Jump to content
mcgiwer

"Szwedzkie światła" w 3BG sedan, można włączyć?

Recommended Posts

to coś masz nie tak, jeżeli rzeczywiście podłączyłeś tak jak piszesz to powinno działać;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TLF "normalnie" nie istnieje, wiec musisz wpiąć nowy pin i dopiero zewrzeć z NL jeżeli tego nie zrobiłeś to zwarłeś nie te piny

Share this post


Link to post
Share on other sites

TFL (nowy pin) chyba należy połączyć z 56 o ile pamiętam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

akurat kolega stronę wcześniej pytał, jak włączać halogeny jako dzienne

Share this post


Link to post
Share on other sites
TLF "normalnie" nie istnieje, wiec musisz wpiąć nowy pin i dopiero zewrzeć z NL jeżeli tego nie zrobiłeś to zwarłeś nie te piny

Czyli w przełączniku muszę dołożyć pina, zewrzeć z NL i powinno hulać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co w przypadku gdy ktoś ma auto z Danii ze światłami skandynawskimi i zamontowałem teraz xenon ? Jak usunąć te światła skandynawskie żeby nie było tego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam pytanie. Nada się zestaw 1J0998055A do PASKA 3BG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bo w ten sposob to działa-to się nawet nazywa "zestaw doposażający, do stałych świateł mijania"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam Passata b5 fl sprowadzony ze Szwecji rok 2001. Mam tzn światła szwedzkie czyli po przekreceniu kluczyka świeca światła mijania. Czy tym urządzeniem Viaken SKANER DIAGNOSTYCZNY V-SCAN VAG 5053 ITS jest możliwość wyłączenia tej funkcji? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Pozdrawiam 

Edited by Påtryk.k
Rozwiązanie problemu. Wyczytałem że po wyjęciu piny 3 i 6 światła świeca standardowo. Wypiolem te piny i pozbylem się świateł szwedzkich. Podobno od 2004 roku można to zrobić kompiterowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale przecież światła szwedzkie to genialny patent - coś co w dzisiejszych autach jest standardem. Czemu postanowiłeś je wyłączyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postanowiłem założyć xenon i ten system świateł trochę mi szkodzi. Ale jak zrezygnuje z xenonu to wystarczy piny wpiac na miejsce i znowu będą szwedzkie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja myślałem że ten zestaw to są długie światła na 30% mocy używane jako dzienne. A to się okazuje że to jest włącznik na stałe. Bezsens kompletny. Szkodzi ksenonom. bo najpierw się włącza zapłon i one się zapalają a potem odpala się silnik i one gasną i znowu zapalają. Żarówki się spalą od tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy