Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z innymi sterownikami się łączysz?

Jeżeli tak ,to:

odłącz AKU na 5 minut.

Jeżeli nie to:

odłącz radio jak masz nie orginalne i spróbuj jeszcze raz.

Jak to nie pomoże ,to sterownik.

Jak nie masz ASR ,to mam taki.Leży i gnije (zmieniłem na ASR z CAN).

Oddam w cenie wysyłki całą pompę ,bo "zupy z tego nie ugotuję"

 

Z innymi sterownikami się łącze.Spróbuje jutro z aku i radiem i zobaczymy. Jak coś to wymienie sam sterownik na inny używany i zobaczę co będzie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mam jeszcze pytanie. Czy po wymianie sterownika o takim samym oznaczeniu trzeba dokonać jakiegoś kodowania w VCDSie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze pytanie. Czy po wymianie sterownika o takim samym oznaczeniu trzeba dokonać jakiegoś kodowania w VCDSie?

nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc po odłączeniu aku na 5 min udało mi się połączyć ze sterownikiem ABS (kontrolka ABS po chwili się ponownie załączyła). Wyskoczyły mi następujące błędy:

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47) 35-00--

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47) 30-10 Open on Short to Plus - Intermittent

 

Czyli jednak sterownik będzie ok chyba? Czyżby coś z czujnikiem się działo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapomniałem się zapytać wcześniej:

Czy przy zaświeceniu się kontrolki ABS przy włączeniu zapłonu towarzyszy 3-krotny dźwięk akustyczny i kontrolki mrugają?

I czy zaświeca się również kontrolka hamulca ręcznego?

Jeśli nie masz takich objawów, to mogą być tylko czujniki w kołach.

Skasuj te błędy, przejedź się i ponownie sprawdź błędy.

 

Dźwięku żadnego nie ma przy włączonym zapłonie i tylko się pali ABS. Jedyny dźwięk to z pompy takie trykotanie co jakiś czas. Że jestem teraz w kropce czy to sterownik czy czujnik.

Trzykrotny dźwięk jest tylko jak się połączenie vcds i mruga wykrzyknik ale to chyba normalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To by jednak nie wskazywało na sterownik.

 

Ale ten dźwięk występuje przy padniętym sterowniku, chyba że również przy uszkodzonym czujniku.

 

to normalne.

Można sprawdzić czy to czujnik:

Połącz się (skoro już możesz) z ABS i szukaj kanału z wartościami prędkości obrotowej kół - (nie pamiętam który to ale łatwo znajdziesz) ....na postoju mają być same zera (wiadomo), podczas jazdy będą rosły, we wszystkich kołach mają być identyczne, jeśli uszkodzony jest któryś z czujników to będziesz to widział.

Można też "dopchnąć" delikatnie ten lewy przedni czujnik, może być zasyfiona koronka, można zamienić lewy na prawy itp....

Ale jeżeli nadal nie będziesz mógł połączyć się ze sterownikiem to na bank on, bo padnięty czujnik nie blokuje dostępu do sterownika.

 

Dzięki. Później pokombinuje. Odłączenie aku na 5 min pomogło i wtedy mogłem się połączyć ze sterownikiem dopiero.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dzięki. Później pokombinuje. Odłączenie aku na 5 min pomogło i wtedy mogłem się połączyć ze sterownikiem dopiero.

 

Ale więc sprawdziłem na kompie i na trzech kołach jest 1km/h a na lewym przód skacze do 30 km/h. Przy podłączonym kompie co chwilę mnie rozłącza że sterownikiem.

 

Czy dobrze rozumuje że to co zaznaczyłem strzałką na foto jest czujnikiem ABS? 20170520_121402.jpg

 

Czy można to wymienić bez problemu? Ponieważ na drugim foto drugi koniec łączy się ze stalową rurką?20170520_151357.jpg

Edytowane przez Resiak82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Przyczyną był trafiony czujnik ABS. Wymiana załatwił problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Padł w moim Passacie (1.8T AEB) sterownik ABS. Naprawa na własną rękę jednak się nie udała ( przerwany światłowód ) i trzeba było rozpocząć poszukiwania nowego. Na moim sterowniki są następujące oznaczenia 8E0614111B 0265220405 oraz na samej elektronice 0273004283. Nie posiadam w swoim aucie ESP ani ASR. W związku za dosyć wysoką cenę mam pytanie czy podpasuje do mojego Passata inna pompa wraz ze sterownikiem taka jak np. w tej aukcji:http://allegro.pl/pompa-abs-audi-a4-b5-1-8b-kombi-8e0614111hl-i6935523461.html ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie można zamieniać, choć słyszałem że paru osobom udało się dopasować sam sterownik ale.....lepiej naprawić za te kilkaset zł i mieć spokój na wieki, albo kupić używkę z właściwym numerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to mam taki sterownik razem z pompą,mogę ci dać za darmo na testy musisz tylko pokryć wysyłkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2017 o 22:38, BigBossos napisał:

Witam. Padł w moim Passacie (1.8T AEB) sterownik ABS. Naprawa na własną rękę jednak się nie udała ( przerwany światłowód ) i trzeba było rozpocząć poszukiwania nowego. Na moim sterowniki są następujące oznaczenia 8E0614111B 0265220405 oraz na samej elektronice 0273004283. Nie posiadam w swoim aucie ESP ani ASR. W związku za dosyć wysoką cenę mam pytanie czy podpasuje do mojego Passata inna pompa wraz ze sterownikiem taka jak np. w tej aukcji:http://allegro.pl/pompa-abs-audi-a4-b5-1-8b-kombi-8e0614111hl-i6935523461.html ?

Odpowiadam sam sobie na pytanie ;) Nie podpasuje. Zmiana samej elektroniki jest niemożliwa, za względu na ilość rzędów tych bolców w sterowników (283 ma ich 3, a ten z aukcji posiada 2 rzędy). Zamiana całego sterownika również nic nie daje ( inna liczba pinów w kostce - ABS i tak nie działa ). Trzeba zamówić używany z tym samym numerem. Czy zna ktoś może serwis, który naprawia sterownik naprawiany przez inną osobę (uszkodzony światłowód)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie ten sam nr, niektóre są zamienne. 

Interesowałem się jakiś czas temu tematem i znalazłem fajną rozpiskę: 

 

http://www.a6klub.pl/wymiennosc-pomp-sterownikow-abs-vt63191.htm 

 

dla Twojego 8E0 614 111 F = 8E0 614 111 B 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2017 o 21:50, BigBossos napisał:

Odpowiadam sam sobie na pytanie ;) Nie podpasuje. Zmiana samej elektroniki jest niemożliwa, za względu na ilość rzędów tych bolców w sterowników (283 ma ich 3, a ten z aukcji posiada 2 rzędy). Zamiana całego sterownika również nic nie daje ( inna liczba pinów w kostce - ABS i tak nie działa ). Trzeba zamówić używany z tym samym numerem. Czy zna ktoś może serwis, który naprawia sterownik naprawiany przez inną osobę (uszkodzony światłowód)?

 

Dnia 19.09.2017 o 22:01, marcin_pesel napisał:

Niekoniecznie ten sam nr, niektóre są zamienne. 

Interesowałem się jakiś czas temu tematem i znalazłem fajną rozpiskę: 

 

http://www.a6klub.pl/wymiennosc-pomp-sterownikow-abs-vt63191.htm 

 

dla Twojego 8E0 614 111 F = 8E0 614 111 B 

 

 

Dnia 14.09.2017 o 10:58, marecki3575 napisał:

niestety nie można zamieniać, choć słyszałem że paru osobom udało się dopasować sam sterownik ale.....lepiej naprawić za te kilkaset zł i mieć spokój na wieki, albo kupić używkę z właściwym numerem.

 A ja wam powiem ,może późno ale dla potomności że ten drogi abs 8E0614111B na którym szroty i mechanicy trzepią kasę można śmiało zastąpić,oczywiście trzeba wymienić całość pompę ze sterownikiem.Jedynym warunkiem jest posiadanie w wersji tylko ABS a najczęsciej tak jest. Nic nie trzeba kodować,programowac i ustawiać,wtyczka również pasuje -zamieniasz pompę ze sterownikiem i działa od razu. Oto magiczne numery zamiennika który jest dostępny bez problemu za 50zł  pompa 8E0614111AB sterownik 0273004281. Dla niedowiarków dziś sam robiłem taką operację po raz trzeci ,gdzie właściciel walczył z abs od roku i już był skłonny wydać te 400-500zł dla naciągaczy. Pozdrawiam 

Edytowane przez sylvo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem ten sam problem: 3 dźwięki, kontrolka, niesprawny ABS. Okazało się że faktycznie trzeba polutowac cieńkie druciki w sterowniku. Było ok, jednak po 3 miesiącach problem wraca, może ten co robił wprawy nie miał. Pytanie jednak inne. Czy to normalne że pompa i sterownik oklejone są jakimś syfem jak na zdjęciach? 

IMG_20180320_210912.jpg

IMG_20180320_211145.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ten brud to wyciek płynu hamulcowego. Takie rzeczy się naprawia czy szukać używki? Z tego co widzę to ciężko o pompę z moimi numerami 0 265 220 405  HR 8E0 614 111 B.  Ma ktoś może na sprzedaż? Jakaś konstruktywna porada? help.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności