Skocz do zawartości
cooler

Jakie możliwości tuningu 1.8TSI?

Rekomendowane odpowiedzi

A z 2.0 TSI 200KM DSG co mozna wyciagnac?

 

W tym przypadku ogranicza cię skrzynia. Po zmianie turba na K04, wtrysków, intercoolera, wkładu pompy paliwa i wydechu można liczyć na ponad 330 koni. Ale nie wiem czy skrzynia to zniesie, możliwe że trzeba by ograniczyć moment obrotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia nie ogranicza. Na seryjnych sprzęgłach spokojnie wytrzymuje do 450Nm. Potem trzeba zmienić zestaw sprzęgieł na mocniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki, a samym programem ile więcej? póki co chciałbym nie wydawać na części, tylko chipa wgrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 250 koni, a po zmianie Downpipe do 270.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, a jak wtedy wyglada obciazenie poszczegolnych elementow i spalanie? Cos jest czesciej awaryjne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś podpinal boxa i jest w stanie coś na ten temat szerzej powiedzieć ?

M.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiego boxa? Takiego? http://allegro.pl/chiptuning-volkswagen-vw-passat-vi-2-0t-tsi-200-km-i5120769524.html

 

Szkoda silnika, lepiej zrób normalny program. No chyba że chodzi o gwarancję, wtedy możesz zgłosić się do np. V-techu.

 

Masz tu testy takich wynalazków

 

Edytowane przez Jankus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kolejnego kotleta, bo temat warty uwagi ;) Widzę, że kilku z Was zrobiło chip jak ja w 1.8 TSI i jak jest z autami po takim czasie? Wszystko w porządku? Osobiście robiłem w EMsetup pod Warszawą i jestem mega zadowolony, bo nie dość, że auto miało małego bonusa to jeszcze udało się przekroczyć 205 HP bez większych problemów... Teraz się tylko zastanawiam jak to wpływa na dłuższą metę.

Edytowane przez retro33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@retro33  ja 30tys.km po chipie i jest ok. 1.8/2.0TSI mają bonus w koniach i momencie.... Wrzuć wykres z chipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to wyszło :) A jak u Ciebie?

 

VW Passat B7.png

Edytowane przez retro33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@retro33 momentu 340Nm..... sporo jak na ten silnik w stage1... na Pb95 czy Pb98 ?

Masz może logi dynamiczne doładowania ? VCDS grupa 115+118 ?

Ja mam 220KM i 310Nm na stage1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PB98. Co do logów - niestety nie posiadam. Miałem za to zegar od doładowania zanim siostrzeniec go nie urwał ;) Pokazywał w max ok. 1.05 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@retro33 a masz możliwość zrobienia logów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiałbym podjechać do chłopaków na hamownię. Pewnie da radę, ale czas mnie trochę ogranicza ostatnio....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności