hekon Zgłoś #1 Napisano 24 Lipca 2008 W pasku z klimatronikiem wciaz leci mi delikatnie gorace powietrze przy wylaczonej calkiem klimie. Jadąc z wylaczonym climatronikiem musze zamykac wszytkie nawiewy a i tak czuc cieplo z deski. Przy wlączonej klimie wszystko jest ok i wieje zimne ale po wylaczeniu znowu leci cieple. Czy ktos wie jaka moze byc przyczyna? Z góry dzieki. Mam do wymiany wentylator klimy ale to nie powinno chyba oddzialowywac skoro ten wentylator i tak nie pracuje przy wylaczonym climartoniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 24 Lipca 2008 A robiłeś test klimatronika? Może klapka (jej siłownik) się przycina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekon Zgłoś #3 Napisano 24 Lipca 2008 Nie wiem czy o taki test chodzi ale klima po wlaczeniu dziala normalnie i chlodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #4 Napisano 24 Lipca 2008 jeden z silników padł (V68) i zatrzymał się w pozycji otwartej (ciepłe powietrze) przeprowadzić test klimatronika. poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1046 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #5 Napisano 24 Lipca 2008 mam podobny problem z tym ze czasami na wylonczonej klimie wali mi cieplym powietrzem fajnie ze kolega jjacekkx podal link do strony gdzie problem byl juz omawiany i mozna zrobic samo diagnoze dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekon Zgłoś #6 Napisano 25 Lipca 2008 Zrobilem dzisiaj diagnoze i nic nie wykazala. kod 444 czyli brak usterek. Jesli bylby to ten silownik to wykazalby to test? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #7 Napisano 25 Lipca 2008 Jesli bylby to ten silownik to wykazalby to test? wykazał by. dziwne, żeby, nic nie było ? może masz dojście do vaga ? jeśli tak to trzeba sprawdzić zachowanie się wszystkich klap w 08-missblokach, czy pracują w pełnych zakresach, silniki raczej nie są uszkodzone ale może przestawiony ich zakres pracy i niedomyka się "ciepły" nawiew. poniżej masz troszkę danych: Blok [002] > [1] ... [2] ... [3] ... [4] 1 - Silnik regualcyjny V68 pokrywy temperatury (kod wartości mierzonej: 0 do 255) (dopuszczalna odchyłka od wymaganej wartości ± 2) 2 - Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury (wymagana wartość: 0 do 255) 3 - Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Zamknięcie pokrywy: zimno (kod 0 do 149 – uszkodzony V68) (kod 150 do 250 – sprawny V68, zakładając, że nastawy podstawowe 04 zostały uzyskane) (kod 251 do 255 – uszkodzony V68) 4 - Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Zamknięcie pokrywy: ciepło (kod 0 do 4 – uszkodzony V68) (kod 5 do 100 – sprawny V68, zakładając, że nastawy podstawowe 04 zostały uzyskane), (kod 101 do 255 – uszkodzony V68). Blok [003] > [1] ... [2] ... [3] ... [4] 1 - Silnik regulacyjny V70 pokrywy centralnej (kod wartości mierzonych: 0 do 255), (dopuszczalna odchyłka od wymaganej wartości ± 2). 2 - Silnik regulacyjny V70 pokrywy centralnej (wymagana wartość: 0 do 255). 3 - Silnik regulacyjny V70 pokrywy centralnej Zamknięcie pokrywy: powietrze do dysz nawiewu w tablicy przyrządów (kod 0 do 149 – uszkodzony V70) (kod 150 do 250 – V70 sprawny, zakładając, że nastawy podstawowe 04 zostały uzyskane) (kod 251 do 255 – uszkodzony V70) 4 - Silnik regulacyjny V70 pokrywy centralnej Zamknięcie pokrywy: powietrze do dysz nawiewu w przestrzeni na nogi lub odmrażania (kod 0 do 4 – uszkodzony V70) (kod 5 do 100 – sprawny V70, zakładając, że nastawy podstawowe 04 zostały uzyskane), (kod 101 do 255 – uszkodzony V70). Blok [004] > [1] ... [2] ... [3] ... [4] 1 - Silnik regulacyjny V85 pokrywy nawiewu w przestrzeni na nogi lub odmrażania (kod wartości mierzonej: 0 do 255) (dopuszczalna odchyłka od wymaganej wartości ± 2). 2 - Silnik regulacyjny V85 pokrywy nawiewu w przestrzeni na nogi lub odmrażania (wymagana wartość: 0 do 255). 3 - Silnik regulacyjny V85 pokrywy nawiewu w przestrzeni nóg lub odmrażania. Zamknięcie pokrywy: powietrze w przestrzeni na nogi (kod 0 do 149 – uszkodzony V85) (kod 150 do 250 – sprawny V85, zakładając, że nastawy podstawowe 04 zostały uzyskane), (kod 251 do 255 – uszkodzony V85). 4 - Silnik regulacyjny V85 pokrywy nawiewu w przestrzeni na nogi lub odmrażania. Zamknięcie pokrywy: powietrze na przednią szybę (kod 0 do 4 – uszkodzony V85) (kod 5 do 100 – sprawny V85, zakładając, że nastawy podstawowe 04 zostały uzyskane), (kod 101 do 255 – uszkodzony V85). a później przywrócenie fabryczne...... Wykonaj "test", klapy i nawiewy będą sobie chodzić,po chwili kliknij next. basic settings(04),blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i zrób [Adaptację -10] Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne). pamiętaj, żeby najpierw pokasować wszystkie błędy ,do testu tylko zapłon,po teście może pojawić się błąd niewłączonej sprężarki(silnik stoi),też go skasować. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mols Zgłoś #8 Napisano 28 Lipca 2008 Witam mam problem z klimatronikiem robię test i pokazuje mi błąd 313 pojechałem do servisu powiedzieli że uszkodzony jest czujnik przepływu świeżego powietrza. czujnik kosztuje około 70 zeta, nnatomiast jego wymiana około 800 zł, ponieważ trzeba ściągać całą deskę rozdzielczą. Czy koś wie jak inaczej można dostać się do tego czujnika, podobno znajduje się on w grodzi dmuchawy nawiewu powietrza. Czy na przykład nie można dostać się do niego przez schowek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek.k200 Zgłoś #9 Napisano 5 Sierpnia 2008 miałem to samo,przed wyłączeniem klimy trzeba zjechać temperaturą ustawioną na lo i dopiero wyłączyć wtedy dmucha zimne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #10 Napisano 6 Sierpnia 2008 W pasku z klimatronikiem wciaz leci mi delikatnie gorace powietrze przy wylaczonej calkiem klimie.Jadąc z wylaczonym climatronikiem musze zamykac wszytkie nawiewy a i tak czuc cieplo z deski. Czlowieku, pisales to w lipcu, na dworze bylo jakies 30 stopni a Ty dziwisz sie, ze przy wylaczonej klimie Ci dmucha cieplym powietrzem A skad niby ma brac zimne powietrze, jesli klima jest calkowicie wylaczona Przeciez sam tak napisales... Climatronic nie pokazuje Ci zadnych bledow, wszystko dziala jak nalezy a Ty szukasz dziury w calym... Moze poczytaj najpierw na temat dzialania klimatyzacji i climatronica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #11 Napisano 9 Sierpnia 2008 wyłączony jest mechanizm wymuszania obiegu (nadmuch) a przecież powietrze rozgrzane z dworu ci przelatuje przez kanały ...no tak zawsze jest ...po to masz możliwość zamknięcia kratek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość altima Zgłoś #12 Napisano 10 Sierpnia 2008 Ewentualnie "obieg zamknięty" powinien załatwić sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #13 Napisano 23 Grudnia 2008 trzeba sprawdzić zachowanie się wszystkich klap w 08-missblokach, czy pracują w pełnych zakresach Jak ma wygladac to sprawdzenie? Podlaczam Vaga, w chodze w clime, nastepnie w 08-missbloki i dalej w poszegolne grupy wypisane wyzej. Zmieniam temp za pomoca przyciskow na klimie i obserwuje zmiane wartosci na vagu w poszczegolnych grupach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rouqa099 Zgłoś #14 Napisano 15 Września 2017 Witam, posiadam Passata bez climatronic, a niestety nie mogę zakładać wątków.. więc postanowiłem napisać tutaj. Mam problem, a mianowicie od dłuższego już czasu z nawiewu dmucha mi tylko gorące powietrze niezależnie od tego czy jest ustawiony na zimne/ciepłe.. podczas jazdy nawet na wyłączonej dmuchawie leci nadmuch gorący, a po jego włączeniu z panelu automatycznie spada temperatura silnika o jedną kreskę niż 90' Ktoś miał podobną sytuacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #15 Napisano 17 Września 2017 Może linka ciegna od klapek mieszania powietrza nie dziala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach