Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość x-fly
dlaczego ma nie wejść?

ponieważ może być mało miejsca, teraz filtr pawietrza jest tuż przy górnym mocowaniu amortyzatora

 

najlepiej ustaw w GMP numer przejdzie jak sciągniesz pompę z silnika tak ustawionego

 

z silnika nie ja ściągnąłem i nic nie zaznaczałem, wszystko demontował kolega który to jutro wyśle i pojutrze będe miał całość, także jedyne co to moge zaznaczać u siebie

czyli z tego co widze/czytam

trza ustawić początek tłoczenia.

 

można to wykonać samemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek
trza ustawić początek tłoczenia.

 

można to wykonać samemu?

 

można

jak pompa zdj świerzo z silnika to podczas kręcenia kołem powinna delikatnie plunąc resztkami paliwa z każdej "sekcji" jak poda na pierwszym to cofnij ją przed wtrysk i załóż pasek powinien zagadac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly

osz w morde :)))))) nic z tego nie zrozumiałem :)))))) heh :D

 

+ dla ciebie :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

druciarze. bedzie "latał" jak bedzie tak poskladany, ale ja sie nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek
osz w morde )))) nic z tego nie zrozumiałem )))) heh

 

poprostu kręcisz kołem zębatym na pompie i patrzysz tam gdzie sie przykręca przewody do wtrysków :) i jak poda na pierwszym to cofnij pompę przed ten wtrysk i załóż pasek powinien zagadac. jak pokręcisz kołem to zrozumiesz o co mi chodzi

a najlepiej jeszcze podac prąd na pompę coby zaworek sie otworzył ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra, ale po co obracać itd? nie rozumiem

jest przecież znak na kole zębatym. PRzed zdjęciem starej pompy ustawić rozrząd w GMP tak żeby się pokrywał z obudową paska i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek
no dobra, ale po co obracać itd? nie rozumiem
ja sie w oplu spotkałem z brakiem znaku natomiast na drugiej pompie było ich dużo za dużo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly

...........

z silnika nie ja ściągnąłem i nic nie zaznaczałem, nie ustawialem, wszystko demontował kolega z innego miasta który to dzisiaj wyśle i jutro będe miał całość, także jedyne co to moge zaznaczać ja sam u siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na górze pompy masz wybitą kropkę, na kole też jest kropka. mają się zgadzać i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly

tylko ze ten ktos kto ją demontował nie patrzył czy jest GMP czy KGB, odkręcił i wysłał do mnie, także pozostaje chyba powierzenie tego komuś kto ma narzędzia do ustawienia pompki

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba nie wiesz za bardzo o czym mowa

miej tylko świadomość że źle poskładany rozrząd = remont kapitalny silnika lub jego wymiana

poszukaj kogoś kto Ci wymieni tą pompę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie rozumiem jak mozna wypisac 8 stron na temat banalny. jak juz koniecznie ma byc z D TD to zajrzyj do ksiazki sam naprawiam vw passat i skoncza sie dyrdymały o robieniu znakow na pompie i tak dalej. pompe i tak trzeba ustawic czujnikiem jak i tak

dla mnie koniec tematu, sami znawcy a odpowiedzi maja niewiele wspolnego z jakimkolwiek poziomem merytorycznym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sami znawcy a odpowiedzi maja niewiele wspolnego z jakimkolwiek poziomem merytorycznym

Przyszedł nakrzyczał i tyle ;)

Jak bedziesz miał pompe to zrozumiesz o czym ormowiec ci pisze , a jak nie to "sorry Gregory" ale nikusss ma racje.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

da radę przecież to nie jest wielkie pismo ;) tylko przed odpaleniem conajmniej 3 obroty wałem korbowym za pomocą klucza i będzie wiadomo czy jest bliskie spotkanie zaworów z tłokami czy nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly
da radę przecież to nie jest wielkie pismo tylko przed odpaleniem conajmniej 3 obroty wałem korbowym za pomocą klucza i będzie wiadomo czy jest bliskie spotkanie zaworów z tłokami czy nie

 

no właśnie, już to doczytalem, tylko powiedz mi czy to będzie słychać pod pokrywą glowicy czy czuć na kluczu podczas kręcenia wałem ??

i czy to będzie odczuwalne dość mocno czy raczej musze sie skupić i mieć w miare cisze naokoło ??

 

dla was to banały a dla mnie póki sie za to nie zabiore to wciągam teorie jak gąbka :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

nie wkręcaj wtrysków będziesz miał lżej kręcic jak coś nie tak poczujesz opór i dalej nie przekręcisz.

nie zakładaj pokrywy rozrządu spójrz na krzywki na 1 powinny byc podniesione do góry czyli na mijaniu a tłok w GMP coś takiego:

silnik.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly

a skąd wiem ze tłok jest w GMP oprócz patrzenia na krzywki ?

 

----------------------------------------------

właśnie rozpakowałem paczke, ale MOC, turbina garretta, pompa z LDA i wszystko co potrzebne, brak mi słów, jak to zobaczylem to normalnie siła masa zryw, teraz to na szybkiego oglądnąłem, wiadomo jak to jest :-)))))))))))

.........................................................

oznaczenie turbawki Garrett:

465384-5 T3

czyli

TA0304

(to dobrze czy gorzej? nie zalezy mi na mocy tylko zeby sie szybko wkrecala,

cos czuje ze to ta z tych wiekszych co daje lagi, ale to nic)

luzów wzdłużnych brak, luzy góra-dół moze 1mm, max 1,2mm czyli jest wporzo (i to tylko po stronie sprężarki)

 

okazuje sie że to turbo ładuje 0.6 bara przy 2000rpm

czy 0.6 bara jest odczuwalne ? bo jesli tak to juz przy 2000 bedzie rwał do przodu

Edytowane przez x-fly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek
a skąd wiem ze tłok jest w GMP oprócz patrzenia na krzywki ?

 

znak na kole zamachowym :)

możesz jeszcze w miejsce wtrysku wsadzic drut i wyczuc kręcąc wałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly
znak na kole zamachowym

możesz jeszcze w miejsce wtrysku wsadzic drut i wyczuc kręcąc wałem

 

dobra, tą wiedze już dość opanowałem jeśli chodzi o GMP i żeby rozrządu nie poprzestawiać a powiedzcie skąd w warsztatach wiedzą w którym miejscu pompa ma początek tłoczenia na pierwszy wtryskiwacz ? też po znaczku? a jeśli go u mnie nie ma i jeśli pompa jest w środku sucha i nic z niej przy kręceniu nie wyleci to skąd mam wiedzieć kiedy jest początek tłoczenia ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności