Skocz do zawartości
Gość kozak75

hamulce- wymiana przewodow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kozak75

Witam. Mam pytanie do bardziej doswiadczonych forumowiczow . W wyniku zmeczenia materialu( korozji :P) pekl mi przewod hamulcowy w kole tylnim na laczeniu przewodow elastycznego ze sztywnym po dojechaniu lawetom do warsztatu mechanik podrapal sie w glowe i zaczol mi wymieniac kosmiczne kwoty za naprawe uswiadamiajac mnie po koleji ile to bedzie z tym roboty. Caly jego problem polega na tym ze przy reduktorze hamowania sa calkowicie skorodowane laczenia i odkrecenie ich graniczy z cudem.

Moje pytanie jest takie czy da sie pominac ten reduktor i poprowadzic przewody bezposrednio z pampy hamulcowej do cylinderkow ( jesli ktos wie jaki moze byc koszt przewodow na takim odcinku prosze o podpowiedz wedle mojego mechanika bedzie to 400zl co wydaje mi sie nzbyt slona oplata)

 

Dzieki za wszelkie sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może TO Ci trochę pomoże. Może i prowizorka, ale bardzo skuteczna;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna ominąć, przewody hamulcowe z metra miedziane kosztują grosze, wymiana łatwa ale pracochłonna - trzeba ci plaski klucz bodaj 10mm, 17mm i kanał/podnosnik i kobyłki...

nawiasem mowiac jesli jeden przegnił to warto by bylo wszystkie zmienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam klucza płaskiego do odkręcania przewodów hamulcowych bo niestety ale nakrętki są bardzo miękkie i w 90% przypadków w przypadku zapieczenia klucz płaski spowoduje zje...nie nakrętki. Inwestycja w klucz do przewodów hamulcowych oszczędzi Ci czasu i nerwów

395124781

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę, nawet nie wiedziałem o istnieniu takich kluczy. Wtedy bym u siebie nie dokręcał zwykłą "żabką":D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej można. Jesli nie odkrecisz przewodów z reduktora, prowadzisz nowy przewód od pompy, do niego trójnik, a z trójnika do cylinderków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

plaski tez daje rade, kolega ma do dupy przewody wiec i tak powinien wszystkie zmienic ;) nowe sie bez problemu skreca plaskim - testowane wielokrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość repert

Witam wszystkich !

To mój pierwszy post więc sorki za błedy.

Przewody ham u mnie w okolicy kosztują 10 zł mb. w pasku do tyłu są dwa po około 3,8m ( mam kombi9) . wYWALIŁEM KOREKTOR I ZAŁOZYŁEM NOWE PRZEWODY OKOŁO ROKU TEMU I SĄ O WIELE LEPSZE HAMULCE !!

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności