Skocz do zawartości
Gość schimano1980

Zawieszenie gwintowane VW Passat MTS Technik

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądać na tych 18 gdyż ja mam 17 i opony 205x50 i stoi jak koza :/ ale rozmyślam właśnie nad 18 tylko nie od razu . W pierwszej kolejności chcę go opuścić i nie wiem czy tym co ty kupiłeś MtS czy tylko sprężyny Eibacha...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet będziesz miał poliuretan do b6??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kiedyś chciał zdjęcia jak taki gwint wygląda założony. Jest to najwyższa opcja :) 235/40 R18

e331ae3ffadd082a72599737a2b9dea0.jpgeba21bd6f7c23964e48cb1dcd30cc28e.jpge62c0ea7df2618e4a91911bb103f6a46.jpge3e2e8ca9209d74448bdbcb1c99dc9c4.jpg

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś kiedyś chciał zdjęcia jak taki gwint wygląda założony. Jest to najwyższa opcja :) 235/40 R18

e331ae3ffadd082a72599737a2b9dea0.jpgeba21bd6f7c23964e48cb1dcd30cc28e.jpge62c0ea7df2618e4a91911bb103f6a46.jpge3e2e8ca9209d74448bdbcb1c99dc9c4.jpg

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

Na pewno najwyższa opcja? Jak dla mnie porządna gleba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tył jest podniesiony max do góry, przód można podnieść ale wtedy będzie nie równo

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz sprężyny z sedana. Jak dla mnie dziwne, MTS podaje zakres obniżenia od 25 do 50mm. Czyli maksymalnie wysoko to powinien stać tak pomiędzy eibachami (-30mm) a seryjnym sportline (-20 lub -25mm).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma podzialu na sedn i kombi to ten sam gwint i obnizenie jest pogladowe i moze sie roznic w zaleznosci od wyposazenia silnika i wersji nadowzia... badz co badz diznwe ze to najwyzsze ustawienie bo raczej ludzie chca obnizyc sporo a nie moga a tu odwrotnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla porównania niech doda ktoś inny zdjęcie jak wyglada:) jeszcze spokojnie około 5cm może iść w dół :)

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20160404_193644.jpg u mnie wygląda to tak, można jeszcze spokojnie zejść w dół, ale nie chciałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ramach mycia zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie jak nisko jest zderzak od ziemi. fc222c23373006c3e67393dc5b434909.jpg

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehe Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądać na tych 18 gdyż ja mam 17 i opony 205x50 i stoi jak koza :/ ale rozmyślam właśnie nad 18 tylko nie od razu . W pierwszej kolejności chcę go opuścić i nie wiem czy tym co ty kupiłeś MtS czy tylko sprężyny Eibacha...

 

a na 17'' nie powinna byc opona 235/45?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W weekend byłem w Ikea i zaladowalem trochę Passata meblami. Usiadł trochę do dołu i przy przyspieszaniu i na zakrętach tył ocieral :/ jeśli będe chciał pójść niżej to na pewno trzeba rolowac nadkola i zastanowić się nad kątem :)

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli będe chciał pójść niżej to na pewno trzeba rolowac nadkola i zastanowić się nad kątem

 

To na pewno trzeba pomyśleć o innych oponach !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie nowa opona to zapewne całe koło bo mam na oku 19" ale to raczej na następny sezon :)

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ostatnio zakupiłem gwint od mapeta, i w koncu nosze sie z zamiarem montażu, mam pytanie:

1. czy przy tylnych amorach usuwać tą oryginalną dolną gumę na której się opiera sprężyna czy je zostawić ?

2. na przednich amorach jest założona gumowa osłona nasunięty gumowy odbojnik i są małe dwie okrągłe plastikowe jakby podkładki jedna jest pod odbojnikiem a druga nad nim czy one są potrzebne zwłaszcza ta górna i czy zostawić osłonę i odbojnik ten który jest w zestawie czy przełożyć te które są zamontowane dzięki za sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 od strony regulacji usuwac

2 zostawiesz to co zamontowane

gorna podkaldka to jaka to poka foto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet chodzi mi o te 2 plastikowe podkładki

 

20160610_110745.jpg

 

i czy to co w kółku zostawić tak jak oryginalnie jest w zestawie czy przełożyć ze starego amora ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo Pana w Passaciku i felgach od Audi... Moim zdaniem albo jedno albo drugie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Które sprężyny są twardsze od mts chodzi o przód ? Weitec , KW , H&R , Eibach coś polecacie ? Muszę zmienić sprężyny przednie bo są za miękkie , a nie wiem które będą o wiele bardziej twardsze od mts .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności