Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem jakieś scany w tym programie, ale szczerze mówiąc nie ogarniam go do końca i nie wiem czy zrobiłem to dobrze. Zerknijcie, może to coś pomoże.

 

Powoli Ci siada sterownik pompy ABS. Póki co jeszcze Ci działa ale za jakiś czas błąd będzie non stop (zaświecą się kontrolki na desce) a nawet będzie taki moment, że nie połączysz się ze sterownikiem ABSu przez Vaga.

 

Masz 3 rozwiązania:

 

1. Wymieniasz pompę na nową (w sensie używkę) - koniecznie zwracając uwagę na numery fabryczne (muszą być identyczne)

2. Naprawiasz swoją (trzeba zlutować ścieżki elektryczne w sterowniku tak najprościej tłumacząc - uprzedzam łatwe to nie jest - możesz pooglądać fotki lub filmiki z napraw takiej pompy.

3. Jeździć bez ABS'u ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powoli Ci siada sterownik pompy ABS. Póki co jeszcze Ci działa ale za jakiś czas błąd będzie non stop (zaświecą się kontrolki na desce) a nawet będzie taki moment, że nie połączysz się ze sterownikiem ABSu przez Vaga.

 

Masz 3 rozwiązania:

 

1. Wymieniasz pompę na nową (w sensie używkę) - koniecznie zwracając uwagę na numery fabryczne (muszą być identyczne)

2. Naprawiasz swoją (trzeba zlutować ścieżki elektryczne w sterowniku tak najprościej tłumacząc - uprzedzam łatwe to nie jest - możesz pooglądać fotki lub filmiki z napraw takiej pompy.

3. Jeździć bez ABS'u ;)

 

 

 

Nie ucieszyła mnie ta wiadomość.. Droga jest taka pompa? Na allegro widzę różne ceny, jedne za 50zł, a inne za 200zł a nawet droższe i nie wiem dlaczego tak (dodam że ceny są takie za używane).

 

 

Może wystarczy wyciągnąć tę pompę i przeczyścić? Może gdzieś nie łączy? :/ Faktycznie mam problem z podłączeniem się do VAG'a, gdy kontrolka od ABS świeci się przy przekręconym kluczyku. Ehhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim pierwszym b5 miałem tak samo raz na jakiś czas zapalała się kontrolka ABS aż w końcu zapaliła się na stałe. Po przeczytaniu forum postanowiłem odkręcić pompę a dokładnie sam sterownik i polutować kabelki wyszło z mizernym skutkiem ponieważ ten drucik nie łapał cyny. Podobno trzeba użyć kleju który przewodzi prąd.Postanowiłem poszukać pompy ABS. Znalazłem ale ze jestem "leniwy" wymieniłem sam sterownik. Odkręcić trzeba 6 lub 8 śrubek typu torx łatwo nie jest ale lepiej trochę się pomęczyć niż później odpowietrzać cały układ. Najważniejsze aby kupić z tymi samymi oznaczeniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może wystarczy wyciągnąć tę pompę i przeczyścić? Może gdzieś nie łączy? :/ Faktycznie mam problem z podłączeniem się do VAG'a, gdy kontrolka od ABS świeci się przy przekręconym kluczyku. Ehhh

 

Nie, nie ma opcji przeczyszczenia. Sposoby rozwiązania podałem wyżej - innych nie ma.

 

Ceny różne bo taki jest rynek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź Panowie.

 

Ja w swoim pierwszym b5 miałem tak samo raz na jakiś czas zapalała się kontrolka ABS aż w końcu zapaliła się na stałe. Po przeczytaniu forum postanowiłem odkręcić pompę a dokładnie sam sterownik i polutować kabelki wyszło z mizernym skutkiem ponieważ ten drucik nie łapał cyny. Podobno trzeba użyć kleju który przewodzi prąd.Postanowiłem poszukać pompy ABS. Znalazłem ale ze jestem "leniwy" wymieniłem sam sterownik. Odkręcić trzeba 6 lub 8 śrubek typu torx łatwo nie jest ale lepiej trochę się pomęczyć niż później odpowietrzać cały układ. Najważniejsze aby kupić z tymi samymi oznaczeniami.

 

Hubcio dużo dawałeś za swoją pompę ABS? Zamawiałeś na allegro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mieszkam w UK i tutaj na pobliskim szrocie kupiłem za 15 funtow. Ale możesz kupić na alledrogo tylko dogadaj się ze sprzedającym czy możesz zwrócić w razie czego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie, czy z tych screenów wynika w którym kole jest uszkodzony ten sterownik ABS? Lewy przód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze jedno pytanie, czy z tych screenów wynika w którym kole jest uszkodzony ten sterownik ABS? Lewy przód?

 

Nie, czujniki są OK - nie ma z nich błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, w najbliższym czasie zobaczę co i jak z tą pompą :)

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanko odnośnie ABS-u ale nie w pasacie ale golfie 4 z 2000 roku

 

Obiawy są takie

normalnie po odpaleniu samochodu wszytsko jest OK dopiero po przekroczeniu predkości 30km/h włacza sie kontrolka ABS

nie wiem co sie może dziać

Po podłaczeniu do VAG:

taki błąd : 1314 - Sterownik silnika nie autoryzowane - nie da sie skasowac zaraz wskakuje ponownie

sprawdzane bylo jeszcze innym czymś ale nie wiem czym

takie błędy wywaliło:

01276 oraz 00812

 

Mechanik stwierdził ze sterownik uszkodzony lae skoro normalnie działa przed przekroczeniem 30km/h to jest Uszkodzony ?

Jak mozna sprawdzic nr sterownika nie wyciagajac go w vagu da sie to jakos sprawdzic ?

Czy ktoś miał podobny problem ??

Prosze o jakies pomysły co z tym można zrobic ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO i ja się dołączę, cały czas świeci się ABS ESP i wykrzyknik i 3 sygnały dźwiękowe przy każdym włączeniu auta- sygnały dźwiękowe czasem po 2km czasem po 20 a czasem od razu. Vag pokazuje błąd wszystkich czujników ABS czy to możliwe?? Już je mam i będę wymieniał ale wszystkie na raz?? Miał ktoś kiedyś taka sytuację?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze masa w sterowniku - podlacz vaga i sprawdz bledy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie witam :D

U mnie podczas uruchomienia samochodu zapala się kontrolka ABS i ESP ale zaraz gaśnie ! :D

Ale dzisiaj podczas gwałtownego hamowania zablokowało mi się prawe koło, Ale kontrolka ABS-u mi się podczas jazdy nie włącza.

To czujnik ABS-u prawego koła do wymiany?

Dzięki za jakieś sugestie :D

Pozdrawiam Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie witam

U mnie podczas uruchomienia samochodu zapala się kontrolka ABS i ESP ale zaraz gaśnie !

Ale dzisiaj podczas gwałtownego hamowania zablokowało mi się prawe koło, Ale kontrolka ABS-u mi się podczas jazdy nie włącza.

To czujnik ABS-u prawego koła do wymiany?

Dzięki za jakieś sugestie

Pozdrawiam Kamil

 

Podepnij pod VAGa - nikt tu wróżbitą nie jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ale jeżeli żaden błąd z ABS-u nie wyskoczy to czym to mogło być spowodowane? :D

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze, ale jeżeli żaden błąd z ABS-u nie wyskoczy to czym to mogło być spowodowane?

Pozdrawiam

Nie wyskoczy ,czy nie wyskoczył ?

Sprawdzałeś te błędy ,czy "bijesz" posty ?

@mateusz Ci napisał ...

Pełnia będzię w wigilię.Napisz wtedy ,może będzie jakiś wróżbita.

Kabel kosztuje 15pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zawalony moduł abs.... BO nie mogę się z kompem połączyć i nie świeci kontrolka abs a jak go odezwę to mogę z kompem się łączyć..... czy wiecie gdzie w opolu mogę się z tym udać bo teraz tu jestem przez 2 może 3 tygodnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie. Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka ABS i już nie zgasła. VCDSEM nie mogę się połączyć z ABS. Przy przekręconej stacyjce z pompy/sterownika ABS słychać słychać co jakiś czas takie trykotanie, dziwny dźwięk. Co to może oznaczać? Pompa do wymiany? Czy może sterownik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro nie możesz się z nim połączyć to na stówę sterownik.

 

Dzięki za odpowiedź. Czy te trykotanie może być tym spowodowane tzn że jest to wina sterownika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innymi sterownikami się łączysz?

Jeżeli tak ,to:

odłącz AKU na 5 minut.

Jeżeli nie to:

odłącz radio jak masz nie orginalne i spróbuj jeszcze raz.

Jak to nie pomoże ,to sterownik.

Jak nie masz ASR ,to mam taki.Leży i gnije (zmieniłem na ASR z CAN).

Oddam w cenie wysyłki całą pompę ,bo "zupy z tego nie ugotuję"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności