Grzesiulek Zgłoś #461 Napisano 5 Lutego 2016 Hehe Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądać na tych 18 gdyż ja mam 17 i opony 205x50 i stoi jak koza ale rozmyślam właśnie nad 18 tylko nie od razu . W pierwszej kolejności chcę go opuścić i nie wiem czy tym co ty kupiłeś MtS czy tylko sprężyny Eibacha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #462 Napisano 26 Marca 2016 Mapet będziesz miał poliuretan do b6?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #463 Napisano 30 Marca 2016 te co tu w lekko nizszej cenie http://www.strongflex.eu/pl/1077-passat-b6-05-10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #464 Napisano 13 Kwietnia 2016 Ktoś kiedyś chciał zdjęcia jak taki gwint wygląda założony. Jest to najwyższa opcja 235/40 R18 Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #465 Napisano 14 Kwietnia 2016 Ktoś kiedyś chciał zdjęcia jak taki gwint wygląda założony. Jest to najwyższa opcja 235/40 R18 Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Na pewno najwyższa opcja? Jak dla mnie porządna gleba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #466 Napisano 14 Kwietnia 2016 Tył jest podniesiony max do góry, przód można podnieść ale wtedy będzie nie równo Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #467 Napisano 14 Kwietnia 2016 Może masz sprężyny z sedana. Jak dla mnie dziwne, MTS podaje zakres obniżenia od 25 do 50mm. Czyli maksymalnie wysoko to powinien stać tak pomiędzy eibachami (-30mm) a seryjnym sportline (-20 lub -25mm). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #468 Napisano 15 Kwietnia 2016 nie ma podzialu na sedn i kombi to ten sam gwint i obnizenie jest pogladowe i moze sie roznic w zaleznosci od wyposazenia silnika i wersji nadowzia... badz co badz diznwe ze to najwyzsze ustawienie bo raczej ludzie chca obnizyc sporo a nie moga a tu odwrotnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #469 Napisano 15 Kwietnia 2016 Dla porównania niech doda ktoś inny zdjęcie jak wyglada:) jeszcze spokojnie około 5cm może iść w dół Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartosz89 Zgłoś #470 Napisano 15 Kwietnia 2016 u mnie wygląda to tak, można jeszcze spokojnie zejść w dół, ale nie chciałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #471 Napisano 16 Kwietnia 2016 W ramach mycia zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie jak nisko jest zderzak od ziemi. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver229 Zgłoś #472 Napisano 17 Kwietnia 2016 Hehe Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądać na tych 18 gdyż ja mam 17 i opony 205x50 i stoi jak koza ale rozmyślam właśnie nad 18 tylko nie od razu . W pierwszej kolejności chcę go opuścić i nie wiem czy tym co ty kupiłeś MtS czy tylko sprężyny Eibacha... a na 17'' nie powinna byc opona 235/45? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #473 Napisano 4 Maja 2016 W weekend byłem w Ikea i zaladowalem trochę Passata meblami. Usiadł trochę do dołu i przy przyspieszaniu i na zakrętach tył ocieral jeśli będe chciał pójść niżej to na pewno trzeba rolowac nadkola i zastanowić się nad kątem Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #474 Napisano 4 Maja 2016 jeśli będe chciał pójść niżej to na pewno trzeba rolowac nadkola i zastanowić się nad kątem To na pewno trzeba pomyśleć o innych oponach ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxxx222 Zgłoś #475 Napisano 4 Maja 2016 Jak będzie nowa opona to zapewne całe koło bo mam na oku 19" ale to raczej na następny sezon Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #476 Napisano 9 Czerwca 2016 witam ostatnio zakupiłem gwint od mapeta, i w koncu nosze sie z zamiarem montażu, mam pytanie: 1. czy przy tylnych amorach usuwać tą oryginalną dolną gumę na której się opiera sprężyna czy je zostawić ? 2. na przednich amorach jest założona gumowa osłona nasunięty gumowy odbojnik i są małe dwie okrągłe plastikowe jakby podkładki jedna jest pod odbojnikiem a druga nad nim czy one są potrzebne zwłaszcza ta górna i czy zostawić osłonę i odbojnik ten który jest w zestawie czy przełożyć te które są zamontowane dzięki za sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #477 Napisano 9 Czerwca 2016 1 od strony regulacji usuwac 2 zostawiesz to co zamontowane gorna podkaldka to jaka to poka foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
utasz Zgłoś #478 Napisano 10 Czerwca 2016 Mapet chodzi mi o te 2 plastikowe podkładki i czy to co w kółku zostawić tak jak oryginalnie jest w zestawie czy przełożyć ze starego amora ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b8 tsi Zgłoś #479 Napisano 10 Czerwca 2016 A propo Pana w Passaciku i felgach od Audi... Moim zdaniem albo jedno albo drugie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #480 Napisano 10 Czerwca 2016 Które sprężyny są twardsze od mts chodzi o przód ? Weitec , KW , H&R , Eibach coś polecacie ? Muszę zmienić sprężyny przednie bo są za miękkie , a nie wiem które będą o wiele bardziej twardsze od mts . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach