Skocz do zawartości
Gość berr64

Stukanie po wymianie amortyzatorów.

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ja nie wiem czy mam B4 czy inne jakieś :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz odboje amortyzatorow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdz odboje amortyzatorow.

tzn co? Te plastikowe kielichy na górze amora? I co tam mam sprawdzic? Bo jak całosć sie wyjęlo, to wydaje sie, że wszystko trzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odbój to plastikowy, ja bym jak stuka, bardziej radził sprawdzić gniazda amorków. Ja np z tyłu, wymieniłem jarzma, zaciski a dalej pukało. Okazało się że właśnie gniazdo amorków się już wyrobiło.

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tą trójkątną blachę na górze ci chodzi? W nią wchodzi poducha amora i poduchy są nowe. Przed wymianą nie stukało, wiec to chyba ewidentnie będzie coś z amorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek nie wiem czy nie mylisz poduszki amortyzatora z odbojem - tym barankiem widocznym. Bo pukają poduszki czyli górne mocowania amorków do których są przykręcone na śrubę. U mnie było to samo co u Damiana, tylne poduszki słabe. Odboje też miałem nowe.

Jak wymieniałeś poduszki to jeszcze pytanie na jakie?

Jak Hans Preis to normalne że puka... :taksobie Jak lemforder albo febi to będzie cisza na poduszkach, bo to dobre zamienniki

Edytowane przez vietrzyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieniłem na SWAG-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tył, stukać w zawieszeniu może tylko:

1) poduszka - 2-3 krotne metaliczne stuknięcie przy przejeźdze przez próg zwalniający, lub wpadnięciu w dziurę i innych przypadkach niesłyszalne w w miarę dobrych poduszkach,

2) amortyzator - podobne metaliczne stukanie, ale już częściej i paktycznie przy większości nierówności,

3) głuche walenie - 1-2 razy przy wpadnięciu w dziurę to objawy wywalonej tulejki tylnej belki, albo obydwóch

 

Niezwiązane z zawiasem może być szybkie metaliczne stukanie klocków na dziurach, ale słyszalne tylko przy otwartej szybie.

 

Dopasuj coś do siebie :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o tył

Mi chodzi o przód :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z przodem, to już gorzej bo jest to co na tyle oprócz tulejek belki, ale dochodzi przekładnia, drążki kierownicze, końcówki drążków, sworznie, łączniki, łożyska no i tuleje wahaczy... Wszystko do sprawdzenia ale trzeba się trochę powyginać z breszką i latarką :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj, co pisałem wcześniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyżej łożysk nie sprawdzałeś :bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakich łożysk? Tam są gumowe tuleje a nie łożyska i są właśnie wstawione nowe.

Masz problem z oczami? :haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widać vietrzyk chciał zabłysnąć ale troszkę nie wyszło

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łożysk w piaście znawcy... :debil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łożysk w piaście znawcy... :debil

O łożyskach tez było pisane :fajny :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać Artur nie umie napisać nic technicznie konkretnego to bez sensu off topic robi :doh

Bez przesady z tymi stukami, poświęć godzinę w garażu wjedź na kanał i znajdź przyczynę, bo na forum i tak nikt nie słyszy jakie to skutki. C

Co sprawdzać i jak sprawdzać przecież wiesz doskonale :dobrze

Edytowane przez vietrzyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widać Artur nie umie napisać nic technicznie konkretnego to bez sensu off topic robi

Bez przesady z tymi stukami, poświęć godzinę w garażu wjedź na kanał i znajdź przyczynę, bo na forum i tak nikt nie słyszy jakie to skutki. C

Co sprawdzać i jak sprawdzać przecież wiesz doskonale

no i po co ta uszczypliwość ? ? ?

udzielasz się w wątku, nie czytasz postów wyżej i piszesz o tym co już zostało napisane

nie róbmy OT bo nie ładnie

a powracając do tematu to gniazd amorków nie sprawdzałem, zerknę w wolnej chwili

co do gniazd to ktoś się orientuje czy są jakieś zamienniki typu LMO, RUV czy pozostaje tylko aso ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne stukanie, byłem w dwóch stacjach diagnostycznych - powiem krótko - wytelepali mi auto na wszystkie strony amorki z przodu powychodziły w sprawności po 78%. W/g nich wszystko grało i zawieszenie miało być spoko. Jednak stukało jak opętane na wertepach. W końcu mnie to wqrwiło auto do garażu, na lewarek łyżka i latarka w łapę i do dzieła. No i się wyjaśniło, w górnych wahaczach popękane były gumowe tuleje, jednak było to widać dopiero przy skręconych kołach, dodatkowo same amory z przodu już były zapocone. Wymiana tulei w górnych wahaczach, amorków i poduszek na amorkach zakończyła temat, autko się usztywniło i nie ma żadnego stukania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mam w miarę nowe zawieszenie i tydzień temu było rozpinane i sprawdzane :fajny

Odpuściłem sobie i jeżdżę jak jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności