Jump to content
Tomasz

Montaż relingów B2

Recommended Posts

Panowie pytanie, niektórych jusz pytałem, ale wolę jeszcze dopytać :crazy: Mianowicie, mam możliwość kupienia na alledrogo relingów do mojego szczupaka :D:D:D I pytanie, mam nadzieje, ze jak coś to uda mi się podsufitkę zdjąć tak, zeby jej nie rozwalić, tylko kwestia otworów w dachu... :kwasny: Bo szczupak relingów nigdy na oczy nie widział i pytanie, ktoś z was wie, jak wygląda dach pod tapicerką, czy są tam jakieś miejsca, żeby zrobić dziury, jest to jakoś zaznaczine, tak zebym nie miał tych relingów krzywo? :027: Bo jak ma jeden być prosto a drugi przechodzic przez srodek dachu to chyba zrezygnuję, bo pewnie lepiej będzie wyglądał bez :rotfl:

 

Pozdrawiam

Tomasz ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

do zdjecia podsufitki musisz zdjac wszystkie obicia slupkow - sa na wkrety wiec luzik

pozniej wyciasz kołki po srodku podsufitki - sa raczej jednorazowe, potem ci wrzuce numer to za grosze kupisz je w serwisie nowe

plyte wyciaga sie przez bagaznik;)

w konstrukcji dachu od wewnatrz sa otwory wiec wkladasz wiertarke i jechane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
do zdjecia podsufitki musisz zdjac wszystkie obicia slupkow - sa na wkrety wiec luzik

 

No tak, to wiem, bo słupki muszę tylnie dać do tapicera, żeby mi porządnie naciągnął i przykleił materiał na nich ;-)

 

w konstrukcji dachu od wewnatrz sa otwory wiec wkladasz wiertarke i jechane

 

Czyli, ze nie muszę jakoś specjalnie szukać, mierzyć etc. tylko są już dokąłdnie tam zrobione otwory pod relingi? :027:

 

Na alle mam srebrne, przepoleruję je jeszcze za 60 złotyszy, a i będzie miął mi je kto odebrać :D

Coś takiego ->http://moto.allegro.pl/item391865951_relingi_dachowe_vw_passat_kombi_b2_rzeszow.html

Tylko chyba jeden plastik jest urypany... :kwasny: Myśliicie, ze warto? :027:

Share this post


Link to post
Share on other sites

podkladki gumowe chyba sa wszystkie, zreszta to pewnie w serwisie jest dostepne za pare złotych

Share this post


Link to post
Share on other sites
podkladki gumowe chyba sa wszystkie, zreszta to pewnie w serwisie jest dostepne za pare złotych

 

Ok, to je klepię :D Może za jakiś czas szczupak nie bedzie juz jak batmobil wyglądał :D Bo teraz jak naleśnik wygląda :rotfl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak u Ciebie i u Nikusssa, ale u mnie między podsufitką i samym dachem jest jeszcze jakaś gąbka. Co prawda podsufitka się od niej odkleja, ale za to sama gąbka mocno trzyma się dachu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gąbka :573: , pamietam jak sciagnełem podsufitke w swojej b2, to choloerstwo zaczeło sie całe sypac masakra. Co do polerowania relingów to bardzo fajny pomysł, mam jeszcze fotki jak to u mnie wygladały prace nad polerka. Po co masz komuś dawać do polerowania jak możesz to zrobić samemu, a przy tym jaka satysfakcja :cool:

 

dscf1528lf8.th.jpg

 

dscf1529tl3.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po co masz komuś dawać do polerowania jak możesz to zrobić samemu, a przy tym jaka satysfakcja

 

No właśnie sam chciałem to przepolerować :D:D:D Dzięki koledzy zw wskazówki w tym tygodniu kumpel ma pojechać i kupić towar :D:D:D Paweł a powiedz mi jeszcze, czym je polerowałeś? :027:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kup sobie paste G3 do polerki finalnej - 30zł za tube ale jest najlepsza ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niewiem jak robią to fachowcy, ale ja zrobiłem to w bardzo prosty sposób. Najpierw chwyciłem do rąk papier scierny zaczełem od grubości 60 zeby zerwać tą srebrną powłokę (sa specjalne "kiśle" smarujesz i powłoka lakieru też schodzi, ale z racji tego ze relingi miałem zamontowane na samochodzie wolałem nie ryzykowac zeby nie uszkodzić lakieru) jak już uporałem sie ze zdarciem oryginalnej powłoki zaczełem stopniowo używać papieru o drobniejszej gradaćji aby zlikwidować rysy 60, 120, 240, 400, 800 i 1500 wedle własnego uznania. Nastepnie użyłem do tego pasty polerskiej (byle nie była woskowa bo to niewiele da) najmocniejsza jaką dostałem był auto max lekko ścierny, ewentualnie K2. Tak wiec szmatka pasta i jechana, troche było z tym zabawy, ale efekt zajeb......:541:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tylko z mała uwagą-nie psułbym tego auta relingami, osobiście uważam że akurat B2-ka, w przeciwieństwie np do B3-ki, bez relingów wygląda duuuużo lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The_Saint: musze sie z Toba zgodzic..... nie ma to tamto... ale faktycznie "BEZ" wyglada o niebo lepiej....

Share this post


Link to post
Share on other sites

do zdjecia podsufitki jeszcze trzeba zdjąć lampę przy lusterku a dla wygody mozna tez całe lusterko zdjąć....do teog uwazaj na podsufitke bo cholerstwo ze styropianu jest zrobione i łatwo uszkodzic :vw:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja podsufitka jest zrobiona z takiego dziwnego tworzywa... tzn hmmm taki jakby papier... nie wiem jak to nazwac. a moze to tylko przykrywka :) a pod spodem jest styro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest zdecydowanie jakaś gąbka, która bardzo nie lubi być ruszana. Złośliwa wtedy się kruszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no u mnie tak jak bys usztywnil (zbil do kupy) gabke... nie wiem co to za cholerstwo jest ale strasznie ciezko przykleic do tego material ktory ciagle mi odchodzi :/.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
no u mnie tak jak bys usztywnil (zbil do kupy) gabke... nie wiem co to za cholerstwo jest ale strasznie ciezko przykleic do tego material ktory ciagle mi odchodzi :/.....

 

Panowie juz trosze sie pogubiłem :P Rozumiem, ze materiał jest przyklejony do jakiejś nazwijmy dykty, która jest wzmocniona miejscami styropianem. Oprócz tego Jest tam jeszcze jakaś gąbka, która ma za zadanie zapewne wygłuszanie, dobrze rozumiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podsufitka rzeczywiście zrobiona jest z jakiegoś sztywnego tworzywa, można to nazwać dyktą, do której przyklejony jest materiał. Nie ma tam zadnego styropiany, jest tylko sypiąca się gąbka przyklejona do dachu.W celu wyjecia podsufitki demontujesz osłony słoneczne, lusterko, odłanczasz kable z przedniej i tylnej lampki, odkrecasz rączki do trzymania, sciagasz plastik na koncu podsufitki w bagażniku i wyciągasz plastikowe kołeczki. Te rzeczy napewno musisz zdemontować, nie pamietam tylko czy trzeba demontować elementy tapicerki, ale do tego dojdziesz przy demontarzu. Powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli tak jak myślałem, chłopaki jakiś zamęt sieja :P No narazie czekam na relingi - jeszcze nie kupione, zanim je założę, też pewnie zejdzie, ale już wiem co i jak ;-) Dzięki chłopaki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie wiem co to za cholerstwo jest ale strasznie ciezko przykleic do tego material ktory ciagle mi odchodzi

Kupiłem w sklepie klej do materiału (produkuje go chyba DOREX) i narazie jakoś się trzyma no i plam nie zostawia. Sorki za OT;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy