Skocz do zawartości
Nol

Tarcze ATE - pytanie o jakość, opinie użytkowników

Rekomendowane odpowiedzi

Ja poprostu woskuje felgi, na zime i na lato. Brud tak bardzo nie przywiera, a auto myje regularnie co tydzien...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mialem dokladnie to samo w poprzednim Passacie B5 -Klocki ATE spoko ale tarcze nie za bardzo:-(

Dokładnie........

Miełem ATE w byłym B5 , potem kupiłem okazyjnie do terazniejszego B5 i NIGDY WIECEJ !!!!!!!!! tarcze lecą jak sieczka ......po około 30.000 przebiegu mam już od srodka ponad 2mm ranru , od zewnątrz 1 mm.

Dla mnie to badziewie.

NIGDY WIECEJ ATE !!!!!!!!!!

Dla mnie najlepszą firmą TEXTAR.

Osobiście sprawdzona i POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!

 

---------- Dodano o 15:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:12 ----------

 

Panowie jakie tarcze na tyl polecacie ? Na allegro ostatnio zauwazylem, ze bardzo tanie sa bosch, tylko czy to nie jakies chniskie podrobki ?

 

Nie wiem czy podróby czy nie ale BOSH-a odradzam ......mają koledzy to narzekają bo bardzo piszczą i tarcze też szbko lecą.

 

---------- Dodano o 15:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:13 ----------

 

ale przeciez te tanie brembo sa slabe i robione w fabryce na slasku, wiec mysle, ze jednak bosch moze byc lepszy od tych brembo :)

 

NIE MA TAKIEJ OPCJI!!!!!!!

BREMBO jest pod każdym względem lepsze od BOSH-a.

Miałem w Golfie i na poczatku pierwszego Passata B5.Dla mnie jak najbardziej super tarcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcze Brembo , klocki Ferodo Performance-taki zestaw hamuje super i nie pyli na felgi.Używam takiego połączenia dwa lata i polecam wszystkim.Nie zapominajcie o wymianie płynu hamulcowego-u mnie Motul RBF 600.Hamulce nie puchną, jak przed wymianą,a i przy dużym obciążeniu dają radę(jadąc na wczasy,auto wyglądało jak rasowy wilczur z podwiniętą dupą,było kilka ostrych hamowań i heble spisały się na medal).Oczywiście, konkretne opony też hamowaniu dużo pomagają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co uważacie za lepsze z klocków: oryginały VW czy ATE CERAMIC? Jak jest z pyleniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W prawdzie ostatni post był dość dawno temu, ale pozwolę sobie dodać moje 3 grosze. Próbowałem montażu klocków ATE CERAMIC, ale z bardzo negatywnym skutkiem zarówno w passacie jak i w innym aucie (były nowe komplety tarcz i klocków). Do jazdy w mieście, bez szaleństw są idealne - czyli dla seicento, tico, czy innego gówna, ale jak chcecie powyprzedzać w trasie, gdzie hamulec praktycznie jest używany naprzemiennie z gazem, albo ktoś wam wyjedzie na drodze szybkiego ruchu, to zaczynają się problemy. Przy większych prędkościach wszystko zaczyna bić, nie mam pojęcia dlaczego, obstawiam, że te klocki strasznie orają tarcze hamulcowe (po pewnym czasie klocki miałem zużyte co najwyżej do połowy, ale ranty na tarczach koszmarne). Ciepło wali takie, że aż felga (alu) się gotuje, a kolejne próby hamowania przy tak rozgrzanym zestawie skutkują dosłownie blokowaniem kół. W skrócie, według mnie dla dziadka do kościoła się nadają, do bardziej dynamicznej jazdy wcale. Lepiej wsadzić zwykły zestaw, cenowo wyjdzie na to samo, bo mniej tarcze się zużyją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nadążają z odprowadzeniem gazów - dlatego pojawia się takie jakby bicie. Do takiej jazdy to trzeba hebel zrobić minimum 312mm. Ate ceramic to normalny praktycznie oemowy klocek mający zaletę w postacii praktycznie niewidocznego pylenia.

Jeśli ktoś naprawdę dynamicznie śmiga to hebel musi być większy by po kilku hamowaniach nie było właśnie takich nieprzyjemności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż,nie wiem skąd tak negatywne opinie o ATe, ale ja mam założony komplet tarcz w Asterce żonki od 130.000km i tylko klocki zmieniam. Teraz chyba 4 kpl leci,a na tarczach rant może ma z 1 mm.Zaczyna zanikać frez na przednich tarczach,ale mają ponad 130k km! Nie będę pisał,że z Niemiec i że drogo było,ale...jak widać różnica w jakości jest.

W moim "paszczaku" jak przyjdzie pora i potrzeba, to też tylko Ate założę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie nadążają z odprowadzeniem gazów - dlatego pojawia się takie jakby bicie. Do takiej jazdy to trzeba hebel zrobić minimum 312mm. Ate ceramic to normalny praktycznie oemowy klocek mający zaletę w postacii praktycznie niewidocznego pylenia.

Jeśli ktoś naprawdę dynamicznie śmiga to hebel musi być większy by po kilku hamowaniach nie było właśnie takich nieprzyjemności.

 

Oczywiście miałem już wtedy założone 312mm. Ceramiki to jakaś porażka, naprawdę nie wiem jaki kierowca je doceni poza dziadkiem w berecie. Na dodatek wcale nie wymagały specjalnego przegrzewania, wystarczyło chwilę przytrzymać hamulec przy 140 km/h i już zaczynało bić. Ze zwykłymi nie mam żadnych problemów, tylko z ceramiką się takie cuda dzieją. Można zwalić na montaż, ale czym on sie niby miałby różnić od montażu zwykłych klocków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cóż,nie wiem skąd tak negatywne opinie o ATe, ale ja mam założony komplet tarcz w Asterce żonki od 130.000km i tylko klocki zmieniam. Teraz chyba 4 kpl leci,a na tarczach rant może ma z 1 mm.Zaczyna zanikać frez na przednich tarczach,ale mają ponad 130k km! Nie będę pisał,że z Niemiec i że drogo było,ale...jak widać różnica w jakości jest.

W moim "paszczaku" jak przyjdzie pora i potrzeba, to też tylko Ate założę.

 

Bo widzisz kolego.....jak ktoś jeżdzi tak jak Twoja zonka czyli delikatnie itp to takie ATE starczy a jak ktoś jeżdzi dynamicznie , z radością zycia .czyli tak by silnik nie wył z bólu to wtedy już takowe ATE nie zdaje egzaminu.Klocki jeszcze są w miare , ale tarcze to robią mizerne.U mnie po 70000 przebiegu miały już 2-3mm progu.W BMW mam TEXTAR od jakiegoś czasu i zuzycie minimalne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klocki i tarcze textar? A jak to hamuje?

 

Próbowałem kiedyś słynnej kombinacji brembo+ferodo, ale zacisk jeden się uszkodził, hamowała połowa i jakoś uraz do tego mam.

Edytowane przez grgr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śmiało montować tarcze klocki textar - to wysoka półka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem kiedyś słynnej kombinacji brembo+ferodo, ale zacisk jeden się uszkodził, hamowała połowa i jakoś uraz do tego mam.

Zacisk pewnie nie się uszkodził się od klocków :), U mnie w domu na innym samochodzie ten zestaw świetnie się spisuje, tarcze jadą już na drugim komplecie klocków (ponownie ferodo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie, ale uraz pozostał :P W sumie tarcze od ATE mam już bardzo długo, ostatnio miały ok. 21 mm, więc teraz już wsio pójdzie do wymiany. Jeszcze mnie zastanawia tylko, dlaczego z tyłu pół tarcz jest skorodowanych, tak jakby klocek dociskał tylko połowę..?? Pierwszy raz takie coś widzę. Ogółem klocki od ATE szybko się zużywają, chyba 20.000 ostatni komplet mi wystarczył, a jakoś szczególnie nie szalałem. Tzn. na kontrolce już zrobiłem prawie kolejne 10.000, bo one się zapalają jak jest jeszcze 1/4 czy 1/3 klocka. Nie wiem po co tak to zrobione jest. Dopiero teraz słyszę że klocek obciera, więc pewnie któryś dotarł do dna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
śmiało montować tarcze klocki textar - to wysoka półka

Najwyższa!!!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

klocki i tarcze textar? A jak to hamuje?

 

Próbowałem kiedyś słynnej kombinacji brembo+ferodo, ale zacisk jeden się uszkodził, hamowała połowa i jakoś uraz do tego mam.

ano tak hamuje że jak ktoś raz zakupi taki zestaw to już do innego zestawu nikt go już nie przekona.Nawet same klocki Textar załozone do innych tarcz robią kapitalną robotę........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego paska b5 fl na tył i przód założyłem klocki i tarcze firmy master sport..o połowę tańsze od np. ATE, TRW. Textar..

Ale to co mnie przekonało to oznaczenia OE na tarczach i klockach-czyli jakościowo zgodne z oryginałem, dodatkowo na tarcze gwarancja na dwa lata lub 80 tys. km na klocki 40 tys. km .

Dodam że nie jestem zwolennikiem kupowania tego co najtańsze ale po założeniu kompletu ATE do mojego drugiego auta trafica 2.0 dci- szlag tarcze trafił po kilku tys, a zestaw kosztował majątek- zrobię eksperyment z master sportem.

Nikogo tutaj nie namawiam..pojeżdżę..zobaczę. Opiszę jesli nie zapomnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najwyższa!!!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

ano tak hamuje że jak ktoś raz zakupi taki zestaw to już do innego zestawu nikt go już nie przekona.Nawet same klocki Textar załozone do innych tarcz robią kapitalną robotę........

 

 

 

 

Szczupak 100% racji, jakbyś czegoś z texa potrzebował także z fabryki - odzywaj się a lada moment w textarze mega podwyżka :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odzywaj się a lada moment w textarze mega podwyżka

 

Dystrybutor podnosi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja do passata założyłem kilka tys km temu nowy zestaw ATE klocki + tarcze i pojawiło sie bicie przy wyższych prędkosciach gdy trzeba auto wyhamować ,jadąc w mieście też jest to odczuwalne,dodam że nie jeździłem w deszczu ,ani ostro nie hamowałem,kiedyś były to bardzo dobre hamulce a teraz nie wiem czy jakość u nich spadła??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ATE to pakowacz, nie wiadomo co Ci się trafiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dystrybutor podnosi ?

 

cena wszystkim dystrybutorom idzie do góry.

Coffin80 po ilu km pojawiły się problemy?

Pozdrówki

marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności