Gość DragonB2 Zgłoś #1 Napisano 26 Listopada 2005 Witam wszystkich mam pytanie czy silnik benzynowy w passacie b1 z 76 r. jest kolizyjny czy nie i czy w passatach b2 byly kolizyjne czy bezkolizyjne z gory wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2005 Siem!!! kolizyjne czy bezkolizyjne O co z tym chodzi????Mozna to rozumiec jako awaryjne lub bezawaryjne????Napisz :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2005 Kolizyjne to takie, gdzie po urwaniu paska rozrzadu zawory sie ze soba spotkaja przeprowadzajac jatke w silniku. Bezkolizyjne to te drugie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2005 Kolizyjne to takie, gdzie po urwaniu paska rozrzadu zawory sie ze soba spotkaja przeprowadzajac jatke w silniku. Bezkolizyjne to te drugie n no i jasne!!!Sprawdzone w realu to...VW golf 2ka 89r silnik o oznaczeniu RV..sciecie klina na wale..cymbal mechanior 2-a dni zakladal pasek...pozniej jednej sruby nie dokrecil!!!Zaworki z tlokami sie nie spotkaly!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michu_82 Zgłoś #5 Napisano 4 Listopada 2006 Passat 32B 1.8 Pierburg 2E2 bezkolizyjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jarek0011 Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2006 Ja mam passata 1.8 ma wielopunktowym wtrysku jedyne co w nim jest nie tak to tylko nie potrafie wyregulować onrotów silnika dokładnie chodzi o zmniejszenie ich. Passata mam z 1988 roku i jeszcze jeszcze jest ten kańciasty 32b Silnik bardzo dobry nawet moge powiedzieć świetny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iron89 Zgłoś #7 Napisano 2 Grudnia 2006 Heh ja nie wiem czy moj kolizujny czy bezkolizyjna ale ma 480tys. km bez remontu!!!! wiec chyba jest dobry 1,4 benzyna 82 rok lifback 3-drzwiowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zbirr Zgłoś #8 Napisano 5 Grudnia 2006 moj silniczek to 1.6td z 87 - bezkolizyjny. niestety wyjety i czeka na remont. wsadzony teraz z golfa z 83 lub 85 rowniez 1.6 d (turbina przelozona z tamtego) - kolizyjny. przewaznie na pokrywie zaworow jest naklejka informujaca o kolizyjnosci danego motoru. Poza tym o ile sobie przypominam silniki z glowica hydrauliczna sa bezkolizyjne, silniki z glowica zwykla to te drugie. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojteksp3qfv Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2007 Witam Niestety, wszystkie diesle są kolizyjne,także koledzy dbajcie o rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #10 Napisano 12 Października 2010 Podkleje tu. Otóż szczęsliwie nabyłem jakiś czas temu B2 i jestem mile zaskoczony, że tak super jeździ,. W związku z tym mam pytanie. Czy robić rozrząd? Ile to może kosztować? Czy w W-wie, albo pomiędzy W-wa i Skierniewicami możecie polecić jakiś warsztat. Na liczniku jest 278 tys (tylko). Ale nie wiem czy autentyczne. Nie wiem też czy rozrząd byl robiony. Na ucho to silnik super pracuje. Gaznik regenerowany ostatnio zalożono... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #11 Napisano 12 Października 2010 Dla świętego spokoju zmień pasek i ewentualnie napinacz. (aleś dinozaura odkopał) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #12 Napisano 12 Października 2010 W świetnym stanie :-) Przypadek! Jakby co to wiem gdzie jest do sprzedania B2 kombi, też 86 rocznik. Tylko progi przy tylnym kole coś się sypią. :-) A jaki koszt i gdzie ewentualnie? ten rozrząd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #13 Napisano 13 Października 2010 jaki koszt Sam pasek kosztował mnie chyba 50, a robocizna koło 100 (przy okazji była wymieniana uszczelka pod głowicą). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #14 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) a! to obowiązkowo zrobię. należy się staruszkowi :-) ---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:14 ---------- Podłączę tu kolejną sprawę: SIlnik Passata - ale jakiś dziwny. Filtra powietrza nie widzę? Wiem, że benzynowy, ale w moim B2 jakoś inaczej to wygląda... Cóż to za dziwoląg? Edytowane 13 Października 2010 przez Skywalker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita17 Zgłoś #15 Napisano 13 Października 2010 witam to nie żaden dziwny silnik po prostu pełen wtrysk mechaniczny....:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #16 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) Czy taki silnik benzynowy B2 mozna przerobic na gaz? W moim B2 jest jakos inaczej. Filtr powietrza np, a tu nie widzie takiego "kółka"... Edytowane 13 Października 2010 przez Skywalker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klapek Zgłoś #17 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) Kolego, zapraszam tu http://oldpassats.eev.pl/index.php najlepsze źródło wiedzy o B2. A filtr powietrza jest pod rozdzielaczem. Edytowane 13 Października 2010 przez klapek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita17 Zgłoś #18 Napisano 13 Października 2010 Witam każdy silnik można przerobić lecz chodzi tu o koszty... z tego co się orientuje to to super była by sekwencja......ale cena ups..... a na zwykłym gaźniku to co inne go... do tego można by w odmę wsadzić ale wszystko zależy od funduszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #19 Napisano 13 Października 2010 jezdzij spokojnie to w trasie gaznikowy 1.8 bedzie ci palił koło 7.0/100km (chyba, że masz trychine zamiast silnika) jak przrobisz na gaz to bedzie palił po 11 gazu... a wtedy łatwo przeliczyc ze takie gazowanie na siłe ma się "jak pies do jeża":] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #20 Napisano 16 Października 2010 Witam każdy silnik można przerobić lecz chodzi tu o koszty... z tego co się orientuje to to super była by sekwencja.... Sekwencja do mechanika wez nie żartuj czym to wysterujesz??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach