Skocz do zawartości
Gość memphis

1.8 silnik PB DIGIFANT + gaz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość memphis

od jakiegoś czasu mam problemy z jazdą na benzynie szczególnie na zimnym silniku, falują obroty i gasnie, od jakiegoś czasu zaczeły mi falowac obroty przy jeździe na gazie, po sprawdzeniu wtrysków okazało sie że 3 z nich nadaja się do kosza na śmieci, czy ma ktoś może na zbyciu? ma jeszcze pytanko odnosnie silnika krokowego i przepływomierza, przepływomierz przemyłem benzynką i wd40, a jak wyczyścić silnik krokowy? (ten to jest zamontowany na filtrze powietrza? )klapka smiga ok, próbowałem sie do niego jakoś dobrac ale nie wiem za bardzo jak, moge jedynie samą wtyczkę odkręcić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Przeplywomierz jest zamontowany w gorna czesc puszki filtra powietrza!!!Silnik krokowy na pokrywie od zaworow,jedno polaczenie w karbowana rure,drugie do kol.ssacego!!!Jakos tak mi wychodzi z tego co piszesz,ze wyczysciles sil.krokowy a nie wiesz jak wyczyscic przeplywomierz???(popraw mnie jezeli zle to zrozumialem) Przeplywomierz jest przykrecony do pokrywy f.powietrza od wewnatrz.Sa tam cztery srubki (nie pamietam,moga byc torsy)Jak je odkrecisz przeplywke masz wyciagnieta!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość memphis

zakupiłem dzisiaj jakiś smar grafitowy w aerozolu, przeczyściłem silniczek krokowy ale nic nie dało, przepływomierza sie nie czepie bo nie wiem jak rozebrac, czy wystarczy że odkręce 4 śruby wewnątrz pokrywy filtra powietrza?? i najważniejsze czym i jak go wyczyścic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

czy wystarczy że odkręce 4 śruby wewnątrz pokrywy filtra powietrza??
Tak!!!W srodku jest jeszcze plastikowa zwezka,ktora sie wysuwa i pod nia sa srobki!Jezeli je odkrecisz to przeplywomierz powinien dac sie wysunac!!!czym czyscic???Uzywalem (nie wiem czy powinienem ale... :) ) Jakiegos wyzeracza do przepustnicy,raczej nie zaszkodzilo!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość solmark

Z tym falowaniem też miałem problemy. Ponieważ mam silnik na digifancie II mogę Ci poradzić żebyś sprawdził czy nie masz za ubogiej mieszanki na gazie. Silnik wtedy głupieje. Możesz sprawdzić czy czujnik przepustnicy dobrze działa. To tak na początek zanim zaczniesz wszystko rozbierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość memphis

po wymianie wtrysków na inne pasek odpala jak ta lala i cacy wchodzi na obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alex1355

witam! od pewnego czasu mam problem z jazda na gazie ( passat 2E 2l 91 automat) po nagrzaniu,od czasu do czasu silnik gasnie. Na benzynie wszystko jest ok,mam go niedawno nie wiem co sie dzieje :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja znalazłem rozwiązanie :hurra:

 

pomogło mi i koledze

 

objawy - falowanie obrotów i czasami gasnięcie silnika po nagrzaniu

 

Wymyłem przepustnice pomogło ciut, wyczytałem gdzieś że należy uchylić bardziej przepustnice ale nie zabardzo aby sie przełącznik położenie nie włączył. Tak też zrobiłem i sukces :ok: pasek trzyma obroty idealnie i ani razu nie zgasł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam pytanie czy mozna podlaczyc zamiennik Digifant 037906022AN (orginalny) na inny ? bo jak rozebralem sa zjarane pewne rzeczy ,dzieki z gory

passat B3 1990 PB benzyna bez gazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile masz pinów?

Już wiem masz 38 pinów...

Jak znajdę rozpiske od Twojego to Ci napisze czy z końcówką numeru ...ED , FL też u Ciebie podejdzie.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na orginalnym jest 25 pinow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie podejdą z tymi końcówkami co napisałem,,,bo mają po 38 pinów.

Musisz szukać takiego jak masz...najważniejsza jest wtyczka.

 

Sciągnij poniższy plik i tam masz w jakich jeszcze silnikach był Twój sterownik.

http://volkswagen.msk.ru/injector/pindata_vw_eng.zip

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki WLODEK ,to znaczy ze kazdy inny sterownik ma inna ilosc pinow ? Bo na przyklad znajde zamiennik z taka sama iloscia pinow lecz z innym oznaczeniem literowym to bedzie ok ? nie chce zbytnio ryzykowac bo te rzeczy do najtanszych nie naleza ,dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TUTAJ jeszcze luknij....końcówki BC,DC,E,EN,F,FJ i N powinny teoretycznie podejść u Ciebie.

Na allegro jest z końcówką AM ale jakoś w powyższej rozpisce nie widzę takiego oznaczenia.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki Lebow ,w sumie w golfie chyba jest ten sam ,identyczny silnik PB ,bede szukal

dam znac jak bedzie ok ciao

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to znaczy ze kazdy inny sterownik ma inna ilosc pinow ? Bo na przyklad znajde zamiennik z taka sama iloscia pinow lecz z innym oznaczeniem literowym to bedzie ok ?

Nie do końca może tak byc ale z tą samą liczbą pinów powinno pasować...zawsze lepiej dryndnąć do gościa co chce opylić ECU i niech powie z jakiego auta jest sterownik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności