Tomasz Zgłoś #21 Napisano 28 Lutego 2009 Najpierw chwyciłem do rąk papier scierny zaczełem od grubości 60 zeby zerwać tą srebrną powłokę ( ... ) jak już uporałem sie ze zdarciem oryginalnej powłoki zaczełem stopniowo używać papieru o drobniejszej gradaćji aby zlikwidować rysy 60, 120, 240, 400, 800 i 1500 wedle własnego uznania. Grzybek powiedz mi tylko, jechałeś samym papierkiem ściernym, nie bawiłeś się żadnym papierkiem wodnym? I jeszcze jedno, zabezpieczałeś to później czymś do aluminium, czy tak zostawiłeś? Jeśli tak zostawiłeś bez zabezpieczania, to nie zaszło Ci to później? Pozdrawiam Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #22 Napisano 28 Lutego 2009 (edytowane) Szczerze to nie pamiętam czy używałem papieru wodnego, ale skoro nie masz jeszcze relingów na aucie to proponuje je najpierw potraktować jakimś kiślem do złuszczenia powłoki lakieru, a później odpowiednio malejący papier wodny i na koniec pasta. Co do zabezpieczenie po polerce to go nie było, robiłem to w lato , a krótko pózniej sprzedałem autko, jak je któregoś dnia zobacze to napisze jak to wygląda, chodz po prawie dwuch latach bez dbania o nie(a jestem pewien ze tak jest) efekt moze być nie zaciekawy. Edytowane 1 Marca 2009 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #23 Napisano 10 Marca 2009 (edytowane) skoro nie masz jeszcze relingów na aucie to proponuje je najpierw potraktować jakimś kiślem do złuszczenia powłoki lakieru, I jeszcze jedno mi się nasuneło... Ty grzbyek miałeś relingi czarne czy alu? Bo jak miałeś czarne, to zastanawiam sie czy na alu też jakiś lakier jest? Bo te które ja kupiłem są alu, zwykłe srebrne, chyba ze jakimś klarem pomalowane są czy coś... Pozdrawiam Tomasz Edytowane 10 Marca 2009 przez Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #24 Napisano 10 Marca 2009 witam. ja pracowalem w firmie gdzie produkuje sie reklamy na np stacje bp jet itp i te wszystkie elementy robie sie z blach alu. pozniej malowane sa na rozne kolorki. wiec jakas to tam farba jest na alu ale jaka to nie wiem (nie pracuje juz tam) .. za malo placili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #25 Napisano 11 Marca 2009 Miałem w kolorze aluminium, ale były pokryte jakimś dziadostwem, pewnie przez fabrykę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #26 Napisano 12 Marca 2009 Miałem w kolorze aluminium, ale były pokryte jakimś dziadostwem, pewnie przez fabrykę. Ok, dzięki grzybek, to zaopatrzę sie w ten kisiel, albo SCANOSOL, czytałem na necie, że dobrze nadaje sie do usuniecia starych powłok lakierniczych z aluminium Pozdrawiam Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #27 Napisano 17 Kwietnia 2009 UP! Jeszcze jedno, jeja wałkuję i wałkuję.... Ale obiecuję ze jak skończe to zpaodam porządną fotorelacje Dzisiaj biorę scansol i z nimi jadę Grzybek powidz mi, papierkiem wodnym jechałeś na sucho czy na mokro? I ruchy koliste czy 'wzdłużne' Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro0912 Zgłoś #28 Napisano 17 Lipca 2013 (edytowane) Witam odkopie temat bo zabieram się, za montaż relingów i mam zagwozdkę. Przy zakładaniu relingów do dachu do wzmocnienia przychodzą takie tulejki: http://imageshack.us/photo/my-images/203/5roq.jpg/ i teraz tulejka ma średnicę 10mm a ten kołnierz w najszerszym miejscu tuż koło nakrętki ma średnicę 19mm. Od środka nie da się tego włożyć we właściwie miejsce i nie jestem pewien jak to poprawnie zrobić, wymyśliłem 2 sposoby: 1. przewiercić otwór 19mm od góry- spokojnie wejdzie cała tulejka ale czy wtedy reling będzie pewnie się trzymał? 2. przewiercić otwór 10mm tak aby weszła tylko węższa część tulejki a potem spróbować założyć reling i dokręcać tak aby blacha się przygięła i całość tulejki wskoczyła w wzmocnienie. Ma ktoś może jakieś doświadczenie w tym temacie lub inny pomysł? Pozdrawiam Marek Odpowiem sam sobie bo temat ogarnąłem, może komuś się kiedyś przyda jeszcze. Dziury należy wywiercić takie aby tulejka oparła się na wzmocnieniu dachu czyli okolo 19mm średnicy Edytowane 27 Lipca 2013 przez maro0912 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafsw1111 Zgłoś #29 Napisano 26 Lutego 2015 Myślę nad zakupem reling do mojego auta.Może ktoś mi powie jak wygląda montaż reling? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro0912 Zgłoś #30 Napisano 9 Kwietnia 2015 Myślę nad zakupem reling do mojego auta.Może ktoś mi powie jak wygląda montaż reling? jak masz w dachu miejsca na mocowania napunktowane to tylko przewiercasz otwory wrzucasz reling przykręcasz warto najpierw mniejszym wiertłem od środka chyba 8 albo 10 już nie pamiętam, żeby środek złapać mniej więcej, potem od góry musisz mieć otwory około 19mm, trzeba mieć dobre wiertła to na pewno, chociaż takim do wycinania płytek też pójdzie jak ostre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adriannno Zgłoś #31 Napisano 23 Marca 2017 Witam. Mam pytanie zasadniczo nie do samych relingów ale do gumek pod nie. Czy ktoś wie skąd takowe można zamówić ? Aktualnie przejrzałem całe allegro, olx, classic-parts'a polskiego i niemieckiego a serwis ma awarię etki więc nie pomogą. Jak sam sprawdzałem w etce to odsyła do katalogu akcesoriów a nie wiem jak się do takowego dobrać i gdzie znaleść wersję online. Gdyby ktoś chciał wskazać miejsce gdzie można kupić/zamówić to był bym bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach