wiesiekp Zgłoś #21 Napisano 23 Września 2011 Nie robiłem pomiarów, ale jeździ się zdecydowanie lepiej. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drwesto Zgłoś #22 Napisano 10 Grudnia 2011 A gdzie wirusowałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #23 Napisano 19 Grudnia 2011 A gdzie wirusowałeś? Drwesto - jesteś z Wrocławia: DynoSOFT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kotlet Zgłoś #24 Napisano 26 Stycznia 2012 Witam, odświeżam kotleta. Hamowałem Paska B7 1.8 TSI DSG z przebiegiem 1750KM i wyszło mi 168,5KM i 266Nm. Czy coś się zmieniło w sprawie chiptuningu bez utraty gwarancji? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #25 Napisano 6 Lutego 2012 robisz program to wedlug importera tracisz gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #26 Napisano 26 Listopada 2012 Jest możliwość założenia GoldBoxa, cena w Vtech to około 1790 zł z hamownią. 1.8 TSI fabrycznie mają pod 170 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tymek Zgłoś #27 Napisano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Zadzwoń do gościa z evorider. Oni uwielbiają tsi Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez tymek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #28 Napisano 23 Stycznia 2013 Jesli rocznik 2010 i wyzej to trzeba otwierac ECU i robic na stole. Wtedy rzeczywiscie gwarancja moze zniknac. Wszystko zalezy od czlowieka w serwisie i jego podejscia do tematu. Starsze roczniki w wiekszosci udaje sie przez zlacze OBD robic wiec... sladu praktycznie nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abgar Zgłoś #29 Napisano 12 Marca 2014 Jak kupowałem 1.8 TSI to myślałem sobie po co mi chip. Ostatnio wgrałem soft na 223 KM i 321 NM. Nie ma porównania. To zupełnie inne auto. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #30 Napisano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Ja też zmieniłem w B6 1.8TSI mapę.. w fabryka dała mu 179,2KM przy 4600 rpm i 284,4Nm. Po modzie wyszło 220,6 KM i 328Nm. Komputer był oczywiście rozwiercany (ostatnie sztuki tego modelu 2010) by zdjąć zabezpieczenia, innej możliwości nie ma by to zrobić. wszystkim polecam zdjąć ten kaganiec. jak ktoś potrzebuje namiar na gościa pisać na priv. Z tego co się zorientowałem to jeden z najlepszych w kraju za bardzo rozsądne pieniądze. oczywiście wykresik na potwierdzenie mogę udostepnić jeżeli jesteście zainteresowani. Edytowane 25 Czerwca 2014 przez bastek-83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek 1 Zgłoś #31 Napisano 9 Lipca 2014 Ja też zmieniłem w B6 1.8TSI mapę.. w fabryka dała mu 179,2KM przy 4600 rpm i 284,4Nm.Po modzie wyszło 220,6 KM i 328Nm. Komputer był oczywiście rozwiercany (ostatnie sztuki tego modelu 2010) by zdjąć zabezpieczenia, innej możliwości nie ma by to zrobić. wszystkim polecam zdjąć ten kaganiec. jak ktoś potrzebuje namiar na gościa pisać na priv. Z tego co się zorientowałem to jeden z najlepszych w kraju za bardzo rozsądne pieniądze. oczywiście wykresik na potwierdzenie mogę udostepnić jeżeli jesteście zainteresowani. mam identyczną bryczkę. proszę podaj namiary. JANEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tubi Zgłoś #32 Napisano 9 Sierpnia 2014 Czy możecie polecić kogoś w Wwie do zczipowania 1.8 tsi manual B7? Czy nadal trzeba pruc komputer lub uważać na wygrywanie softu w Aso? Box chyba nie wchodzi w grę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #33 Napisano 12 Sierpnia 2014 Czy nadal trzeba pruc komputer lub uważać na wygrywanie softu w Aso? Z moich informacji wynika że wszystkie VW po 2010r. mają blokadę i trzeba niestety użyć flexa ps. przypilnuj tunera żeby położył jakiś gałgan na częściach karoserii i silnika żeby nie było kuku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tubi Zgłoś #34 Napisano 13 Sierpnia 2014 A komu to powierzyć w Warszawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #35 Napisano 14 Sierpnia 2014 Z tego co sie orientuje w wawie masz z 2 dobrych tunerów i jednego w okolicach.. wygoogluj tuning warszawa i odnieś to do forum i powinieneś je wyłapać.. nie powiem ci który lepszy bo nie mam porównania. ja robiłem swoje auto za Kaliszem, dzięki temu mam parę zł w kieszeni w zderzeniu z cenami warszawskimi a jakościowo jestem b. zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tubi Zgłoś #36 Napisano 12 Maja 2015 Dlaczego nikt nie napisze kto jest dobry? Kreator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek525 Zgłoś #37 Napisano 21 Października 2016 Cześć, Ja zrobiłem chip w B7 1.8 TSI z DSG i to był super wybór. Moc - nominalnie 159KM wzrost na 207KM Moment - nominalnie 245nm wzrost na 285nm (byłoby więcej ale nie chciałem męczyć DSG) Przede wszystkim rozkład momentu zdecydowanie lepszy. Wrażenia z jazdy - wow jak to teraz zapiernicza W zasadzie z 1.8 TSI zrobiło się 2.0 TSI. Co ciekawe jak nie wykorzystuje mocy to spalanie pozostało bez zmian (a tak naprawdę to z komputera na razie jest ok 1l mniej w mieście ale nie wiem czy to możliwe) W każdym razie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #38 Napisano 21 Października 2016 W zasadzie z 1.8 TSI zrobiło się 2.0 TSI. Dlatego chciałem właśnie 2.0TSI. Możliwości tuningu są identyczne dla 1.8TSI i 2.0TSI bo technicznie różnią się tylko skokiem tłoka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek525 Zgłoś #39 Napisano 24 Października 2016 Dlatego chciałem właśnie 2.0TSI. Możliwości tuningu są identyczne dla 1.8TSI i 2.0TSI bo technicznie różnią się tylko skokiem tłoka. Też chciałem ale nie mogłem dostać w zadowalającym stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #40 Napisano 29 Października 2016 A z 2.0 TSI 200KM DSG co mozna wyciagnac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach