyłem piankowej szczelki do okien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #12 Napisano 2 Lipca 2013 klocki niedawno wymieniłem na nowe (ATE)....ale coś może być na rzeczy, bo jedna tarcza jest ładna-srebrzysta, a druga hamuje tylko "kawałkiem" - są takie pierścienie jak na Saturnie .....duża część pordzewiała....muszę się przyjrzeć a czy jak zakładałeś nowe klocki to razem z blaszkami montażowymi (nie zawsze są w nowym zestawie)? brak tych blaszek często skutkuje stukami. Inną bardzo prawdopodobną przyczyną stukania może być lużny wydech, może on stukać o belkę lub karoserię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo1996 Zgłoś #13 Napisano 2 Lipca 2013 a czy jak zakładałeś nowe klocki to razem z blaszkami montażowymi (nie zawsze są w nowym zestawie)? brak tych blaszek często skutkuje stukami. Inną bardzo prawdopodobną przyczyną stukania może być lużny wydech, może on stukać o belkę lub karoserię. wydech jest sztywny, mimo, że jeszcze fanryczny natomiast żadnych blaszek montażowych nie zakładałem, żadnych blaszek nie było też wcześniej przy starych klockach.... są jakieś zdjęcia tych blaszek, numer części? bo jest to jakiś trop.....choć nawet nie wiem, jak miałyby być założone....klocki weszły bez większych luzów...na pewno są tam jakieś blaszki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #14 Napisano 2 Lipca 2013 bo jest to jakiś trop.....choć nawet nie wiem, jak miałyby być założone....klocki weszły bez większych luzów...na pewno są tam jakieś blaszki? http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://images33.fotosik.pl/191/77b55f775122278f.jpg&imgrefurl=http://www.vwgolf.pl/porady/wymiana-blaszeksprezyn-mocujacych-klocki-hamulcowe/&usg=__HLx9cm5bcwlgqnTzBph7T8nXivk=&h=615&w=461&sz=49&hl=pl&start=1&zoom=1&tbnid=eUHceYn4PVsQmM:&tbnh=136&tbnw=102&ei=ChrTUZDBE8az4ASv4oDYAg&prev=/search%3Fq%3Dklocki%2Bblaszka%2Bpassat%2Bb4%26um%3D1%26hl%3Dpl%26gbv%3D2%26rlz%3D1R2TSEH_plPL410%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&sa=X&ved=0CCsQrQMwAA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #15 Napisano 2 Lipca 2013 w b4 nie ma zadnych blaszek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo1996 Zgłoś #16 Napisano 2 Lipca 2013 w b4 nie ma zadnych blaszek właśnie tak mi się wydaje....przeglądnąłem nawet książkę jaką mam do niego po niemiecku - i wyglądą, że w B4 nie ma blaszek przy tarczach z tyłu.... więc nie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #17 Napisano 2 Lipca 2013 owszem są wklej LX0260 w szukajce IC http://sklep.intercars.com.pl/?id=42&ankn=232#/ajax_str.php?id=529¬itle=1&start=T ja posiadam u siebie taki zestaw ale jest on po to żeby klocek nie przyrósł do jarzma i swobodnie się w nim przesuwał .Luzu żadnego nie likwiduje . Luz likwidują sprężynki na klocku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo1996 Zgłoś #18 Napisano 3 Lipca 2013 owszem są wklej LX0260 w szukajce IC http://sklep.intercars.com.pl/?id=42&ankn=232#/ajax_str.php?id=529¬itle=1&start=T ja posiadam u siebie taki zestaw ale jest on po to żeby klocek nie przyrósł do jarzma i swobodnie się w nim przesuwał .Luzu żadnego nie likwiduje . Luz likwidują sprężynki na klocku dzięki za link....rzeczywiście wygląda, że jest coś takiego.....kupię i zamontuję....chociaż piszesz, że luz likwidują "sprężynki", w związku z czym nie pomoże mi to raczej w eliminacji stuków-puków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #19 Napisano 6 Lipca 2013 Jakie sprężynki? Próbuję sobie przypomnieć jak to wygląda, ale za diabła nie mogę sobie przypomnieć aby przy klocku były jakieś sprężynki... Jak coś stuka to podczas jazdy zaciągnij lekko ręczny. Jeśli nie przestanie to nie wina klocków i wtedy szukaj wyżej. Może uszczelka do okien jednak powinna być montowana na oknach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #20 Napisano 6 Lipca 2013 szkoda, że nie robiłem zdjęć przy wymianie ham z tyłu i z przodu to byście zobaczyli że są sprężynki i zawsze były o takie coś na górze klocków http://img.bazarek.pl/239729/15058/3942818/250_453480221515ad4b15b71c.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach