Jump to content
Guest DragonB2

passat silnik

Recommended Posts

Guest DragonB2

Witam wszystkich

 

mam pytanie czy silnik benzynowy w passacie b1 z 76 r. jest kolizyjny czy nie i czy w passatach b2 byly kolizyjne czy bezkolizyjne

 

z gory wielkie dzieki :564:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolizyjne to takie, gdzie po urwaniu paska rozrzadu zawory sie ze soba spotkaja przeprowadzajac jatke w silniku. Bezkolizyjne to te drugie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kolizyjne to takie, gdzie po urwaniu paska rozrzadu zawory sie ze soba spotkaja przeprowadzajac jatke w silniku. Bezkolizyjne to te drugie n

:P no i jasne!!!Sprawdzone w realu to...VW golf 2ka 89r silnik o oznaczeniu RV..sciecie klina na wale..cymbal mechanior 2-a dni zakladal pasek...pozniej jednej sruby nie dokrecil!!!Zaworki z tlokami sie nie spotkaly!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jarek0011

Ja mam passata 1.8 ma wielopunktowym wtrysku jedyne co w nim jest nie tak to tylko nie potrafie wyregulować onrotów silnika dokładnie chodzi o zmniejszenie ich.

Passata mam z 1988 roku i jeszcze jeszcze jest ten kańciasty 32b

Silnik bardzo dobry nawet moge powiedzieć świetny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iron89

Heh ja nie wiem czy moj kolizujny czy bezkolizyjna ale ma 480tys. km bez remontu!!!! wiec chyba jest dobry 1,4 benzyna 82 rok lifback 3-drzwiowy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zbirr

moj silniczek to 1.6td z 87 - bezkolizyjny. niestety wyjety i czeka na remont. wsadzony teraz z golfa z 83 lub 85 rowniez 1.6 d (turbina przelozona z tamtego) - kolizyjny.

przewaznie na pokrywie zaworow jest naklejka informujaca o kolizyjnosci danego motoru.

Poza tym o ile sobie przypominam silniki z glowica hydrauliczna sa bezkolizyjne, silniki z glowica zwykla to te drugie.

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wojteksp3qfv

Witam

Niestety, wszystkie diesle są kolizyjne,także koledzy dbajcie o rozrząd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podkleje tu.

 

Otóż szczęsliwie nabyłem jakiś czas temu B2 i jestem mile zaskoczony, że tak super jeździ,.

 

W związku z tym mam pytanie. Czy robić rozrząd? Ile to może kosztować? Czy w W-wie, albo pomiędzy W-wa i Skierniewicami możecie polecić jakiś warsztat.

 

Na liczniku jest 278 tys (tylko). Ale nie wiem czy autentyczne. Nie wiem też czy rozrząd byl robiony.

Na ucho to silnik super pracuje. Gaznik regenerowany ostatnio zalożono...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla świętego spokoju zmień pasek i ewentualnie napinacz. (aleś dinozaura odkopał;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

W świetnym stanie :-) Przypadek!

Jakby co to wiem gdzie jest do sprzedania B2 kombi, też 86 rocznik. Tylko progi przy tylnym kole coś się sypią. :-)

 

A jaki koszt i gdzie ewentualnie? ten rozrząd

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaki koszt

Sam pasek kosztował mnie chyba 50, a robocizna koło 100 (przy okazji była wymieniana uszczelka pod głowicą).

Share this post


Link to post
Share on other sites

a! to obowiązkowo zrobię. należy się staruszkowi :-)

 

---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:14 ----------

 

Podłączę tu kolejną sprawę:

 

SIlnik Passata - ale jakiś dziwny. Filtra powietrza nie widzę?

Wiem, że benzynowy, ale w moim B2 jakoś inaczej to wygląda...

DSC07662.jpg

 

Cóż to za dziwoląg?

 

Edited by Skywalker

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam to nie żaden dziwny silnik po prostu pełen wtrysk mechaniczny....:fajny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy taki silnik benzynowy B2 mozna przerobic na gaz?

W moim B2 jest jakos inaczej. Filtr powietrza np, a tu nie widzie takiego "kółka"...

Edited by Skywalker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam każdy silnik można przerobić lecz chodzi tu o koszty... z tego co się orientuje to to super była by sekwencja......ale cena ups..... a na zwykłym gaźniku to co inne go... do tego można by w odmę wsadzić ale wszystko zależy od funduszy

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezdzij spokojnie to w trasie gaznikowy 1.8 bedzie ci palił koło 7.0/100km (chyba, że masz trychine zamiast silnika) jak przrobisz na gaz to bedzie palił po 11 gazu... a wtedy łatwo przeliczyc ze takie gazowanie na siłe ma się "jak pies do jeża":]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam każdy silnik można przerobić lecz chodzi tu o koszty... z tego co się orientuje to to super była by sekwencja....

 

Sekwencja do mechanika wez nie żartuj czym to wysterujesz???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy