acmeus Zgłoś #341 Napisano 24 Lipca 2013 po 1 nie do konca samemu bo trzeba zalatwic pieczatke O jaką pieczątkę chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #342 Napisano 24 Lipca 2013 do gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #343 Napisano 24 Lipca 2013 (edytowane) Heh żadnej pieczątki i tak nie dostałem Edytowane 25 Lipca 2013 przez acmeus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #344 Napisano 26 Lipca 2013 Jakie talerzyki pasują do gwintu MTS'a na tył są ogólnie dostępne np na allegro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł1977 Zgłoś #345 Napisano 23 Października 2013 Mam taką zawieszkę .. wcześniej był H&R ale wytrzymał 70 tys tylko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #346 Napisano 1 Listopada 2013 ja też bujam sie od lata tyl skrecony na maksa pewnie na wiosne wywale talerzyki i wstawię gumy z ori bedzie troche niżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #347 Napisano 1 Lutego 2014 witam Mógłby wypowiedzieć się ktoś kto to robił? Ile zajmie mi wymiana przedniego zawieszenia? Chodzi mi tylko o jedną oś narazie żeby któregoś dnia się zabrać, ale żeby nie zostawić robote w połowie i czekać do następnego dnia. Następne pytanko przy wymianie amorków muszę coś jeszcze odkręcać przy tym wielowachaczowym zawieszeniu czy tylko sam amorek od kielicha i tą dolną śrubę i powinien wyjść, bo może bym się zabrał za to w poniedziałek jak nie będzie padało P.S. Gwint leży już miesiąc, żeby rdza na niego nie siadła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #348 Napisano 1 Lutego 2014 ja bym za 1 razem sam nei robil u mnie u znajomego mechanika za 1 razm przy wymiania na gwint 1 amor robili 30min a 2 od 20 do 3 w nocy bo nie chciala 1 sruba puscic i bez palnika i podgrzewania sie nei obeszlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #349 Napisano 1 Lutego 2014 Ja mialem kit z ta techniX dla mnie porazka ,auto bylo troszke nizej ale strasznie miekkie ,mialem glupie odczucie ze tym autem mi bujalo ,ogolnie nie polecam pozniej byl gwint mts ,fajna jazda moge polecic mts do passata sie nadaje ,twardy w miare i jak sobie ustawisz tak masz Teraz na mtsie mam poduszki ale to juz inna bajka ... ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #350 Napisano 2 Lutego 2014 Jak będzie potrzebny palnik to najwyżej kupie taką małą butelkę litrową odrazu z dyszą i heja! Nie ma żeczy nie możliwych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasio1987 Zgłoś #351 Napisano 2 Lutego 2014 Ja mam mts-a od Mapeta i polecam w 100%. Robota dla mnie była na 1 sobote w domowych warunkach. Mam Paska 3b ale to niema zbytnio róznicy. Bez sciągaczy sie nie obejdzie. Ja z przodu wywaliłem całego mcpersona. Wahacze tylko wybiłem i koncowke drązka bez odkręcania,potem odkreciłem sruby na kielichu i na dole amora, skreciłem sciągaczami sprezyne, a potem jazda. Nie powiem, aby to wyciągnąć jest troche gimnastyki ale do zrobienia. Miałem problem bo nie miałem klucza aby odkrecic potem amor od gniazda, ale przyszlifowałem gięty nie pamietam rozmiaru i wszedł, bo tam jest ciasno gdzie jest nakretka. Składanie już prosciejsze bo sprezyna tak sie nie rozpycha jak seryjna. Tył stosunkowo łatwo poszedł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #352 Napisano 4 Lutego 2014 witam mam pytanko odnosnie zawiieszenie MTS czy ktos z was miał taki przypadek ze wklad w gwincie był luźny i stukał o obudowe?? ja mam mts w passacie b5 i nie wiem jak odkrecic tą nakrętke ktora dokreca wklad w obudowie. zawias jest sprawny tylko ten odglos w czasie jazdy juz mnie wnerwia z lekka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasio1987 Zgłoś #353 Napisano 7 Lutego 2014 zapodaj jakieś foto jesli masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #354 Napisano 9 Lutego 2014 (edytowane) A jak jest z komfortem na mts-ie??? Dużo twardszy?? Zależy mi na regulacji obniżenia ale sporo jeżdżę tym autem i niewiem czy bym wytrzymał jakby był straszny beton;/ Podpowiedzcie użytkownicy takiego gwintu jak to jest z tym komfortem Edit: Nikt nie wyrazi swojej opinii?? A połowa pasków na mts-ie śmiga Edytowane 9 Lutego 2014 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #355 Napisano 11 Lutego 2014 A jak jest z komfortem na mts-ie??? Dużo twardszy?? Zależy mi na regulacji obniżenia ale sporo jeżdżę tym autem i niewiem czy bym wytrzymał jakby był straszny beton;/ Podpowiedzcie użytkownicy takiego gwintu jak to jest z tym komfortem Edit: Nikt nie wyrazi swojej opinii?? A połowa pasków na mts-ie śmiga Nie ma betonu, MTS to chyba jeden z bardziej miękkich gwintów, wg. mnie to bardzo komfortowy zawias.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #356 Napisano 12 Lutego 2014 wg. mnie to bardzo komfortowy zawias.... potwierdzam, też się bałem że będzie twardo a sie okazało ze jest trochę twardszy niż seria i nadal komfortowy, śmiało polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasio1987 Zgłoś #357 Napisano 12 Lutego 2014 dobrze sie lata, czuć zaraz po przesiadce ale po miesiacu zapominasz ze to gwint:) tylko trzeba pamiętać by na glebie nie zapieprzyć o co wahaczem;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #358 Napisano 14 Lutego 2014 ja własnie jestem w trakcie mozntazu sprezyn mts -40 na seryjne amory jak zaloze chetnie podziele sie opinia, co do gwintu to fajna sprawa ale do zabawy a nie do jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #359 Napisano 14 Lutego 2014 co do gwintu to fajna sprawa ale do zabawy a nie do jazdy Czemu? Twoje sprężyny -40 na seryjnych amortyzatorach to do czego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #360 Napisano 14 Lutego 2014 ze sprezynami juz kiedys mialem doczynienia i normalnie przy -40 mm mozna autem uzykowac i wszedzie sie dojedzie...niestety przy gwincie juz mialem problemy, za nim zplapalem odpowiednia wysokosc zeby auto wygladalo dobrze i wszedzie wjechalo spedzilem w garazu kilka popoludni, raz w ogole do pracy nie dojechalem;p;p;p gwint ok dla osoby ktra autem jezdzi okazjonalnie lub po prostu uzywa auto na torze... zeby poprawic wyglad i nie znacznie prowadzenie wystarcza springi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach